Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Research"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 14 Ianuarie 2015
7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Numarul de utilizatori romani de internet cu cont pe Facebook a crescut in anul 2014 cu 8,57%, ajungand la 7.600.000 la inceputul anului 2015 de la 7 milioane la inceputul anului 2014.

7.6 M conturi de utilizatori de Facebook in Romania

Analiza
86% dintre români vor să susțină lupta împotriva economiei gri - studiu Mastercard

86% dintre români vor să susțină lupta împotriva economiei gri - studiu Mastercard

Un procent de 92% dintre români cred că autoritățile publice sunt cele care trebuie să conducă eforturile de a combate economia subterană, iar 86% sunt gata să sprijine acțiunile acestora în combaterea economiei gri, potrivit unui studiu pe tema conștientizării existenței economiei subterane și a atitudinilor față de aceasta, realizat de Ipsos la solicitarea Mastercard în 10 țări din Europa de Est, printre care și România.

86% dintre români vor să susțină lupta împotriva economiei gri - studiu Mastercard

Analiza
Studiu Mastercard și Universitatea din Oxford: 93% dintre utilizatorii de dispozitive mobile preferă autentificarea biometrică pentru servicii financiare

Studiu Mastercard și Universitatea din Oxford: 93% dintre utilizatorii de dispozitive mobile preferă autentificarea biometrică pentru servicii financiare

Marea majoritate a consumatorilor – 93% – preferă autentificarea biometrică în locul celei printr-o parolă atunci când accesează servicii financiare de pe dispozitive mobile. Acest fapt nu vine ca o surpriză, de vreme ce folosirea securității biometrice (printre care amprenta digitală sau scanarea irisului) este o metoda mult mai sigură, care elimină dezavantajul de a memora o parolă.

Studiu Mastercard și Universitatea din Oxford: 93% dintre utilizatorii de dispozitive mobile preferă autentificarea biometrică pentru servicii financiare

Interviu
Effie 2017: insighturi de la jurizare, runda a doua

Effie 2017: insighturi de la jurizare, runda a doua

106 lucrări înscrise dintre care 56 finaliste, iar mâine, pe 14 iunie, aflăm și câștigătorii competiției Effie 2017. Până atunci am luat la întrebări și jurații din runda a doua de jurizare, care ne-au împărtășit sfaturi, gânduri pentru edițiile viitoare dar și bucuria jurizării colaborative.

Effie 2017: insighturi de la jurizare, runda a doua

Interviu
La povesti cu Bela Ziemann, Head of Strategy Publicis Italia: de la intelegerea briefului pana la nevoia unui venit minim garantat intr-o lume automatizata

La povesti cu Bela Ziemann, Head of Strategy Publicis Italia: de la intelegerea briefului pana la nevoia unui venit minim garantat intr-o lume automatizata

Bela Ziemann, head of strategy Publicis Italy, a fost invitatul special al Effie Talks – Gala Nominalizatilor din acest an. Bela ne-a povestit despre intersectia dintre date si creativitate, interactiv si cu multe exemple din cariera lui, asa ca am ramas sa mai aprofundam procesul lui de lucru.

La povesti cu Bela Ziemann, Head of Strategy Publicis Italia: de la intelegerea briefului pana la nevoia unui venit minim garantat intr-o lume automatizata

Analiza
Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Zenith dezvăluie 10 tendinţe privind modul în care inteligenţa artificială va stimula implicarea în itinerariul consumatorului, generând astfel oportunităţi de conectare şi creştere a eficienţei pentru marketeri. Inteligenţa Artificială (AI) este reprezentată de abilitatea maşinilor sau a computerelor de a replica gândirea şi procesele umane de decizie. Un domeniu cheie din zona inteligenţei artificiale este învăţarea automată, iar Trendurile Zenith 2017 se bazează pe o automatizare revoluţionară a planningului digital.

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Analiza
Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil

Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil

Ericsson (NASDAQ: ERIC) prezintă cea de-a șaptea ediție a ConsumerLab TV & Media Report, care arată schimbarea semnificativă de comportament în ceea ce privește urmărirea de conținut TV si video și tendința spre mobilitate. Acest raport este unul dintre cele mai mari studii de acest fel la nivel global, analizând obiceiurile de vizionare a conținutului TV și video ale unui eșantion care reprezintă statistic aproximativ 1,1 miliarde de oameni din 24 de țări.

Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil