Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "OOH"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Noiembrie 2014
Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, agenția parte a grupului Lowe pregătind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Stiri
Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

In 2016 METRO sarbatoreste 20 de ani de la deschiderea primului magazin din Romania. Primul lant de modern trade din tara, si sustinator al afacerile romanesti inca de la inceput, METRO continua sa ofere produse de calitate la preturi excelente, intr-un mediu primitor si atractiv.

Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

Stiri
AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

Mersul la cumpărături se poate transforma câteodată într-o adevărată aventură. Slalomul prin magazine, evitarea cumpărătorilor grăbiţi, atraşi de oferte, şi luarea deciziei corecte dintre multele opțiuni pe care le oferă un mall pot cauza creşteri mari ale adrenalinei. Pentru a reda aceste senzaţii tari, AFI Palace Cotroceni a amenajat primul parc de aventură indoor din România – AFI Aventurier, lansat printr-o campanie „la înălţime”, marca Golin și MullenLowe.

AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

Eveniment
Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Anul acesta, în competiția Romanian EFFIE Awards, 27 de agenții și companii au înscris 88 de campanii, pentru 60 de branduri. Acestea vor fi evaluate în perioada următoare de către un juriu format din 90 de reprezentanți seniori ai industriei de marketing și comunicare din România. Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish Effie Committee & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, este cel care va conduce juriul festivalului împărțit în două runde distincte de jurizare.

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Stiri
Minio Studio și Jacobs au adus SummerWell primul photoball din România și selfie 360˚

Minio Studio și Jacobs au adus SummerWell primul photoball din România și selfie 360˚

Participanții la cea de-a șasea ediție a festivalului care are loc anual pe Domeniul Știrbey de la Buftea au fost filmați, în premieră pentru România, de camere amplasate pe o minge supradimensionată. Activarea a aparținut brandului Jacobs și a fost implementată de agenția Minio Studio, ca parte a platformei de comunicare “Vara ai mai mult timp alături de prieteni”.

Minio Studio și Jacobs au adus SummerWell primul photoball din România și selfie 360˚

Eveniment
EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

Începând cu ediția 2016, Effie România se aliniază integral formatului international, extinzand misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop-uri si materiale axate pe zona de invatare si feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creste standardele pietei de marketing si comunicare din Romania prin transmitere de know-how si dezbateri care sa vina in completarea recunoasterii oferite de trofeele Effie.

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

Eveniment
Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialiști în research, marketing și comunicare și profesori universitari

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialiști în research, marketing și comunicare și profesori universitari

90 de persoane din top management în companii și agenții de advertising, dar și din mediul academic fac parte anul acesta din juriul competiției Romanian EFFIE Awards. Juriul va fi prezidat de Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish Effie Committee & CEO Polish Marketing Communications Association SAR.

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialiști în research, marketing și comunicare și profesori universitari