Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "In-store"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 27 Noiembrie 2014
Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Începând de astăzi, Orange shop din complexul comercial Mall Vitan, situat pe strada Calea Vitan, nr. 55-59, sector 3, Bucureşti, îşi aşteaptă clienţii într-un spaţiu nou şi cu o nouă înfăţişare. Magazinul se află la subsol, vizavi de supermarket, şi beneficiază acum de o zonă de expunere mult mai mare, unde clienţii vor putea descoperi mai multe smartphone-uri, tablete, accesorii şi alte gadget-uri, precum şi de o zonă dedicată Orange TV. Programul este de luni până duminică în intervalul 10:00-22:00.

Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Zoom
Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Coca-Cola România lansează, în premieră, Coca-Cola Lime, o băutură răcoritoare autentică cu aromă revigorantă de lămâie verde care, în acest moment, este disponibilă doar în România. Produsul intră pe piață cu o atitudine îndrăzneață și se adresează - sub sloganul In a world full of lemons, #BeMoreLime - tuturor persoanelor care ies din tipare, se exprimă neconvențional, își construiesc propria individualitate și își asumă acest statut.

Coca-Cola Lime – o băutură răcoritoare nouă, creată pentru cei cu atitudine autentică - în premieră în România

Stiri
Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

In 2016 METRO sarbatoreste 20 de ani de la deschiderea primului magazin din Romania. Primul lant de modern trade din tara, si sustinator al afacerile romanesti inca de la inceput, METRO continua sa ofere produse de calitate la preturi excelente, intr-un mediu primitor si atractiv.

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Stiri
Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League,  care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League, care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken® lansează o nouă campanie UEFA Champions League, odată cu dezvăluirea noului spot TV, numit „Prep Talk”. Acesta îl are ca protagonist pe Jose Mourinho, antrenorul care a câștigat de două ori trofeul UEFA Champions League și este realizat de regizorul Guy Ritchie.

Heineken lansează o nouă campanie UEFA Champions League,  care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Stiri
AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

Mersul la cumpărături se poate transforma câteodată într-o adevărată aventură. Slalomul prin magazine, evitarea cumpărătorilor grăbiţi, atraşi de oferte, şi luarea deciziei corecte dintre multele opțiuni pe care le oferă un mall pot cauza creşteri mari ale adrenalinei. Pentru a reda aceste senzaţii tari, AFI Palace Cotroceni a amenajat primul parc de aventură indoor din România – AFI Aventurier, lansat printr-o campanie „la înălţime”, marca Golin și MullenLowe.

AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

Comunicat
Telemeaua PRESIDENT, un ambalaj nou, cu funcționalitate sporită, un gust mai bun, noi obiceiuri de consum

Telemeaua PRESIDENT, un ambalaj nou, cu funcționalitate sporită, un gust mai bun, noi obiceiuri de consum

PRÉSIDENT ajunge la finalul procesului de rebranding al brânzei telemea LaDORNA odată cu lansarea în noul ambalaj a gamei care include trei sortimente – brânză telemea de vacă, de oaie și de capră. Prin lărgirea familiei PRÉSIDENT cu cele trei sortimente de brânză telemea, produse integral din lapte provenit din fermele românești, Lactalis își consolidează portofoliul și imaginea de lider internațional în brânzeturi și lactate.

Telemeaua PRESIDENT, un ambalaj nou, cu funcționalitate sporită, un gust mai bun, noi obiceiuri de consum

Comunicat
Marea Deschidere a primului magazin Forever 21 în București a devenit cel mai important eveniment de fashion și distracție al sezonului

Marea Deschidere a primului magazin Forever 21 în București a devenit cel mai important eveniment de fashion și distracție al sezonului

Sâmbătă, 3 septembrie, la 10 dimineața fix, în noul mall ParkLake, Yannis Argyriou, Director de Operațiuni al companiei Teren Management Europe, alături de Ingo Nissen, GM al Sierra Developments Romania și de faimoasa actriță și bloggeriță de lifestyle și fashion Dana Rogoz, au tăiat panglica galbenă iconică a celei mai noi și incintante destinații de shopping din București: magazinul Forever 21.

Marea Deschidere a primului magazin Forever 21 în București a devenit cel mai important eveniment de fashion și distracție al sezonului