Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Research"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 14 Ianuarie 2015
7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Numarul de utilizatori romani de internet cu cont pe Facebook a crescut in anul 2014 cu 8,57%, ajungand la 7.600.000 la inceputul anului 2015 de la 7 milioane la inceputul anului 2014.

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Analiza
Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Zenith dezvăluie 10 tendinţe privind modul în care inteligenţa artificială va stimula implicarea în itinerariul consumatorului, generând astfel oportunităţi de conectare şi creştere a eficienţei pentru marketeri. Inteligenţa Artificială (AI) este reprezentată de abilitatea maşinilor sau a computerelor de a replica gândirea şi procesele umane de decizie. Un domeniu cheie din zona inteligenţei artificiale este învăţarea automată, iar Trendurile Zenith 2017 se bazează pe o automatizare revoluţionară a planningului digital.

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Analiza
Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil

Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil

Ericsson (NASDAQ: ERIC) prezintă cea de-a șaptea ediție a ConsumerLab TV & Media Report, care arată schimbarea semnificativă de comportament în ceea ce privește urmărirea de conținut TV si video și tendința spre mobilitate. Acest raport este unul dintre cele mai mari studii de acest fel la nivel global, analizând obiceiurile de vizionare a conținutului TV și video ale unui eșantion care reprezintă statistic aproximativ 1,1 miliarde de oameni din 24 de țări.

Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil

Analiza
Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Medicamentele se numără printre produsele achiziționate cel mai rapid de consumatori, 80% dintre aceștia cumpărându-le în aceeași zi în care află despre ele, în special din reclamele TV, arată un nou studiu Bold by Lowe Group, realizat de compania de cercetare iSense Solutions pentru agenția de media Initiative.

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Analiza
GfK - Climatul de consum în Europa: Incertitudinea afectează atitudinea consumatorilor

GfK - Climatul de consum în Europa: Incertitudinea afectează atitudinea consumatorilor

Așteptările economice și cele privind veniturile, dar și indicatorii pri-vind tendința de cumpărare nu au evoluat uniform în spațiul european. Per total, climatul de consum pentru EU28 a scăzut de la 13,1 puncte la 12,3 puncte din iunie până în septembrie 2016.

GfK - Climatul de consum în Europa: Incertitudinea afectează atitudinea consumatorilor

Analiza
Studiu iSense Solutions: Cât de preocupați sunt românii de aspectul lor fizic

Studiu iSense Solutions: Cât de preocupați sunt românii de aspectul lor fizic

Aproape jumătate dintre românii din mediul urban (48%) au apelat în ultimul an la serviciile saloanelor de înfrumuseţare, în care au cheltuit aproximativ 130 de lei pe lună, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. În aceeași perioadă, 29% dintre români au mers la sala de fitness/aerobic, în timp ce doar 17% au călcat pragul saloanelor de masaj.

Studiu iSense Solutions: Cât de preocupați sunt românii de aspectul lor fizic

Analiza
Consumul de internet pe timpul verii - noul studiu realizat de Starcom MediaVest Group

Consumul de internet pe timpul verii - noul studiu realizat de Starcom MediaVest Group

Cât timp din zi dedică românii traficului online și care sunt principalele subiecte de interes în timpul verii? Care sunt activitățile întreprinse de pe mobil în această perioadă? Ce aleg românii în materie de online shopping? Sunt doar câteva dintre întrebările ale căror răspunsuri se regăsesc în noul studiu realizat de Starcom MediaVest, care a avut drept scop investigharea comportamentului în online al românilor adulți din mediul urban în perioada sezonului estival.

Consumul de internet pe timpul verii - noul studiu realizat de Starcom MediaVest Group