Mergi la conținutul principal

Misiune

Misiunea organizatiei

  • Sa promoveze rolul si beneficiile publicitatii ca forta vitala din spatele oricărei economii sănătoase precum si fondarea unei mass-media diverse, independente si accesibile intr-o societate deschisa.
  • Sa protejeze si sa promoveze libertatea discursului comercial si a alegerii consumatorului
  • Sa încurajeze practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii
  • Sa ofere un forum pentru dezbaterea noilor subiecte legate de marketingul comunicării si consecinţele lor asupra unui mediu in continua mişcare
  • Sa fie la curent cu ultimele noutati legate de dezvoltarea, educarea si pregătirea in domeniul marketingului si al comunicării.

În numele membrilor săi, IAA se dedică:

  • Să apere libertatea de a face publicitate in mod responsabil, fără restricţii nejustificate pe piaţă, în general, sau asupra unor categorii specifice de produse;
  • Să lupte pentru libertatea consumatorilor de a-şi exercita dreptul de a alege într-o societate de piaţă liberă;
  • Să dezvolte şi să implementeze în mod continuu programe menite să ridice standardele, printr-o dezvoltare profesională de înalt nivel, pentru viitoarea comunitatea de marketing;
  • Să ofere o reţea mondială eficientă pentru schimbul de cunoştinţe de piaţă internă, inovaţii în domeniul abilităţilor profesionale şi cele mai bune practici în construirea unei mărci printr-o varietate de platforme de comunicare, care includ o pagină web de clasă mondială,
  • Să devină portalul/sursa preferată de comunicare pentru cele mai bune practici de construire a unei mărci;
  • Să încurajeze libertatea agenţilor de publicitate şi a consumatorilor de a se angaja în schimbul de informaţii personale, pe baza respectului reciproc, care asigura o valoare adaugata individului.