Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Marketing"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Decembrie 2014
Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Mega Image a deschis pe 18 decembrie un concept corner specializat de vinuri în cadrul Mega Image București Mall, numit Wine Gallery.

Mega Image lansează WINE Gallery un nou concept corner specializat de vinuri și o platformă online asociată

Analiza
Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Medicamentele se numără printre produsele achiziționate cel mai rapid de consumatori, 80% dintre aceștia cumpărându-le în aceeași zi în care află despre ele, în special din reclamele TV, arată un nou studiu Bold by Lowe Group, realizat de compania de cercetare iSense Solutions pentru agenția de media Initiative.

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Comunicat
Carrefour şi BILLA te invită într-o lume 'trolifică', alături de personajele din filmul Trolii

Carrefour şi BILLA te invită într-o lume 'trolifică', alături de personajele din filmul Trolii

Haioasele şi foarte coloratele personaje din filmul de animație Trolii, ce se va lansa în cinematografe pe 4 Noiembrie, poposesc între 20 octombrie – 7 decembrie în toate magazinele grupului Carrefour: hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market şi Billa, magazinele Express și Contact din toată țara.

Carrefour şi BILLA te invită într-o lume 'trolifică', alături de personajele din filmul Trolii

Stiri
Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

In 2016 METRO sarbatoreste 20 de ani de la deschiderea primului magazin din Romania. Primul lant de modern trade din tara, si sustinator al afacerile romanesti inca de la inceput, METRO continua sa ofere produse de calitate la preturi excelente, intr-un mediu primitor si atractiv.

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Eveniment
Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Anul acesta, în competiția Romanian EFFIE Awards, 27 de agenții și companii au înscris 88 de campanii, pentru 60 de branduri. Acestea vor fi evaluate în perioada următoare de către un juriu format din 90 de reprezentanți seniori ai industriei de marketing și comunicare din România. Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish Effie Committee & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, este cel care va conduce juriul festivalului împărțit în două runde distincte de jurizare.

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Eveniment
SMART MARKETING - un eveniment BusinessMark în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România

SMART MARKETING - un eveniment BusinessMark în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, a pregătit o nouă ediție SMART MARKETING, eveniment ce va avea loc pe 10 -11 octombrie 2016, la Hotel InterContinental, din București. În prima zi a evenimentului, discuțiile se vor concentra în jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuând importanța unei abordări centrate pe ”veritabil” în construirea strategiei de marketing.

SMART MARKETING - un eveniment BusinessMark în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România

Stiri
Lavazza, cafeaua oficială a turneului de la US Open, lansează o nouă campanie în parteneriat cu Andre Agassi

Lavazza, cafeaua oficială a turneului de la US Open, lansează o nouă campanie în parteneriat cu Andre Agassi

Lavazza anunță o nouă colaborare internațională cu Andre Agassi, legenda tenisului. Parteneriatul prin care Agassi devine purtătorul de cuvânt al Lavazza în lumea tenisului a debutat oficial la US Open, printr-un eveniment special și o promoție destinate spectatorilor și, de asemenea, prin activități de teasing desfășurate în orașul New York.

Lavazza, cafeaua oficială a turneului de la US Open, lansează o nouă campanie în parteneriat cu Andre Agassi