Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "PR"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Ianuarie 2015
Hortensia Năstase devine Vicepreședinte al grupului Lowe. Golin va fi condusă de Monica Botez

Hortensia Năstase devine Vicepreședinte al grupului Lowe. Golin va fi condusă de Monica Botez

Începând cu luna ianuarie 2015, Hortensia Năstase devine Vicepreședinte al grupului Lowe și va coordona agențiile creative din cadrul grupului: Lowe&Partners (creație), Golin (PR) și Vibe (BTL). Astfel, structura de management a grupului este formată din Veronica Savanciuc, Preşedinte & CEO, Octav Popescu, COO & Vicepreședinte Media & Digital Services și Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services.

Hortensia Năstase devine Vicepreședinte al grupului Lowe. Golin va fi condusă de Monica Botez

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Comunicat
Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Când ai auzit ultima oară o veste bună? Când ai fost martor al unui gest binevoitor? Dacă răspunsul vine greu, e semn că vorbim prea puțin despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru. Cappy și-a propus să remedieze problema într-un mod inedit: prin campania Binele are gust bun.

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Interviu
Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Florentina Dumitru și Ştefania Bugan sunt cele două membre ale echipei Connected care au câștigat competiţia naţională Young Marketers și au reprezentat România la această categorie. Tudor-Constantin Neagu a participat la cursurile Roger Hatchuel Academy, un training intensiv pe teme de comunicare și creativitate, din cadrul Cannes Lions. Cei trei au fost studenţi ai programului The Alternative School for Creative Thinking, ediţia a 13-a.

Cannes Lions prin ochii reprezentanţilor României la Young Marketers și Roger Hatchuel Academy

Stiri
FRACTAL COMMUNICATIONS: o nouă agenție de publicitate pe piața din România

FRACTAL COMMUNICATIONS: o nouă agenție de publicitate pe piața din România

FRACTAL Communications – o nouă agenție de publicitate, full service, parte din Geometry Global Bucharest, membră a WPP, se lansează astăzi pe piața de advertising din România. Elementul definitoriu al noii agenții este dat de filosofia sa unică mindful buzz – care va sta la baza tuturor proceselor de lucru în FRACTAL Communications.

FRACTAL COMMUNICATIONS: o nouă agenție de publicitate pe piața din România

Interviu
Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Teo Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania, ne-a impartasit, la cald, cateva impresii si fine observatii despre editia din acest an a celui mai prestigios festival international de creativitate si ne-a povestit care este traseul #LadiesFirst, un proiect indraznet de lobby, "despre identitatea Romaniei creative contemporane".

Teo Migdalovici: 'Mai mult continut suculent ca niciodata' la Cannes Lions 2017

Stiri
Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale

Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale

Dorna lansează campania #NaturaUndeNuTeAștepți, o inițiativă prin care își propune să inspire oamenii să se bucure de natură și să aibă grijă de mediul înconjurător, creând un liant între orașul aglomerat și natură, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un conținut de până la 30% plante, dar și printr-o serie de activări neașteptate, chiar în inima orașului.

Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale