Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "In-store"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 27 Noiembrie 2014
Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Începând de astăzi, Orange shop din complexul comercial Mall Vitan, situat pe strada Calea Vitan, nr. 55-59, sector 3, Bucureşti, îşi aşteaptă clienţii într-un spaţiu nou şi cu o nouă înfăţişare. Magazinul se află la subsol, vizavi de supermarket, şi beneficiază acum de o zonă de expunere mult mai mare, unde clienţii vor putea descoperi mai multe smartphone-uri, tablete, accesorii şi alte gadget-uri, precum şi de o zonă dedicată Orange TV. Programul este de luni până duminică în intervalul 10:00-22:00.

Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Comunicat
DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

Decathlon ne îndeamnă la mişcare şi ne provoacă la o duminică activă şi veselă în Parcul IOR. Duminică, 25 iunie, sunt aşteptaţi copii si părinţi, dar şi pasionaţi de sport de toate vârstele să descopere numeroasele activităţi sportive propuse de Decathlon România.

DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

Comunicat
My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

Noua provocare cu care Lidl România își surprinde clienții este aplicația pentru dispozitivele mobile, My Lidl Shop. Aceasta are un mecanism interactiv și le oferă clienților posibilitatea de a intra în rolul unui Manager de magazin Lidl și de a gestiona activitatea acestuia. Jocul My Lidl Shop este disponibil pe dispozitivele mobile cu Android și iOS.

My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

Stiri
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Stiri
Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

J&B Blending Spirits a fost desemnată cea mai eficientă campanie a anului, în cadrul celei de-a 14-a ediţii a competiţiei EFFIE Awards 2017. Campania dezvoltată de P.P. Distributors România este rezultatul colaborării agenţiilor The Hub Partners (brand), Porter Novelli România (PR), OMD (media), Field Star (retail & experiential marketing), Spoon Media (digital şi social media), Vice (strategie şi producţie muzicală) şi Frank (social media).

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Comunicat
Grupul Carrefour sarbatoreste 16 ani cu premii in valoare de peste  2,3 milioane lei la Marea Tombola Aniversara, cu super 'preturi aniversare' si cu oferte de neratat din campania Black Promo

Grupul Carrefour sarbatoreste 16 ani cu premii in valoare de peste 2,3 milioane lei la Marea Tombola Aniversara, cu super 'preturi aniversare' si cu oferte de neratat din campania Black Promo

In perioada 15 Iunie- 12 Iulie, Grupul Carrefour sarbatoreste 16 ani de activitate in Romania, ocazie cu care isi propune sa celebreze familia (Cate familii, atatea obiceiuri de a sarbatori. Bucura-te de fiecare!) si sa ofere tuturor clientilor o atmosfera festiva prin sansa de a castiga peste 300.000 de vouchere de cumparaturi, direct la casele de marcat, sau prin tragere la sorti, participand la Marea Tombola Aniversara cu premii mari, precum biciclete, aparate electrocasnice, 3 masini Renault Clio sau 1 apartament.

Grupul Carrefour sarbatoreste 16 ani cu premii in valoare de peste  2,3 milioane lei la Marea Tombola Aniversara, cu super 'preturi aniversare' si cu oferte de neratat din campania Black Promo

Stiri
O super combinație cu gust de mango și fructul dragonului, într-o ediție limitată Fanta

O super combinație cu gust de mango și fructul dragonului, într-o ediție limitată Fanta

Fanta continuă seria celor mai tari experiențe ale verii cu o aromă nouă și inovatoare, și o campanie pe măsură: “Fanta Drango, Crazy Rare”. Combinația de mango și fructul dragonului creează un gust nou, răcoritor, numai bun pentru o vară plină de distracții.

O super combinație cu gust de mango și fructul dragonului, într-o ediție limitată Fanta