Mergi la conținutul principal

Reprezentare

IAA România reprezintă interesele membrilor săi în dialogul cu autoritățile, pe teme de modernizare legislativă

De la înființare, IAA România a contribuit activ la crearea și modernizarea cadrului legislativ din domeniul publicității și audiovizualului în România. Ca partener de dialog al autorităților, de a lungul timpului, asociația a fost implicată în procesul elaborării, modernizării sau amendării unor acte normative care reglementează piața publicității din România.

Pentru viitor dorim să rămânem la fel de implicați în acest domeniu extrem de important pentru membrii noștri și pentru comunitate, prin cultivarea unor relații profesionale de durată și la standarde înalte, cu toate autoritățile competente în domeniu.

De asemenea, IAA România este membru activ în Consiliul Roman pentru Publicitate, contribuind în acest fel la actualizarea cadrului de autoreglementare în comunicare.

Proiecte în care IAA România a reprezentat comunitatea de marketing și comunicare în relația cu autoritățile

-Elaborarea și modernizarea Legii Publicității – permanent

– Elaborarea și modernizarea Legii Audiovizualului -permanent

– Actualizarea Codului de Reglementare a Conținutului Audiovizual, în parteneriat cu CNA – permanent

– Stabilirea cuantumului taxei de utilizare a locurilor publice pentru filmare și fotografiere profesionistă în București – 2006

– Proiectul de regulament pentru publicitatea stradală în Municipiul București – 2007

– Elaborarea și derularea Programului Național de Educare pentru un Stil de Viață Sănătos, în parteneriat cu CNA – 2008-2009

– Colaborare cu CNA pentru elaborarea de norme pentru: product placement, folosirea recomandărilor medicale în reclame TV, ecran partajat, teleshoping – 2008

– Actualizarea Legii Zilierului – 2014-2015

– Elaborarea și susținerea de puncte de vedere cu privire la anumite modificări legislative ce vizau:  protecția consumatorilor, protecția minorilor în reclame și programe TV, publicitatea la medicamentele fără prescripție, suplimente alimentare și rețele de farmacii, normele privind apariția minorilor în reclame TV, etc.

– Elaborarea și susținerea de puncte de vedere cu privire cumpărarea de spațiu media de către anunțatorii de publicitate

– Elaborarea și susținerea de puncte de vedere cu privire la derularea promoțiilor în campaniile de publicitate.