Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "In-store"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 27 Noiembrie 2014
Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Începând de astăzi, Orange shop din complexul comercial Mall Vitan, situat pe strada Calea Vitan, nr. 55-59, sector 3, Bucureşti, îşi aşteaptă clienţii într-un spaţiu nou şi cu o nouă înfăţişare. Magazinul se află la subsol, vizavi de supermarket, şi beneficiază acum de o zonă de expunere mult mai mare, unde clienţii vor putea descoperi mai multe smartphone-uri, tablete, accesorii şi alte gadget-uri, precum şi de o zonă dedicată Orange TV. Programul este de luni până duminică în intervalul 10:00-22:00.

Se redeschide Orange shop din Mall Vitan

Comunicat
Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Când ai auzit ultima oară o veste bună? Când ai fost martor al unui gest binevoitor? Dacă răspunsul vine greu, e semn că vorbim prea puțin despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru. Cappy și-a propus să remedieze problema într-un mod inedit: prin campania Binele are gust bun.

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Stiri
Cea mai mare campanie de crowdfunding a unui start-up românesc: Peste 18.000 de euro au fost strânși de biblioteca de materiale MATER

Cea mai mare campanie de crowdfunding a unui start-up românesc: Peste 18.000 de euro au fost strânși de biblioteca de materiale MATER

211 susținători au donat 18.722 euro pentru realizarea primei biblioteci de materiale din România și Europa de Sud-Est. În schimbul donațiilor aceștia au primit diferite recompense - precum vederi semnate de echipa MATER, invitiații la petrecerea de lansare sau abonamente la biblioteca de materiale cu preț redus.

Cea mai mare campanie de crowdfunding a unui start-up românesc: Peste 18.000 de euro au fost strânși de biblioteca de materiale MATER

Comunicat
Orlando și Coshida, gamele de produse pentru animalele de companie, sunt vedetele săptămânii la Lidl

Orlando și Coshida, gamele de produse pentru animalele de companie, sunt vedetele săptămânii la Lidl

Lidl își surprinde clienții cu oferte pentru îngrijirea, alimentația și răsfățul animalelor de companie. Produsele Orlando, pentru câini, și Coshida, pentru pisici, precum și colecția variată de accesorii și jucării pentru aceștia sunt disponibile în toate magazinele din țară de luni, 3 iulie.

Orlando și Coshida, gamele de produse pentru animalele de companie, sunt vedetele săptămânii la Lidl

Stiri
Coca-Cola HBC România investește 7 milioane de euro în fabrica din Timișoara

Coca-Cola HBC România investește 7 milioane de euro în fabrica din Timișoara

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria locală de băuturi, inaugurează astăzi cea mai recentă investiție, în valoare de 7 milioane de euro: o linie de producție de mare viteză pentru îmbutelierea dozelor, în fabrica de la Timișoara, cu o capacitate maximă de producție de 90.000 doze/oră. Cu această nouă și semnificativă investiție la nivel local, Coca-Cola HBC își reafirmă angajamentul puternic și pe termen lung față de piața din România.

Coca-Cola HBC România investește 7 milioane de euro în fabrica din Timișoara

Stiri
Pizza Hut și Pizza Hut Delivery te invită să îţi deschizi cercul de prieteni cu cea mai nouă inovație: Pizza Ovală

Pizza Hut și Pizza Hut Delivery te invită să îţi deschizi cercul de prieteni cu cea mai nouă inovație: Pizza Ovală

Vara aceasta, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery introduc în meniu un nou produs inovator: Pizza Ovală. Noutatea vine din forma specială a pizzei, dar și din blatul subțire și crocant, atât de îndrăgit de consumatori. În plus, cele zece, respectiv opt rețete noi, sunt valabile doar pentru acest sortiment de pizza, pe perioada campaniei, şi au fost gândite special pentru acest sezon, cu texturi ușoare, de vară, care vor satisface chiar și cele mai exigente gusturi.

Pizza Hut și Pizza Hut Delivery te invită să îţi deschizi cercul de prieteni cu cea mai nouă inovație: Pizza Ovală

Stiri
Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale

Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale

Dorna lansează campania #NaturaUndeNuTeAștepți, o inițiativă prin care își propune să inspire oamenii să se bucure de natură și să aibă grijă de mediul înconjurător, creând un liant între orașul aglomerat și natură, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un conținut de până la 30% plante, dar și printr-o serie de activări neașteptate, chiar în inima orașului.

Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale