Mergi la conținutul principal

MSL este pentru al treilea an consecutiv partenerul de comunicare exclusiv al festivalului Golden Drum

Organizatorii celei de-a 25-a ediții a festivalului Golden Drum, una dintre cele mai renumite competiții de creativitate din lume, continuă colaborarea cu rețeaua de agenții MSL ca partener exclusiv de comunicare pentru al treilea an consecutiv.

Rețeaua de agenții MSL va fi responsabilă de gestionarea activităților de comunicare pentru cele 17 piețe din CEE – Austria, Bulgaria, Croația, Cehia, Finlanda, Grecia, Ungaria, Italia, Spania, Portugalia, Rusia, România, Serbia, Turcia, Ucraina și Regatul Unit, în colaborare cu agențiile partenere și birourile locale Publicis Groupe.

“Suntem extrem de mulțumiți de colaborarea cu MSL din edițiile anterioare ale festivalului și am decis să continuăm parteneriatul și anul acesta. Astfel, avem garanția unor servicii de comunicare strategice și a unor oportunități numeroase oferite de o rețea lider global în comunicare” a spus Mojca Briščik, Director General al Festivalului Golden Drum și Director Executiv al Slovenian Advertising Chamber.

Ultimele săptămâni dinaintea festivalului sunt foarte importante pentru desfășurarea activităților de promovare, iar momentul principal al acestor activități va avea loc în ziua de deschidere a festivalului. MSL va coordona în principal activitățile de media relations și social media pentru festival. “Experiența acumulată în edițiile anterioare ne va ajuta și anul acesta să construim o campanie de sucess ce va promova imaginea pozitivă a festivalului Golden Drum,” a completat Zofia Bugajna-Kasdepke, Business Development Director MSL CEE și jurat Golden Drum.

Festivalul Golden Drum oferă inspirație liderilor în creativitate din întreaga lume, precum și un nou mod de a privi problemele cu care se confruntă lumea, prin ochii unui artist. Festivalul promite prezentări pline de inspirație din partea invitaților care provin nu doar din industriile creative, dar și din alte arii și specializări, precum artiști recunoscuți la nivel mondial, muzicieni și specialiști care vor vorbi deschis despre cunoștințele, experiențele și creativitatea lor. În anii trecuți, la festival au participat peste 42.000 de profesioniști din peste 40 de țări și a adus împreună peste 900 de experți din diferite industrii, an de an.

A 25-a ediție a festivalului Golden Drum – International Festival of Creativity, este organizată de Slovenian Advertising Chamber și va avea loc între 17 și 19 octombrie 2018 în Portorož, Slovenia.

Date importante:

Înregistrările pentru înscrierea ca delegat sunt încă deschise.

Deadline înscrieri festival: 13 august 2018

Află mai multe despre Festivalul Golden Drum pe www.goldendrum.com.

 

MSL este rețeaua de relații publice și comunicare integrată a Grupului Publicis. Rețeaua oferă consiliere în comunicare strategică și gândire creativă, susținându-și clienții prin campanii curajoase și pline de insight ce îi ajută să își construiască influența în piață și să aibă impact în rândul consumatorilor. MSL este una dintre cele mai mari rețele de PR din Europa, cu o creștere rapidă pe piețele din China și India, având peste 3.100 de angajați la nivel mondial, în cele peste 107 birouri din întreaga lume.

Newsletter