Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Mobile"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Ianuarie 2015
Fundatia Vodafone Romania sustine spitalul Grigore Alexandrescu, cu investitii de peste 100.000 Euro

Fundatia Vodafone Romania sustine spitalul Grigore Alexandrescu, cu investitii de peste 100.000 Euro

Fundatia Vodafone Romania sustine Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii “Grigore Alexandrescu” si investeste peste 100.000 de Euro, in Departamentul de Terapie Intensiva Nou Nascuti si in Compartimentul de Cardiologie, Sectia Pediatrie II.

Fundatia Vodafone Romania sustine spitalul Grigore Alexandrescu, cu investitii de peste 100.000 Euro

Analiza
Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Medicamentele se numără printre produsele achiziționate cel mai rapid de consumatori, 80% dintre aceștia cumpărându-le în aceeași zi în care află despre ele, în special din reclamele TV, arată un nou studiu Bold by Lowe Group, realizat de compania de cercetare iSense Solutions pentru agenția de media Initiative.

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Stiri
'Plimbă Ursul' – primul joc de prevenire a vitezei excesive, în care copiii sunt implicați activ în siguranța rutieră

'Plimbă Ursul' – primul joc de prevenire a vitezei excesive, în care copiii sunt implicați activ în siguranța rutieră

Automobil Clubul Român lansează aplicația "Plimbă Ursul", primul joc anti-plictiseală la drum lung, în care copiii învață reguli de circulație și sunt implicați activ în siguranța rutieră. Jocul este disponibil atât în Google Play, cât și în App Store, gratuit.

'Plimbă Ursul' – primul joc de prevenire a vitezei excesive, în care copiii sunt implicați activ în siguranța rutieră

Zoom
Interesul pentru Pokemon Go a scăzut de 10 ori într-o lună de la lansare

Interesul pentru Pokemon Go a scăzut de 10 ori într-o lună de la lansare

Pokemon Go a avut lansarea oficială în România pe 19 iulie 2016 și în prima luna peste un million de Români s-au informat despre joc. În primele trei săptămâni numărul românilor interesați de joc a depășit un milion (1,008,614 persoane). Interesul a scăzut, însă, în primele 2 săptămâni ale lunii august, ajungând la câteva mii pe zi de la peste 100.000 în prima săptămână a lansării.

Interesul pentru Pokemon Go a scăzut de 10 ori într-o lună de la lansare

Eveniment
Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Anul acesta, în competiția Romanian EFFIE Awards, 27 de agenții și companii au înscris 88 de campanii, pentru 60 de branduri. Acestea vor fi evaluate în perioada următoare de către un juriu format din 90 de reprezentanți seniori ai industriei de marketing și comunicare din România. Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish Effie Committee & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, este cel care va conduce juriul festivalului împărțit în două runde distincte de jurizare.

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Comunicat
Vodafone România lansează Supernet 4G+ și oferă clienților o experiență de nouă generație

Vodafone România lansează Supernet 4G+ și oferă clienților o experiență de nouă generație

Vodafone România lansează Supernet™4G+, care oferă utilizatorilor beneficii suplimentare și cea mai extinsă acoperire 4G+ din țară, disponibilă în toate cele 41 de reședințe de județ, în București și în alte 330 de localități. În plus, Vodafone România și-a extins rețeaua națională 4G, care acoperă acum 3.500 de localități.

Vodafone România lansează Supernet 4G+ și oferă clienților o experiență de nouă generație

Eveniment
EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

Începând cu ediția 2016, Effie România se aliniază integral formatului international, extinzand misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop-uri si materiale axate pe zona de invatare si feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creste standardele pietei de marketing si comunicare din Romania prin transmitere de know-how si dezbateri care sa vina in completarea recunoasterii oferite de trofeele Effie.

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori