Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Radio"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 5 Septembrie 2014
Itsy Bitsy are haine noi

Itsy Bitsy are haine noi

“Bucurie în familie“ este noul slogan al Itsy Bitsy FM și exprimă poziționarea pe piață ca singurul radio pentru parinți și copii, din România. Această schimbare de imagine vine la un an dupa ce Itsy Bitsy și-a schimbat radical grila de programe și poziționarea.

Itsy Bitsy are haine noi

Eveniment
Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Anul acesta, în competiția Romanian EFFIE Awards, 27 de agenții și companii au înscris 88 de campanii, pentru 60 de branduri. Acestea vor fi evaluate în perioada următoare de către un juriu format din 90 de reprezentanți seniori ai industriei de marketing și comunicare din România. Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish Effie Committee & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, este cel care va conduce juriul festivalului împărțit în două runde distincte de jurizare.

Gala de Premiere a Nominalizaților Effie Awards 2016 va avea loc pe 9 septembrie

Eveniment
EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

Începând cu ediția 2016, Effie România se aliniază integral formatului international, extinzand misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop-uri si materiale axate pe zona de invatare si feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creste standardele pietei de marketing si comunicare din Romania prin transmitere de know-how si dezbateri care sa vina in completarea recunoasterii oferite de trofeele Effie.

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

Eveniment
Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialiști în research, marketing și comunicare și profesori universitari

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialiști în research, marketing și comunicare și profesori universitari

90 de persoane din top management în companii și agenții de advertising, dar și din mediul academic fac parte anul acesta din juriul competiției Romanian EFFIE Awards. Juriul va fi prezidat de Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish Effie Committee & CEO Polish Marketing Communications Association SAR.

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialiști în research, marketing și comunicare și profesori universitari

Comunicat
Tily Niculae, cea mai nouă realizatoare radio din echipa Itsy Bitsy FM

Tily Niculae, cea mai nouă realizatoare radio din echipa Itsy Bitsy FM

4 mame cunoscute si iubite de publicul larg realizează emisiunile pentru părinţi din noua grilă lansată de Itsy Bitsy FM. Realizatoarelor Andreea Marin, Simona Dragomir şi Ruxandra Rusan li se alătură, chiar de la începutul lui septembrie, actriţa Tily Niculae. Cele 4 vedete oferă părinţilor informaţii utile despre timp de calitate alături de copil, sănătate, educaţie şi psihologia familiei.

Tily Niculae, cea mai nouă realizatoare radio din echipa Itsy Bitsy FM

Stiri
Leo Burnett România semnează campania 'Trăiește Fresh' pentru Kaufland

Leo Burnett România semnează campania 'Trăiește Fresh' pentru Kaufland

Leo Burnett România semnează alături de Kaufland manifestul „Trăiește Fresh”, care reprezintă nu numai noua campanie de comunicare Kaufland, ci și un îndemn către un nou stil de viață. La acest nou stil de viață contribuie atât cele mai proaspete produse aduse în fiecare dimineață la raft, precum și perspectiva mereu fresh pe care Kaufland ne îndeamnă să o avem asupra lucrurilor.

Leo Burnett România semnează campania 'Trăiește Fresh' pentru Kaufland

Stiri
MEȘTERUL - vedeta noii campanii semnate Praktiker și MullenLowe

MEȘTERUL - vedeta noii campanii semnate Praktiker și MullenLowe

Primăvara se numără meșterii adevărați și avantajele oferite de cardul Meșter Card. La începutul lunii martie, Praktiker și MullenLowe au lansat o campanie dedicată unui public esențial pentru piața de DIY: meșterii. Campania se desfășoară în perioada 14 martie – 31 decembrie și are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate unic în România, prin care Praktiker le oferă numeroase avantaje meșterilor deținători de Meșter Card.

MEȘTERUL - vedeta noii campanii semnate Praktiker și MullenLowe