Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Research"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 14 Ianuarie 2015
7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Numarul de utilizatori romani de internet cu cont pe Facebook a crescut in anul 2014 cu 8,57%, ajungand la 7.600.000 la inceputul anului 2015 de la 7 milioane la inceputul anului 2014.

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Analiza
Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc

Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc

Nouă din zece români preferă persoanele care au anumite defecte pe care şi le recunosc, în detrimentul celor perfecte sau care sunt în căutarea perfecţiunii, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Această atitudine faţă de perfecţiune este prezentă şi în relaţia consumatorilor cu brandurile – 7 din 10 români sunt deschiși să cumpere în continuare produsele companiilor care greşesc faţă de ei, atât timp cât acestea încearcă să-și repare greșeala.

Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc

Analiza
Nielsen: Increderea consumatorului la nivel global creste pe fondul evolutiei pozitive a optimismului in mai multe piete

Nielsen: Increderea consumatorului la nivel global creste pe fondul evolutiei pozitive a optimismului in mai multe piete

Increderea consumatorului la nivel global arata semne de imbunatatire continua in cel de-al doilea trimestru din 2017, ajungand la un indice de 104, cu 3 puncte procentuale mai mare decat cel din trimestrul patru 2016. Cele mai mari niveluri ale indicilor de incredere s-au inregistrat pe pietele asiatice, cu 6 din primii 10 indici provenind din zona Asia-Pacific.

Nielsen: Increderea consumatorului la nivel global creste pe fondul evolutiei pozitive a optimismului in mai multe piete

Comunicat
Starcom România, cu sprijinul Global Records, lansează ediţia a IV-a studiului şi a infograficului  InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

Starcom România, cu sprijinul Global Records, lansează ediţia a IV-a studiului şi a infograficului InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

Starcom România prezintă noul studiu InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers. Ediţia, deja ajunsă la numărul 4 şi realizată cu sprijinul Global Records, se axează pe cercetarea celor mai populare platforme unde influencerii din România sunt urmăriţi şi pe identificarea tipului de conţinut generat de aceştia.

Starcom România, cu sprijinul Global Records, lansează ediţia a IV-a studiului şi a infograficului  InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

Analiza
Afisarile livrate pe dispozitive mobile reprezinta 44 la suta din totalul publicitatii online de tip display in primul semestru al anului 2017

Afisarile livrate pe dispozitive mobile reprezinta 44 la suta din totalul publicitatii online de tip display in primul semestru al anului 2017

Publicitatea de tip display monitorizata de Biroul Roman de Audit Transmedia in cadrul studiului Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Online (MIPO) a inregistrat peste 4,2 miliarde de afisari in primul semestru al anului 2017 (59 milioane de EUR ratecard), in crestere cu aproximativ 4% fata de acelasi semestru al anului 2016. Publicitatea livrata pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afisarilor monitorizate.

Afisarile livrate pe dispozitive mobile reprezinta 44 la suta din totalul publicitatii online de tip display in primul semestru al anului 2017

Analiza
Europa Centrala si de Est – O revolutie a sanatatii condusa de catre consumatori

Europa Centrala si de Est – O revolutie a sanatatii condusa de catre consumatori

Nivelul obezitatii in lume atinge niveluri alarmante in unele tari, iar in altele rata de crestere este critica. Sentimentul ca „suntem ceea ce mancam” nu a fost niciodata mai adevarat pentru consumatorii din intreaga lume si mai ales in partea noastra de Europa. Cercetarile Nielsen confirma ca a venit vremea pentru actiune, iar companiile, guvernele si consumatorii joaca un rol esential.

Europa Centrala si de Est – O revolutie a sanatatii condusa de catre consumatori

Eveniment
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara

Cannes Lions va fi decantat, ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.

Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara