Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Marketing"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Decembrie 2014
Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Mega Image a deschis pe 18 decembrie un concept corner specializat de vinuri în cadrul Mega Image București Mall, numit Wine Gallery.

Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Comunicat
O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Brandul Activia invită consumatorii să își relaxeze simțurile și să câștige premii și experiențe de neuitat în cadrul campaniei integrate de comunicare lansate în această vară, marele premiu fiind o excursie la Blue Lagoon, în Islanda. Campania se desfășoară în perioada 5 iunie – 27 august și are la bază o promoție națională cu premii. Scopul principal al campaniei este susținerea unui stil de viață sănătos, cu o alimentație echilibrată și gustări hrănitoare.

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Stiri
AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

Pentru Answear.ro, luna iunie a însemnat #AnswearTopLadies, un proiect digital dedicat în exclusivitate doamnelor. Zece femei din industrii diferite precum media și advertising, tehnologie, financiar-bancar, retail sau antreprenoriat au arătat într-un mod cât mai creativ ce înseamnă pentru ele stilul vestimentar și moda. Astfel, timp de o zi, doamnele s-au bucurat de o sedință foto profesională, având liberatea de a își alege hainele și accesoriile care le definesc cel mai bine personalitatea.

AnswearTopLadies, un proiect digital aplaudat de peste 10.000 de doamne

Interviu
Despre growth hacking marketing cu Toma Grozăvescu // SMARTERS

Despre growth hacking marketing cu Toma Grozăvescu // SMARTERS

Toma Grozăvescu ajută companiile să găsească cele mai eficiente metode pentru a creşte şi a atrage clienţi noi. Are o experienţă de 4 ani în digital marketing şi în 2015 a pus bazele SMARTERS, prima agenţie de growth hacking marketing din România, fiind şi unul dintre principalii promotori ai acestui concept în România. Ne-am propus să vorbim cu el despre evoluţia agenţiei pe care a înfiinţat-o şi despre succesul aplicării growth hackingului în businessul autohton.

Despre growth hacking marketing cu Toma Grozăvescu // SMARTERS

Interviu
Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Florentina Dumitru și Ştefania Bugan sunt cele două membre ale echipei Connected care au câștigat competiţia naţională Young Marketers și au reprezentat România la această categorie. Tudor-Constantin Neagu a participat la cursurile Roger Hatchuel Academy, un training intensiv pe teme de comunicare și creativitate, din cadrul Cannes Lions. Cei trei au fost studenţi ai programului The Alternative School for Creative Thinking, ediţia a 13-a.

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Interviu
Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Teo Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania, ne-a impartasit, la cald, cateva impresii si fine observatii despre editia din acest an a celui mai prestigios festival international de creativitate si ne-a povestit care este traseul #LadiesFirst, un proiect indraznet de lobby, "despre identitatea Romaniei creative contemporane".

Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017