Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 21 Iunie 2017
Talking to Saul Betmead: from the ad business to brand coins to politics and more

Talking to Saul Betmead: from the ad business to brand coins to politics and more

Saul Betmead, Chief Strategy Officer Young & Rubicam EMEA is one of the strategic minds behind the Vodafone Red Light campaign, awarded Grand Prix in Media at Cannes 2016 and Warc Innovation Prize, and the McWhopper campaign, awarded Grand Prix in Cannes 2016.

Talking to Saul Betmead: from the ad business to brand coins to politics and more

Stiri
Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Publicis România a obţinut patru trofee şi trei nominalizări la ediţia din acest an a prestigiosului festival. În plus, agenţia a reuşit performanţa de a aduce în România primul Cannes Lion din categoria Mobile. Ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions a strâns peste 40,000 de înscrieri din toată lumea.

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Stiri
PGM Adv, alături de Creative VR, au realizat prima transmisie live 360˚ 3D din România

PGM Adv, alături de Creative VR, au realizat prima transmisie live 360˚ 3D din România

PGM Adv, alături de Creative VR, au implementat prima transmisie live 360˚ 3D din România. Stream-ul a fost redat, în timp real, în căști de VR, iar participanții au putut experimenta, pentru prima oară teleprezența în VR în cadrul unui eveniment realizat pentru Orange România, ce s-a desfășurat la iCEE Fest.

PGM Adv, alături de Creative VR, au realizat prima transmisie live 360˚ 3D din România

Zoom
Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia, agenţia de media parte a Grupului Publicis One, devine Blue 449. Schimbarea face parte dintr-un proces larg de transformare în toate pieţele în care Grupul operează, al cărui scop este adaptarea resurselor globale şi locale la nevoile clienţilor. Agenţia Optimedia a operat în România timp de 20 de ani.

Optimedia fuzionează cu Blue 449

Eveniment
Telekom Romania găzduiește ultimul dintre seminariile organizate de AcademIAA în acest an universitar

Telekom Romania găzduiește ultimul dintre seminariile organizate de AcademIAA în acest an universitar

Telekom Romania a găzduit ultima dintre întâlnirile Porților Deschise pentru mediul academic vineri după-amiază, într-o atmosferă relaxată și bineînțeles magenta.

Telekom Romania găzduiește ultimul dintre seminariile organizate de AcademIAA în acest an universitar

Stiri
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Comunicat
LIM  - LESS IS MORE // Creat de cineaști pentru cineaști

LIM - LESS IS MORE // Creat de cineaști pentru cineaști

Organizată în cadrul celei de-a 16-a ediții a Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF), lansarea oficială LIM – Less is More a atras atenția unui mare număr de profesioniști ai industriei de film, al căror scop comun este acela de a aprofunda tema dezvoltării proiectelor de film low-budget, într-o epocă în care folosirea limitărilor cauzate de un buget redus poate duce către evoluția creativității și forța narativă a proiectului.

LIM  - LESS IS MORE // Creat de cineaști pentru cineaști