Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou
Facebook
Like us on Facebook
Organizatia. Despre noi
Statut
Despre noi
Comitet
Obiective
Activitati
Membri
Senat
Contact
Cine este IAA?
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cat şi ale practicanţilor individuali.

International Advertising Association s-a dezvoltat dintr-o organizaţie tripartită (advertiseri, agenţii de publicitate, media), devenind in timp un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor celor implicati în procesul de creare al unei mărci (branding).

IAA a devenit aparator al mărcii deoarece toate aspectele unei comunicari comerciale responsabile, care contribuie la reputaţia unei mărci, au nevoie de libertatea de a se dezvolta fără restricţii nejustificate.

În prezent, IAA are membri atat din rândul întreprinderilor şi a persoanelor fizice care atat pe plan local, cat si regional sau mondial, se dedică realizării mărcilor şi preţuiesc comunicarile comerciale, ca fiind vitale pentru succesul afacerii lor.

  • Advertiseri
  • Agentii de publicitate
  • Companii de media
  • Companii de research
  • Companii de BTL
  • Companii de relatii publice
  • Companii de marketing direct si/sau interactiv
Prin ce diferă IAA de alte asociaţii?
International Advertising Association a fost înfiinţată în 1938 pentru a apăra comunicarea profesionista in domeniul marketingului. Între timp, IAA a devenit susţinătorul libertatii de a alege atat a advertiserilor cat si a consumatorilor. Nici o altă asociaţie nu cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei mărci sau are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

IAA are o poziţie unică, ce îi permite să intercepteze tendinţele internationale in dezvoltare, înainte ca acestea să devină evidente şi să ofere profesioniştilor din domeniul comunicarii de marketing un forum internaţional, în scopul schimbului de informaţii la nivel mondial, celei mai bune practici, dezvoltare profesională, informaţii, experienţă şi idei.
Care este rolul IAA astăzi?
IAA lucrează pentru libertatea companiilor de a concura printr-un limbaj comercial responsabil şi luptă pentru a face posibilă libertatea consumatorului de a alege, cu ajutorul unui limbaj comercial care informează, inspiră şi oferă indivizilor posibilitatea de a obţine viaţa pe care şi-o doresc.

International Advertising Association este singura organizaţie globala dedicata luptei împotriva regulamentelor nejustificate, în numele tuturor celor angajaţi în limbajul comercial responsabil şi care actioneaza ca un susţinător al libertăţii de alegere a indivizilor, pe toate pieţele de consum şi de afaceri.

IAA apără publicitatea, ca forţă de dezvoltare în toate societăţile cu piaţă liberă. Veniturile din publicitate asigură o mass-media independentă, pluralistă, accesibilă, cu canale competitive de informare pentru consumatori, pentru a se asigura libertatea de a alege a indivizilor.

IAA România a fost infiintata in 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei publicitare din România. Are in compoziţie firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agenţii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in România standardele internaþionale recunoscute in domeniul publicitatii si, in acest sens, asociaþia a realizat pe parcursul celor unsprezece ani de existenta o serie de acţiuni semnificative. Fiind un forum trilateral, IAA prilejuieşte un schimb de opinii intre membri, indiferent de natura acestora.
Misiunea organizatiei
Prioritatile asociaţiei sunt:
  • Sa promoveze rolul si beneficiile publicitatii ca forta vitala din spatele oricărei economii sănătoase precum si fondarea unei mass-media diverse, independente si accesibile intr-o societate deschisa.
  • Sa protejeze si sa promoveze libertatea discursului comercial si a alegerii consumatorului
  • Sa încurajeze practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii
  • Sa ofere un forum pentru dezbaterea noilor subiecte legate de marketingul comunicării si consecinţele lor asupra unui mediu in continua mişcare
  • Sa fie la curent cu ultimele noutati legate de dezvoltarea, educarea si pregătirea in domeniul marketingului si al comunicării

În numele membrilor săi, IAA se dedică:
  • Să apere libertatea de a face publicitate in mod responsabil, fără restricţii nejustificate pe piaţă, în general, sau asupra unor categorii specifice de produse;
  • Să lupte pentru libertatea consumatorilor de a-şi exercita dreptul de a alege într-o societate de piaţă liberă;
  • Să dezvolte şi să implementeze în mod continuu programe menite să ridice standardele, printr-o dezvoltare profesională de înalt nivel, pentru viitoarea comunitatea de marketing;
  • Să ofere o reţea mondială eficientă pentru schimbul de cunoştinţe de piaţă internă, inovaţii în domeniul abilităţilor profesionale şi cele mai bune practici în construirea unei mărci printr-o varietate de platforme de comunicare, care includ o pagină web de clasă mondială,
  • Să devină portalul/sursa preferată de comunicare pentru cele mai bune practici de construire a unei mărci;
  • Să încurajeze libertatea agenţilor de publicitate şi a consumatorilor de a se angaja în schimbul de informaţii personale, pe baza respectului reciproc, care asigura o valoare adaugata individului.