Mergi la conținutul principal

59 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2022

Grand Effie: Book a Vax – Editura Curtea Veche si House of Arrows

18 agentii au fost premiate la editia a XIX-a a Galei Effie 2022. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 9 Gold Effie, 19 Silver Effie si 30 Bronze Effie. Grand Effie a mers catre campania “Book a Vax”, semnata de House of Arrows  si dezvoltata pentru Editura Curtea Veche.

 

Agentiile si companiile castigatoare de anul acesta sunt: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB Romania, Graffiti PR, House of Arrows, Headvertising, Jam Session Agency, LEO BURNETT, Minio Studio, Mercury 360, Media Investment, McCann Worldgroup Romania, Pastel Age, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB, The Mainstage Agency, Tribal Worldwide.

 

Top 3 agentii care au obtinut cel mai mare punctaj din competitie sunt Publicis Romania, Leo Burnett Romania, si Jam Session Agency.

 

Top 3 clienti ii prezinta pe primele pozitii pe Procter & Gamble, HCL Online Advertising si, la egalitate de puncte Carrefour Romania impreuna cu Editura Curtea Veche.

 

Top 3 Branduri aduce Tazz pe prima pozitie, urmat de Editura Curtea Veche si de Carrefour Romania și Ferrero.

 

Conform Romanian Effie Rankings, calculat in baza sistemului international Effie Index, Clientul Anului este Procter & Gamble,  Brandul Anului este Tazz, iar Agentia Anului Publicis Romania.

 

Grand Effie a fost acordat lucrarii „Book a Vax”, semnata de Huse of Arrrows pentru Editura Curtea Veche.

 

Gala de Premiere Effie 2022 s-a desfasurat live la Palatul Bragadiru si a fost moderata de Cosmin Stan, news anchor ProTV.

 

Comitetul de Organizare Effie 2022 a fost format din: Ruxandra Rau – Director Brand & Communication Strategy Telekom Romania, Bianca Manescu – Head of Strategy Kubis Interactive,  Irina Pencea – Managing Partner & Co-Founder Jam Session Agency, Adrian Tuluca – Managing Director Propaganda, Bogdan Nitu – General Manager & Partner GMP+WEBSTYLER, Corina Bratu – Planning Director Leo Burnett Romania, Diana Crasmariu – General Manager Cohn&Jansen Creative Network, Mihai Trandafir – Managing Director UM Romania, Catalin Albu – Client Service Director Publicis Romania, Nicolae Catalin Carstea – Senior Brand Manager Flavoured Non alcoholic Ursus Breweries, Ileana Cocias – Senior Marketing Director P&G SEE, Roxana Matasel – Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Ruxandra Rau – Director Brand & Communication Strategy Telekom Romania, Silvia Mihailescu – Director Marketing, Comunicare si CSR, ING Bank Romania, Simona Panait – Marketing & Online Director Samsung Electronics Romania and Bulgaria, Mircea Staiculescu – Co founder Headvertising si Wenka Booij – Head of Brand and Marketing ING Bank Romania.

 

Lista detaliata a castigatorilor Romanian Effie Awards 2022 poate fi accesata pe site-ul www.effie.ro.

 

Mai multe informatii:

| Website: https://www.effie.ro/

| Facebook: https://www.facebook.com/effieromania

| LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/effie-romania

***

Romanian Effie Awards 2022 este un proiect organizat de IAA Romania si UAPR, prezentat de Kaufland, Coca-Cola, Tik Tok, George. Primul banking inteligent, si sustinut de  FruFru, Urban Monkey si Kozel.

 

Parteneri strategici: Deloitte si Nielsen

Creative Partner: Leo Burnett Romania

Cu participarea: The Institute

Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, Smark si Pagina de Media, Cariere.ro, The Institute,

Partener de monitorizare: MediaTrust Romania

 

EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing  si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.

Anexa finalisti. Anexa CASTIGATORI – EFFIE 2022

Newsletter