Mergi la conținutul principal

FCB Bucharest semnează lucrarea lunii mai în Top 3 ADC

Top 3 ADC pe luna mai continuă să arate cele mai bune lucrări ale creativilor în secțiunile noului format. Luna aceasta și-au făcut loc în top lucrări de digital, print, tv, radio și OOH, iar lucrarea lunii este Vodafone Istori@ și aparține agenției FCB Bucharest.

DIGITAL

În secțiunea cu cele mai multe înscrieri în mai îi găsim pe primul loc pe cei de la FCB Bucharest cu aceeași creație care a primit titlul de lucrarea lunii. O inițiativă educațională, Vodafone Istori@ înseamnă o nouă secțiune a aplicației Biblioteca Digitală, proiectul desfășurat în parteneriat cu Editura Humanitas. Secțiunea introduce o abordare inovativă de parcurgere a lecțiilor de istorie prin benzi desenate. Echipa creativă a proiectului este formată din Andrei Mihăilescu (copywriter) și Sorin Tofan (Art Director).

Pe locul 2 se află campania Studycoin by KFC care se traduce printr-o monedă virtuală gândită de MRM // McCann România. Până pe 31 iulie, studycoin-urile strânse în contul propriu se transformă în discount-uri în restaurantele KFC.

Supertop. Zid și făcut ajunge și în topul ADC pe locul 3. Creația aparține FriendsTBWA Bucharest pentru Rigips® Super Top și, așa cum spun și ei, ideea se duce de la gletieră direct la microfon printr-o piesă foarte catchy. Zinedine Zidar este superstar-ul din materialul video, iar starurile din spatele lui sunt creativii Theodor Chiripuci (Copywriter) si Cristina Cazacu (Art Director).

În secțiunea de Digital există și 3 mențiuni care merg către:

  • No Romanian Left Behind – #NetLiberare – de la Leo Burnett Group / Publicis One România pentru Telekom. La un an de #NetLiberare, pentru Telekom a mai rămas totuși o mică Românie de eliberat. Adică Romania din Pennsylvenia, SUA, unde l-au trimis pe Deliric. Astăzi avem și vlogul lui.
  • Paid to do Nothing – de la Cake pentru Iron Hostel, un anunț de angajare care a circulat recent în online și a atras atenția tuturor. Job description-ul pentru munca ideală le aparține lui Arpad Peter (Art Director) și Cătălin Marian (Copywriter).
  • Corectǎm pânǎ rǎmâne doar adevǎrul – de la Rusu+Borțun pentru Europa FM înseamnă mai mult decât o verificare sigură a informației în știrile difuzare și postate de ei, înseamnă un demers pentru jurnalismul curat la care au contribuit Eugen Preda – Art Director & Andrei Păduraru – Copywriter.

PRINT

Pe primul loc în print găsim coperta DoR #32, cu o sculpturǎ Sleepless Codruța realizată de Lea Rasovszky și fotografiată de Alex Gâlmeanu. Ei spun că “ideea s-a născut din discuțiile despre Laura Codruța Kövesi, procurorul șef al Direcției Naționale Anticorupție – un personaj-simbol, care a ajuns să fie sinonim cu instituția DNA și cu lupta anticorupție, un om căruia mulți i-au ridicat și demolat statui.”

Black Button Books ocupă cea de-a doua poziție a acestei secțiuni cu campania Citește ceva mai bun realizată pro-bono de FriendsTBWA Bucharest. La această inițiativă de încurajare a cititului au contribuit creativii Theo Nistor (Art Director) și Theodor Chiripuci (Copywriter).

Pe locul 3 se află o serie de printuri semnate de o echipă freelance pentru World Vision. Încurajează un agricultor este un proiect care își dorește să promoveze înscrierile la Liceul Agricol și să scoată în lumină o ocupație încă necesară și relevantă. Echipa de lucru este formată din  Ioana Gheorghiță – Brand Strategist, Mihai Costache – Senior Copywriter și Adrian AGI Ioța – Senior Art Director / Ilustrator.

TV

Locul 1 merge la Headvertising cu Faci așa, c-așa fac toți? pentru ING Bank. Campania continuă eforturile băncii de a încuraja oamenii să își mute salariul la ING și își arată beneficiile în aceeași abordare creativă, semnată în acest caz de Augustin Krysta (Copywriter) si Teodor Minea (Art Director).

RADIO

Secțiunea numără o mențiune acordată aceleiași campanii ING Bank realizată de Headvertising, cu spoturile radio pentru Faci așa, c-așa fac toți?

OOH

Pe locul 1 ne întâlnim încă o dată cu campania ING, o lucrare integrată apreciată de juriul ADC în mediile în care a activat.

O mențiune la OOH merge către McCann Worldgroup România pentru Dedeman: Când cifra 7 este mult prea mare. 7 din 100.000 de români sunt victimele accidentelor mortale la locul de muncă, drept urmare, în cadrul campaniei care vrea să atragă atenția față de importanța respectării normalor de siguranță, cățelul din logo-ul Dedeman nu va mai purta casca de protecție.

                                                           ***

ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni. Call-ul de acum vizeazǎ luna iuniei, cu proiecte apǎrute în perioada 26 mai – 25 iunie 2018, pe urmǎtoarele categorii: TV, Radio, Print, Outdoor, Digital, Experiential / BTL.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe:

www.adcromania.ro 
www.facebook.com/ADCRomania

Newsletter