Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Mobile"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Ianuarie 2015
Fundatia Vodafone Romania sustine spitalul Grigore Alexandrescu, cu investitii de peste 100.000 Euro

Fundatia Vodafone Romania sustine spitalul Grigore Alexandrescu, cu investitii de peste 100.000 Euro

Fundatia Vodafone Romania sustine Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii “Grigore Alexandrescu” si investeste peste 100.000 de Euro, in Departamentul de Terapie Intensiva Nou Nascuti si in Compartimentul de Cardiologie, Sectia Pediatrie II.

Fundatia Vodafone Romania sustine spitalul Grigore Alexandrescu, cu investitii de peste 100.000 Euro

Stiri
Ravinder Takkar este desemnat Președinte al Vodafone Group Services, Regional Business Development

Ravinder Takkar este desemnat Președinte al Vodafone Group Services, Regional Business Development

Începând cu data de 15 iulie 2017, Ravinder Takkar va prelua funcția de Președinte al Vodafone Group Services, Regional Business Development, rol în care va fi responsabil de reprezentarea intereselor Vodafone în India, inclusiv de crearea și integrarea cu succes a noului joint-venture (companie cu capital comun) dintre Vodafone India și Idea.

Ravinder Takkar este desemnat Președinte al Vodafone Group Services, Regional Business Development

Stiri
Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Publicis România a obţinut patru trofee şi trei nominalizări la ediţia din acest an a prestigiosului festival. În plus, agenţia a reuşit performanţa de a aduce în România primul Cannes Lion din categoria Mobile. Ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions a strâns peste 40,000 de înscrieri din toată lumea.

Patru trofee şi trei nominalizări pentru Publicis România la Cannes Lions 2017

Comunicat
My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

Noua provocare cu care Lidl România își surprinde clienții este aplicația pentru dispozitivele mobile, My Lidl Shop. Aceasta are un mecanism interactiv și le oferă clienților posibilitatea de a intra în rolul unui Manager de magazin Lidl și de a gestiona activitatea acestuia. Jocul My Lidl Shop este disponibil pe dispozitivele mobile cu Android și iOS.

My Lidl Shop, singurul joc pentru dispozitive mobile prin care fiecare utilizator devine managerul propriului magazin Lidl

Comunicat
Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

În urmă cu câțiva ani, multe dintre lucrurile pe care astăzi le rezolvăm online, mai simplu și rapid, se puteau transforma uneori în adevărate povești de groază sau măcar în experiențe care ne puneau răbdarea la grea încercare. De aceea, Orange și Profero au lansat o serie de episoade video realizate cu ajutorul comedianților de la Sector 7, care prezintă beneficiile utilizării aplicației Contul meu Orange.

Orange și Profero prezintă serialul înContulMeu cu Sector 7

Stiri
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Stiri
Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

J&B Blending Spirits a fost desemnată cea mai eficientă campanie a anului, în cadrul celei de-a 14-a ediţii a competiţiei EFFIE Awards 2017. Campania dezvoltată de P.P. Distributors România este rezultatul colaborării agenţiilor The Hub Partners (brand), Porter Novelli România (PR), OMD (media), Field Star (retail & experiential marketing), Spoon Media (digital şi social media), Vice (strategie şi producţie muzicală) şi Frank (social media).

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017