Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Internet"
Facebook
Like us on Facebook
Zoom - 30 Decembrie 2014
Prima convorbire prin telefonul mobil realizata in Marea Britanie implineste 30 de ani

Prima convorbire prin telefonul mobil realizata in Marea Britanie implineste 30 de ani

Prima convorbire prin telefonul mobil realizata in Marea Britanie a fost initiata acum 30 de ani, folosind reteaua Vodafone, ce fusese lansata cu putin timp inainte. Michael Harrison, fiul primului presedinte al Vodafone - Sir Ernest Harrison, a fost primul care a testat reteaua mobila, apelandu-si tatal la miezul noptii, pe 1 ianuarie 1985.

Prima convorbire prin telefonul mobil realizata in Marea Britanie implineste 30 de ani

Stiri
Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Publicis România a obţinut patru trofee şi trei nominalizări la ediţia din acest an a prestigiosului festival. În plus, agenţia a reuşit performanţa de a aduce în România primul Cannes Lion din categoria Mobile. Ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions a strâns peste 40,000 de înscrieri din toată lumea.

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Stiri
Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Când mai are cineva timp să testeze o imprimantă? De la această întrebare au pornit cei de la Publicis când au conceput campania „HP Happy Welcome”, pentru HP Inc. România. Normal, răspunsul e „când au puţin timp liber”, sau mai bine zis „când aşteaptă”. Şi aşteaptă mai ales la aeroport, când cei dragi se întorc acasă de peste hotare.

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Comunicat
My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

Noua provocare cu care Lidl România își surprinde clienții este aplicația pentru dispozitivele mobile, My Lidl Shop. Aceasta are un mecanism interactiv și le oferă clienților posibilitatea de a intra în rolul unui Manager de magazin Lidl și de a gestiona activitatea acestuia. Jocul My Lidl Shop este disponibil pe dispozitivele mobile cu Android și iOS.

My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

Comunicat
Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

În urmă cu câțiva ani, multe dintre lucrurile pe care astăzi le rezolvăm online, mai simplu și rapid, se puteau transforma uneori în adevărate povești de groază sau măcar în experiențe care ne puneau răbdarea la grea încercare. De aceea, Orange și Profero au lansat o serie de episoade video realizate cu ajutorul comedianților de la Sector 7, care prezintă beneficiile utilizării aplicației Contul meu Orange.

Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

Stiri
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Zoom
Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards

Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards

Golin și MullenLowe au câștigat marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards – Best Digital MIXX (acordat anual celei mai inovatoare campanii digital), pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale. Aceeași campanie a fost desemnată câștigătoare și la categoria Best Digital PR Campaign, în timp ce trofeul pentru Best Social Media Campaign le-a revenit tot agențiilor Golin și MullenLowe, pentru Electric Castle – Unofficial Partners.

Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards