Mergi la conținutul principal

Alegerea noului Consiliu Director IAA România

Consiliul Director are plăcerea de a invita membrii IAA România să participe la Adunarea Generală, ce va avea loc online, în data de 10 decembrie 2020, începând cu orele 10:30 am.

Agenda Adunării Generale este următoarea:

  • Prezentarea raportului de activitate pentru mandatul 2018-2020
  • Prezentarea raportului financiar 2018-2020
  • Alegerea Consiliului Director IAA pentru mandatul 2020-2022

În cadrul acestei întâlniri, membrii IAA vor desemna prin vot cei 10 membri ai Consiliului Director pentru un mandat de 2 ani. Președintele ce va prelua mandatul a fost ales în urmă cu un an, tot în urma unei proceduri similare.

Conform Statutului IAA, cele 10 poziții de membru în Consiliul Director sunt alocate după cum urmează:

  • 4 pentru clienți
  • 4 pentru agenții
  • 2 pentru companii mass media

În data de 8 decembrie 2020, listele finale de candidați vor fi comunicate tuturor membrilor IAA pentru a oferi dreptul celor ce votează prin mandat să își poată exprima preferințele.

Votul în Adunarea Generală se poate face direct sau prin mandat. Un membru IAA poate cumula maximum 2 mandate (în afară de votul propriu).

Pentru exprimarea votului propriu zis, va fi dezvoltată o aplicație online, securizată, ce va permite accesul doar celor ce vor fi prezenți în întâlnirea digitală.

Conform Statutului, dreptul de vot în Adunarea Generală este garantat doar membrilor care au achitat cotizația de membru pe anul în curs.

Secretariatul IAA așteaptă propunerile de candidaturi până pe 7 decembrie 2020.

Newsletter