Mergi la conținutul principal

Un român în top 13 cei mai apreciați Global Creative Leaders ale căror idei redefinesc industria publicitară! Cătălin Dobre, CCO, McCann Bucharest în Creative 100, ADWEEK 2019

AdWeek, una dintre cele mai importante publicații de media și marketing din lume a publicat topul celor mai fascinante personalități din Marketing, Media și Cultură din 2019. Clasamentul anual al publicației adună la un loc cele mai marcante persoane din aceste domenii din întreaga lume.

Printre rezidenții topului se regăsesc nume precum Ryan Reynolds, LeBron James, Billie Eilish, Olivia Wilde și mulți alții.

“Prezent în Adweek Creative 100 e o onoare în special pentru că lista nu conține numai oameni din publicitate. Este o listă cu creativi din toate domeniile, numitorul comun găsit de publicația americană fiind work-ul inovativ, fresh, care aduce ceva nou în industriile respective.

Este bine că avem un român acolo și este măgulitor că eu sunt acela. Sper că arată tuturor că putem să fim un exemplu de creativitate cu work-ul făcut sau coordonat de aici, din România.” declară Cătălin Dobre.

Absolvent al Facultății de Filosofie, Cătălin Dobre a intrat în publicitate în 2004, primul job fiind de copywriter la McCann Bucharest. În 2012 a devenit Executive Creative Director McCann Bucharest, apoi în 2016- Chief Creative Officer McCann Worldgroup România, iar în 2017 a fost numit Regional Creative Officer McCann Central Eastern Europe.

De-a lungul celor 15 ani de carieră, Cătălin a câștigat 33 de lei la Cannes, printre care 2 Grand Prix-uri și un Titanium. De asemenea, campaniile sale au fost premiate la toate festivalurile internaționale de publicitate: D&AD, Clio, One Show, Eurobest, LIA, New York Festival și Golden Drum.

De când a preluat conducerea regiunii, McCann CEE și-a păstrat timp de 2 ani consecutivi titlul de Network of the Year la cel mai important festival din Europa Centrală, Golden Drum.

Cătălin a făcut parte din primul top Românesc Forbes 30 sub 30 și a primit în 2010 premiul de Excelență IAA, pentru crearea campaniei care a adus primul Grand Prix la Cannes în Europa de Est.

AdWeek Top link: http://bit.ly/2XX5wpU

 

Newsletter