Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou
Facebook
Like us on Facebook
Prezentare eveniment
Introducere
Viziune si strategie
Obiective
Programe
Lista membri
Contact
Detalii despre inscriere
Prezentare
Intr-o perioada in care accentul se pune pe eficienta si profesionalism in comunicare, companiile si agentiile lor de publicitate sunt nevoite, mai mult ca oricand, sa isi gestioneze cat mai eficient relatia si sa medieze traditionalul conflict intre nevoile specifice ale clientului si directia strategica propusa de agentie.

14 Mai, sediul IAA House, IAA Young Professionals si Futurelab. Ce au toate acestea in comun? IAA Marketing Innovation Conference, un workshop interactiv de o zi ce isi propune sa dezbata provocarile, dificultatile si oportunitatile relatiei client - agentie de publicitate si sa identifice solutii adecvate pentru depasirea barierelor de comunicare.

Conferinta va fi sustinuta de specialisti ai Futurelab, singura retea internationala de consultanta in strategie de marketing cu un focus pe inovatie, profit si customer centricity, ale carei servicii au fost contractate de peste 50% dintre brand-urile existente in Interbrand Top 100. Formatul a fost deja testat cu succes la Kiev, punand fata in fata top managementul agentiilor de publicitate cu primii 25 de advertiseri din Ucraina. Acelasi concept a fost prezentat in luna martie la World CMO Council, in fata a 4000 de directori de marketing si comunicare din intreaga lume.

Workshop-ul, organizat de IAA Young Profesionals si sustinut de International Advertising Association - Romanian Chapter, are ca scop strangerea de fonduri pentru finantarea proiectelor viitoare ale IAA YP, destinate dezvoltarii profesionale a tinerilor cu potential din industria de comunicare.

Astfel, in prima parte a zilei cei doi speakeri internationali vor sustine o prezentare a modului in care climatul economic actual motiveaza clientii si agentiile deopotriva sa isi adapteze abordarea la noul context . In cea de-a doua parte a zilei, participantii vor fi provocati sa gaseasca solutii viabile la probleme de comunicare specifice care, de cele mai multe ori, fac relatia agentie-client sa fie tensionata si dificil de gestionat.
Cine participa?
  • Profesionisti din industria de marketing si comunicare (atat din partea clientilor, cat si din partea agentiilor)
  • Apartinand tuturor nivelelor profesionale:
    • Senior management: invata importanta eficientei in industria de comunicare - investeste, nu cheltui
    • Middle management: isi perfectioneaza abilitatile strategice - dezvoltare continua si sustinuta
    • Junior level: descopera industria din perspectiva profesionistilor
De ce sa participi?
Reprezentanti ai clientilor:
  • Vor invata sa comunice cu reprezentantii agentiei si sa ii determine sa furnizeze solutii adaptate la nevoile specifice ale brandului si nu doar solutii pe care modelul de business al agentiei il permite
  • Vor acumula un set de "tips & tricks" care sa ii asiste in gestionarea relatiei cu colaboratorii
  • Vor intelege importanta orientarii catre nevoile consumatorului si cresterii ROI (Return On Investment) ca puncte principale de focus in dezvoltarea lor profesionala
  • Prin participarea la acest fundraiser, ii vor pregati pe reprezentantii de maine ai agentiiilor sa raspunda eficient la nevoile lor

Reprezentanti ai agentiilor
:
  • Vor invata sa comunice cu clientii pe limbajul lor si sa adapteze solutiile lor strategice la nevoile reale ale clientului
  • Vor acumula un set de "tips & tricks" care sa ii asiste in gestionarea comunicarii cu clientii
  • Vor intelege importanta orientarii catre nevoile consumatorului si cresterii ROI (Return On Investment) ca puncte principale de focus in dezvoltarea lor profesionala)
  • Prin participarea la acest fundraiser, ii vor invata pe clientii de maine sa inteleaga valoarea aportului lor in dezvoltarea business-ului clientului
Inscriere
Opţiunea 1: Pachet standard
  • Cost: 100 euro
  • Include:
    • acces nelimitat la eveniment
    • acces la toate prezentarile vorbitorilor
  • Bonus: inscrie un alt participant si primesti 50% reducere la pretul biletului tau!


Opţiunea 2: IAA YP - new adition

  • Cost: GRATUIT
  • Include:
    • acces nelimitat la eveniment
    • acces la toate prezentările vorbitorilor
  • Conditie: trebuie sa devii membru IAA YP inainte de eveniment si sa participi la procesul de admitere (taxa va fi platita ulterior). Pentru mai multe detalii, cei interesanti sunt rugati sa ne contacteze printr-un e-mail la adresa contactyp@iaa.ro.
Detalii despre inscriere
Pentru detalii despre eveniment şi înscrieri puteţi lua legătura cu Ana Maria Trişcău pe e-mail anamaria.triscau@iaa.ro sau la numărul de telefon 0731.031.151.