Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "OOH"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Noiembrie 2014
Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, agenția parte a grupului Lowe pregătind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Comunicat
DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

Decathlon ne îndeamnă la mişcare şi ne provoacă la o duminică activă şi veselă în Parcul IOR. Duminică, 25 iunie, sunt aşteptaţi copii si părinţi, dar şi pasionaţi de sport de toate vârstele să descopere numeroasele activităţi sportive propuse de Decathlon România.

DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

Stiri
Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Când mai are cineva timp să testeze o imprimantă? De la această întrebare au pornit cei de la Publicis când au conceput campania „HP Happy Welcome”, pentru HP Inc. România. Normal, răspunsul e „când au puţin timp liber”, sau mai bine zis „când aşteaptă”. Şi aşteaptă mai ales la aeroport, când cei dragi se întorc acasă de peste hotare.

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Stiri
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Stiri
Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

J&B Blending Spirits a fost desemnată cea mai eficientă campanie a anului, în cadrul celei de-a 14-a ediţii a competiţiei EFFIE Awards 2017. Campania dezvoltată de P.P. Distributors România este rezultatul colaborării agenţiilor The Hub Partners (brand), Porter Novelli România (PR), OMD (media), Field Star (retail & experiential marketing), Spoon Media (digital şi social media), Vice (strategie şi producţie muzicală) şi Frank (social media).

Cel mai surprinzător blend din România câştigă Grand EFFIE 2017

Eveniment
Câștigătorii Romanian EFFIE Awards 2017 vor fi anunțați pe 14 iunie // Effie Talk – Saul Betmead, Chief Strategy Officer, EMEA Young & Rubicam Group

Câștigătorii Romanian EFFIE Awards 2017 vor fi anunțați pe 14 iunie // Effie Talk – Saul Betmead, Chief Strategy Officer, EMEA Young & Rubicam Group

Gala de premiere Romanian EFFIE Awards 2017 va avea loc pe 14 iunie, începând cu orele 19.30, la Muzeul Național de Artă al României, Sala Auditorium. Gazda evenimentului va fi Andi Moisescu. Ȋn dimineaţa galei, pe 14 iunie, începând cu ora 10, va avea loc un Effie Talk susţinut chiar de preşedintele juriului Effie de anul acesta – Saul Betmead, cu titlul: „Creativity in a new world order of expectation”.

Câștigătorii Romanian EFFIE Awards 2017 vor fi anunțați pe 14 iunie // Effie Talk – Saul Betmead, Chief Strategy Officer, EMEA Young & Rubicam Group

Analiza
Initiative anunță o nouă creștere de 10% a pieței de media din România în 2017

Initiative anunță o nouă creștere de 10% a pieței de media din România în 2017

Agenția Initiative estimează pentru 2017 o creștere a pieței de media din România similară cu cea de anul trecut, de 10%, potrivit celei de-a XXI-a ediții a raportului Media Fact Book. Astfel, piața de media locală va ajunge la valoarea de 403 milioane de euro, de la 366 milioane de euro în 2016, și, dacă acest ritm de creștere se va menține în anii următori, este așteptată să atingă din nou vârful înregistrat în 2008 în anul 2020.

Initiative anunță o nouă creștere de 10% a pieței de media din România în 2017