Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Media"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 13 Ianuarie 2015
Puterea destinului a venit Acasă cu audienţe record!

Puterea destinului a venit Acasă cu audienţe record!

Puterea destinului, serialul turcesc care a bătut recorduri de audienţă de-a lungul timpului, se menţine în topuri şi în România, devenind unul din serialele preferate ale românilor. O confirmare a acestui fapt stau și rezultatele înregistrate luni seară, când postul Acasă a ocupat în intervalul orar 18:58 – 20:31 primul loc în rândul televiziunilor de nişă.

Puterea destinului a venit Acasă cu audienţe record!

Interviu
Media Fact Book: un interviu cu Alexandra Olteanu, Initiative Media, despre evolutia trendurilor din media in 2017

Media Fact Book: un interviu cu Alexandra Olteanu, Initiative Media, despre evolutia trendurilor din media in 2017

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, si de 20 de ani ajuta la transparentizarea pietei de media romanesti, prin publicarea Media Fact Book.

Media Fact Book: un interviu cu Alexandra Olteanu, Initiative Media, despre evolutia trendurilor din media in 2017

Stiri
Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Publicis România a obţinut patru trofee şi trei nominalizări la ediţia din acest an a prestigiosului festival. În plus, agenţia a reuşit performanţa de a aduce în România primul Cannes Lion din categoria Mobile. Ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions a strâns peste 40,000 de înscrieri din toată lumea.

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Analiza
Cursa de 24 de ore de la Le Mans înregistrează creșteri record de audiență pe Eurosport

Cursa de 24 de ore de la Le Mans înregistrează creșteri record de audiență pe Eurosport

Grila extinsă de programe alături de una dintre cele mai disputate și imprevizibile curse din ultimii ani au generat creșterea audienței Cursei de 24 de ore de la Le Mans pe Eurosport. Astfel, pentru ediția de anul acesta, comparativ cu ediția din 2016, Eurosport anunță o creștere de 34% a audienței medii (585.000 de telespectatori/ minut, de-a lungul întregii transmisiuni live).

Cursa de 24 de ore de la Le Mans înregistrează creșteri record de audiență pe Eurosport

Zoom
Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia fuzionează cu Blue 449

Optimedia, agenţia de media parte a Grupului Publicis One, devine Blue 449. Schimbarea face parte dintr-un proces larg de transformare în toate pieţele în care Grupul operează, al cărui scop este adaptarea resurselor globale şi locale la nevoile clienţilor. Agenţia Optimedia a operat în România timp de 20 de ani.

Optimedia fuzionează cu Blue 449

Comunicat
McCann Worldgroup Romania castiga AGENTIA ANULUI la Effie Awards Romania 2017

McCann Worldgroup Romania castiga AGENTIA ANULUI la Effie Awards Romania 2017

McCann Worldgroup Romania a câștigat unul dintre cele mai importante premii ale festivalului de eficiență în publicitate Effie România – trofeul AGENCY OF THE YEAR. Alte doua premii importante au fost castigate de 2 dintre clientii agentiei: Coca-Cola a fost desemnat CLIENTUL ANULUI iar KFC Romania a fost desemnat BRANDUL ANULUI.

McCann Worldgroup Romania castiga AGENTIA ANULUI la Effie Awards Romania 2017

Stiri
Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

J&B Blending Spirits a fost desemnată cea mai eficientă campanie a anului, în cadrul celei de-a 14-a ediţii a competiţiei EFFIE Awards 2017. Campania dezvoltată de P.P. Distributors România este rezultatul colaborării agenţiilor The Hub Partners (brand), Porter Novelli România (PR), OMD (media), Field Star (retail & experiential marketing), Spoon Media (digital şi social media), Vice (strategie şi producţie muzicală) şi Frank (social media).

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017