Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Marketing"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Decembrie 2014
Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Mega Image a deschis pe 18 decembrie un concept corner specializat de vinuri în cadrul Mega Image București Mall, numit Wine Gallery.

Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Opinie
Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Ștefania este Account Manager la Kubis Interactive și unul dintre absolvenții Modulului de Strategie de Marketing și Comunicare Digitală. Ștefania lucra deja în agenție când a început cursul, însă acesta a ajutat-o să înțeleagă mai bine gândirea strategică din spatele fiecărui proiect, rolul clientului, strategia de brand și cum se aplică ea în digital.

Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Eveniment
IAA Global Conference iti pregateste Digital Architect Pass-ul la Internet&Mobile World

IAA Global Conference iti pregateste Digital Architect Pass-ul la Internet&Mobile World

In octombrie te asteapta doua evenimente de top – IAA Global Conference si Internet&Mobile World, care vor aduce la Bucuresti speakeri internationali, precum Steve Wozniak, co-fondatorul Apple, dar si primul cyborg recunoscut oficial de un guvern – Neil Harbisson.

IAA Global Conference iti pregateste Digital Architect Pass-ul la Internet&Mobile World

Interviu
Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler și unul dintre profesorii care au pus bazele Modului Digital

Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler și unul dintre profesorii care au pus bazele Modului Digital

Bogdan Nițu este unul dintre cei mai apreciați și premiați oameni din digital din România. Și pentru că e atât de îndrăgostit de zona asta din comunicare, a pus și umărul la dezvoltarea Modulului de Strategie de Marketing și Comunicare Digitală al Școlii IAA.

Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler și unul dintre profesorii care au pus bazele Modului Digital

Comunicat
Școala IAA sărbătorește 10 ani de la înființare

Școala IAA sărbătorește 10 ani de la înființare

Acum 10 ani, în 2007, câțiva oameni din industria de marketing și comunicare românească simțeau nevoia să înființeze o școală pentru juniorii și mid-seniorii din industrie, care să le completeze acestora studiile și experiența cu lucruri practice, reale, fundamentate. Vorbim despre Felix Tătaru și Alexandra Olaru, care au venit cu ideea Școlii, pe care au adus-o la viață cu ajutorul lui Dan Petre (D&D Research), al Afroditei Blasius (Bridge Communication), al lui Victor Dobre (IAA) și al Cristinei Gheorghe (The Network).

Școala IAA sărbătorește 10 ani de la înființare

Interviu
Denisa Mihai: 7 ani în Avon, 2 module Școala IAA și multă, multă perseverență

Denisa Mihai: 7 ani în Avon, 2 module Școala IAA și multă, multă perseverență

Denisa (Mihai) Mirea, PR & Marketing Manager Avon, este una dintre Șefele de promoție ale Școlii IAA. Dedicarea și perseverența ei se văd în tot ceea ce face, atât în modul în care a crescut în cadrul companiei cât și în motivația pe care a avut-o pe parcursul celor două module absolvite.

Denisa Mihai: 7 ani în Avon, 2 module Școala IAA și multă, multă perseverență

Opinie
Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Țurcanu, Marketing Manager Uber

Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Țurcanu, Marketing Manager Uber

Școala IAA mi-a dat șansa să trec prin industrii în care nu am lucrat și s-ar putea să nu lucrez niciodată. Și m-a forțat atât de mult să ies din anumite zone de confort și să gândesc atât de diferit în audiențe complet diferite, cu motivații complet diferite, cu comportamente total diferite, încât asta îmi spune că e unul dintre cele mai utile learning-uri. Am înțeles în sfârșit de ce unele branduri reușesc și altele nu.

Școala IAA 10 ani: de vorbă cu Bogdan Țurcanu, Marketing Manager Uber