Mergi la conținutul principal

“80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice” – clasica gospodină. Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin

București, 25.06.2021: Pentru 51% dintre români, împărțirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului național realizat în primăvara acestui an de Cult Market Research. Din aceeași cercetare aflăm și că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice – clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.

Deși, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărțirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat și în sociologie, știință care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de ființă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită și să interacționeze în cadrul societății, influențându-le, în cele din urmă, comportamentul, spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.

 

Fairy, brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care își propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin.

 

Campania FAIRYcire in Familie semnată de Graffiti PR aduce în prim-plan termenul “gospodin”, prin intermediul căruia Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărțirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

 

Gospodin își propune să fie acea picătură care face diferența. Pentru că un singur cuvânt poate să ne încurajeze să punem pe masă lucrurile de care, deși suntem conștienți, nu prea vorbim, poate să schimbe preconcepții și să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună. Și, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe cei care își împart sarcinile deja, spune Laura Moisiu, Communications Director Graffiti PR.

Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează și în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relațiile se îmbunătățesc, copiii învață ce înseamnă responsabilitatea, respectul și empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră își propune să motiveze fiecare membru al familiei să își facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume, declară Răzvan Resmeriță, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

Video manifesto-ul campaniei – care aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România (Chef Adrian Hădean și Sonia Nechifor, Adela Popescu și Radu Vâlcan, Andra și Cătălin Măruță, Ștefania și Speak) și prezintă o zi obișnuită din viața unei familii FAIRYcite în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună – a reușit să adune, în mod organic, în doar o zi de la lansare, aproximativ 700.000 de vizualizări, 38.000 de reacții și 2.000 de share-uri.

Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susține viața de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina și gospodinul se susțin reciproc, spune Elida Pantea, Senior Brand Manager Fairy Dish SEE.

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curățenie o sarcină mai ușoară, mai veselă și, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtășită de toată lumea.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Despre Graffiti PR

Fondată în 1997 că parte a grupului local de comunicare BBDO, Graffiti PR a devenit în 2001 o agenție de comunicare de sine stătătoare, cu clienți proprii și capabilități multiple. Din 2001 și până în prezent, Graffiti PR dezvoltă pentru clienții săi campanii de marketing integrate PR driven, extinzându-și capabilitățile în zona digitală, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, advocacy, public affairs, influencer marketing, evenimente și marketing sportiv.

 

 

Newsletter