Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Legislatie"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 11 Noiembrie 2014
Publicis Groupe anunță transferul brand-ului Saatchi & Saatchi către compania consolidată Publicis Groupe București, începând cu 1 ianuarie 2015

Publicis Groupe anunță transferul brand-ului Saatchi & Saatchi către compania consolidată Publicis Groupe București, începând cu 1 ianuarie 2015

Publicis Groupe și Centrade Saatchi&Saatchi anunță că, în România, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singură entitate legală, Lion Communication SA, al cărui acționar majoritar este Publicis Groupe. Această entitate legală va include cele trei branduri ale grupului, și anume: Publicis, Leo Burnett și Saatchi&Saatchi. Transferul se va face începând cu 1 ianuarie 2015. După această dată, agenția și echipa conduse de Radu Florescu vor continua să funcționeze ca entitate independentă, păstrându-și portofoliul de clienți.

Publicis Groupe anunță transferul brand-ului Saatchi & Saatchi către compania consolidată Publicis Groupe București, începând cu 1 ianuarie 2015

Stiri
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Comunicat
UAPR respinge categoric decizia Consiliului Concurenței cu privire la investigația din industria de media

UAPR respinge categoric decizia Consiliului Concurenței cu privire la investigația din industria de media

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România ia act de decizia Consiliului Concurenței, comunicată pe 2 octombrie a.c., în urma investigației privitoare la eventuale înțelegeri între companiile active pe piața comercializării serviciilor de media. UAPR își reafirmă poziția conform căreia, în acest caz, nu poate fi vorba despre vreo încălcare a dreptului concurenţei.

UAPR respinge categoric decizia Consiliului Concurenței cu privire la investigația din industria de media

Stiri
Bunele practici în industria de publicitate trebuie să rămână o prioritate constantă

Bunele practici în industria de publicitate trebuie să rămână o prioritate constantă

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România își reafirmă convingerea că bunele practici în industria de publicitate trebuie să rămână o prioritate constantă a tuturor actorilor implicați. Acestea fiind spuse, UAPR dorește să facă următoarele precizări referitoare la investigația demarată de Consiliul Concurenței privind suspiciunea de practici anticoncurențiale pe piața comercializării serviciilor de media.

Bunele practici în industria de publicitate trebuie să rămână o prioritate constantă

Stiri
Consiliul Concurenţei lansează concursul pentru jurnalişti „Concurenţa - cheia dezvoltării economice şi bunăstării consumatorului”

Consiliul Concurenţei lansează concursul pentru jurnalişti „Concurenţa - cheia dezvoltării economice şi bunăstării consumatorului”

Consiliul Concurenţei lansează cea de a 2-a ediţie a concursului pentru jurnalişti “Concurenţa - cheia dezvoltării economice şi bunăstării consumatorului”, având ca scop informarea publicului cu privire la beneficiile unei concurenţe reale între companii.

Consiliul Concurenţei lansează concursul pentru jurnalişti „Concurenţa - cheia dezvoltării economice şi bunăstării consumatorului”

Interviu
Mihai Bârsan: „Publicitatea este un element esențial pentru progresul economic al României”

Mihai Bârsan: „Publicitatea este un element esențial pentru progresul economic al României”

Mihai Bârsan, președintele International Advertising Association (IAA– România), știe că nu-i va fi ușor să-i convingă pe parlamentari să modifice (controversata) Ordonanță de Urgență 25/2013. Pentru că este un an electoral. Totuși, acest obiectiv rămâne prioritar pe agenda de lucru a președintelui IAA România.

Mihai Bârsan: „Publicitatea este un element esențial pentru progresul economic al României”