Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "OOH"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Noiembrie 2014
Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, agenția parte a grupului Lowe pregătind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Orange și Initiative îi invită pe bucureșteni să experimenteze Metroul Orange 4G

Comunicat
Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Când ai auzit ultima oară o veste bună? Când ai fost martor al unui gest binevoitor? Dacă răspunsul vine greu, e semn că vorbim prea puțin despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru. Cappy și-a propus să remedieze problema într-un mod inedit: prin campania Binele are gust bun.

Cappy lansează campania „Binele are gust bun”

Stiri
Cea mai mare campanie de crowdfunding a unui start-up românesc: Peste 18.000 de euro au fost strânși de biblioteca de materiale MATER

Cea mai mare campanie de crowdfunding a unui start-up românesc: Peste 18.000 de euro au fost strânși de biblioteca de materiale MATER

211 susținători au donat 18.722 euro pentru realizarea primei biblioteci de materiale din România și Europa de Sud-Est. În schimbul donațiilor aceștia au primit diferite recompense - precum vederi semnate de echipa MATER, invitiații la petrecerea de lansare sau abonamente la biblioteca de materiale cu preț redus.

Cea mai mare campanie de crowdfunding a unui start-up românesc: Peste 18.000 de euro au fost strânși de biblioteca de materiale MATER

Stiri
Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte

Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte

Rezidența Scena9, hotspot cultural BRD - Groupe Société Générale, găzduiește, până pe 21 iulie 2017, expoziția „Salt!”, ce conține lucrările de licență și masterat realizate de 24 de tineri studenți la Universitatea Națională de Arte București (UNArte), ce folosesc tehnici de fotografie și video, colaj, instalație și desen. Lucrările se concentrează pe momentul de schimbare de stare, de statut, de trecere la un alt nivel.

Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte

Stiri
Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD - Groupe Société Générale. Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.

Propaganda este noul strateg al BRD - Groupe Société Générale

Stiri
10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate

10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate

Hornbach aniversează 10 ani de la intrarea pe piața din România și, cu această ocazie, a lansat o nouă campanie de publicitate. “10 ani de pasiune Hornbach” surprinde relația dintre clienți și brand, aceasta fiind reprezentată prin pasiunea pentru proiecte de bricolaj.

10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate

Stiri
Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale

Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale

Dorna lansează campania #NaturaUndeNuTeAștepți, o inițiativă prin care își propune să inspire oamenii să se bucure de natură și să aibă grijă de mediul înconjurător, creând un liant între orașul aglomerat și natură, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un conținut de până la 30% plante, dar și printr-o serie de activări neașteptate, chiar în inima orașului.

Dorna aduce NaturaUndeNuTeAștepți, chiar și în ambalajele sale