Mergi la conținutul principal

Proiecte

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în România

  • CompetitIAA – una dintre cele mai longevive acțiuni ale asociației, organizată sub forma unui concurs de marketing și comunicare, se adresează în principal studenților. Până în prezent, proiectul a atras peste 28 decompanii și instituții partenere și peste 1.400 de studenți participanți. Printre partenerii proiecului se numara BCR, Groupama Asigurari, Ursus, Leo Burnett, Mediafax, Fundația Noi Orizonturi, Bergenbier, Ernst & Young, FRF, Kubis Interactive, La Fântâna, HTC Romania, Teach for Romania etc;

  • Serile YP o serie de workshop-uri cu invitați importanți din industria de marketing și comunicare, gândite pentru a încuraja discuțiile libere pe temele propuse spre dezbatere. Câteva din temele populare abordate de noi: Trenduri, Marketing Sportiv, Fashion și Beauty, Etică și Legislați, Marketing pentru festivaluri, Marketing Politic.

  • GalerIAA– seri speciale dedicate tinerilor talentați și creativi ce privesc arta, sub diferitele forme ale ei, ca pe cea mai expresivă formă de comunicare;

  • Marketing Tribe–  organizat de IAA YP Cluj, cu edițiile: 2013 – de lansare a catalogului de publicitate și 2014 – Marketing Tribe 2.0 de lansare  a platformei marketing-tribe.ro.
    IAA YP crede că marketingul 3.0 e generat de triburi. De aceea, Marketing Tribe reprezintă o invitație adresată celor care sunt gata să se asocieze pentru a seta trendul în MarCom.  Să schimbăm modul în care produsele / serviciile “vorbesc” consumatorilor înainte de a-și produce efectele. Prin Marketing Tribe 2.0, IAA YP contribuie la dezvoltarea mediului local de MarCom, facilitând conexiunea dintre specialiștii de marketing & comunicare din companii şi agențiile / companiile furnizoare de servicii de marketing & publicitate;

 

  • Game of Tribes– reprezintă o iniţiativă unică IAA YP Cluj pe piaţa de marketing locală, primul concurs al celor bune campanii de promovare clujene. Scop – de a pune în valoare comunitatea MarCom locală şi de a facilita conexiuni între specialiştii în marketing şi mediul de business. Pornind de la conceptul Marketing Tribe al unei comunităţii locale unite şi “smarter by association”, provocăm triburile să împărtășească public campaniile de marketing realizate şi echipele din spatele acestora.

 

  • Party YP– Luăm distracția în serios și o transformăm în motiv de creativitate și networking între oamenii pasionați de marketing, advertising și comunicare! Party YP este organizat periodic atât la București cât și la Cluj, exclusiv pentru profesioniștii din industria advertisingului și comunicării, de fiecare dată în alt loc. Încurajăm socializarea în jurul unei halbe de bere sau a unui cocktail, departe de pitchuri, briefuri și ședinte de creație.
    Spiritul competitiv este permis, atâta timp cât concursurile nu au altă miză decat distracția și se lasă cu premii în shot­uri, bere și cocktailuri;

 

  • Civic Vox– Proiect prin care asociația ajută ONG-uri din țară să-și rezolve dificultățile întâmpinate, prin soluții de marketing axate pe nevoile punctate de aceștia, planuri de comunicare detaliate, sesiuni de training și consultanță pentru implementarea ideilor propuse;