Mergi la conținutul principal

Activia lansează campania „Răspunde-i cu o gustare hrănitoare!”

Un stil de viață echilibrat reprezintă o adevărată provocare, mai ales în zilele foarte încărcate, atunci când nu ai timpul necesar pentru o masă hrănitoare. De cele mai multe ori, îți dorești să iei o gustare nutritivă, dar fără să fii nevoit să faci compromisuri de gust. Activia răspunde cu o soluție eficientă, în cea mai nouă campanie de brand pentru gama Cereale Integrale: „Răspunde-i cu o gustare hrănitoare!”.

Pentru zilele prea aglometare sau pur și simplu pentru momentele de pauză dintre mese, iaurturile Activia Cereale Integrale pot reprezenta o alegere inspirată, fiind mixul format din iaurt cremos, cereale și fructe.

Odată cu campania de brand, Activia lansează și un nou tip de iaurt –  Activia Mango Cereale –  care îmbină textura cremoasă a iaurtului, suculența fructului de mango și cerealele crocante, toate într-un singur mix, gata preparat. La baza iaurtului se află fermentul Bifidus ActiRegularis, bacterii lactice vii și calciu. Acesta îmbunătățește digestia lactozei din produs, la persoanele care au dificultăți în a digera lactoza, și calciu, care contribuie la funcționarea normală a enzimelor digestive.

„Prin noua campanie ne dorim să încurajăm în continuare femeile cu un stil de viață activ să aibă grijă de starea lor de bine digestivă și să le demonstrăm cât de ușor este să fii atentă la ceea ce mănânci. Deși ele își doresc să mențină un echilibru în tot ceea ce fac, agitația de zi cu zi devine uneori o piedică în calea unei alimentații corecte. De aceea, ne-am propus să le arătăm că pot avea tot timpul la îndemână o alternativă simplă și gustoasă: un iaurt Activia Cereale Integrale, care le va cuceri cu gustul bogat și aromele delicioase de fructe.”, a spus Lavinia Barbu, Brand Manager Activia România și Bulgaria.

Campania este susținută printr-un spot TV, activări in-store, suport OOH, platforme digitale și printr-un mix de acțiuni de relații publice.

Din gama Activia Cereale Integrale fac parte și Activia cu Musli și Piersici, Activia cu Nuci și Ovăz, Activia cu Musli, Activia Multicereale, Activia Musli și Căpșuni.

Puteți afla mai multe informații despre noua campanie, dar și despre produsele Activia accesând site-ul www.activia.ro sau pagina de Facebook Activia.

 

Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial, fiind consumat în 70 de țări, de pe 5 continente. Activia se produce în fabrica de iaurt Danone din București și a fost lansat pe piața românească în anul 2001, în prezent având un portofoliul cu peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus ActiRegularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.

Newsletter