Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Research"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 14 Ianuarie 2015
7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Numarul de utilizatori romani de internet cu cont pe Facebook a crescut in anul 2014 cu 8,57%, ajungand la 7.600.000 la inceputul anului 2015 de la 7 milioane la inceputul anului 2014.

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Comunicat
Starcom România, cu sprijinul Global Records, lansează ediţia a IV-a studiului şi a infograficului  InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

Starcom România, cu sprijinul Global Records, lansează ediţia a IV-a studiului şi a infograficului InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

Starcom România prezintă noul studiu InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers. Ediţia, deja ajunsă la numarul 3 şi realizată cu sprijinul Global Records, se axează pe cercetarea celor mai populare platforme unde influencerii din România sunt urmăriţi şi pe identificarea tipului de conţinut generat de aceştia.

Starcom România, cu sprijinul Global Records, lansează ediţia a IV-a studiului şi a infograficului  InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

Analiza
Afisarile livrate pe dispozitive mobile reprezinta 44 la suta din totalul publicitatii online de tip display in primul semestru al anului 2017

Afisarile livrate pe dispozitive mobile reprezinta 44 la suta din totalul publicitatii online de tip display in primul semestru al anului 2017

Publicitatea de tip display monitorizata de Biroul Roman de Audit Transmedia in cadrul studiului Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Online (MIPO) a inregistrat peste 4,2 miliarde de afisari in primul semestru al anului 2017 (59 milioane de EUR ratecard), in crestere cu aproximativ 4% fata de acelasi semestru al anului 2016. Publicitatea livrata pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afisarilor monitorizate.

Afisarile livrate pe dispozitive mobile reprezinta 44 la suta din totalul publicitatii online de tip display in primul semestru al anului 2017

Analiza
Europa Centrala si de Est – O revolutie a sanatatii condusa de catre consumatori

Europa Centrala si de Est – O revolutie a sanatatii condusa de catre consumatori

Nivelul obezitatii in lume atinge niveluri alarmante in unele tari, iar in altele rata de crestere este critica. Sentimentul ca „suntem ceea ce mancam” nu a fost niciodata mai adevarat pentru consumatorii din intreaga lume si mai ales in partea noastra de Europa. Cercetarile Nielsen confirma ca a venit vremea pentru actiune, iar companiile, guvernele si consumatorii joaca un rol esential.

Europa Centrala si de Est – O revolutie a sanatatii condusa de catre consumatori

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Analiza
Studiu Mastercard – Confortul, cel mai mare avantaj al soluțiilor bancare digitale

Studiu Mastercard – Confortul, cel mai mare avantaj al soluțiilor bancare digitale

Potrivit unui nou studiu Mastercard, intitulat „European Digital Banking”, desfăşurat în 11 ţări europene, şase din 10 consumatori salută soluțiile digitale și cred că digitalizarea industriei bancare le face viața mai ușoară și mai sigură. Studiul, realizat în rândul clienților băncilor europene, arată că, de departe, confortul este cel mai reprezentantiv avantaj al soluțiilor bancare digitale, urmat de economia de timp (70%) și ușurința utilizării (59%).

Studiu Mastercard – Confortul, cel mai mare avantaj al soluțiilor bancare digitale

Analiza
Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

Avantajele ce ar putea fi obţinute prin integrarea inteligenţei artificiale (IA) şi automatizării în diverse industrii vor deveni reale doar în cazul în care companiile vor acorda atenţie atât tehnologiei, cât şi comunicării. Aceasta este tema centrală din noul raport de cercetare publicat de agenţia de comunicare Grayling, care reuneşte opinii ale unor experţi în IA.

Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale