Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager la Digitas România

Ana-Maria Blas s-a alăturat echipei Digitas România din funcția de Business Analytics Manager. Din această poziție, ea va coordona din perspectivă strategică și analitică proiectele de pe toate conturile agenției. Ana are o experiență de 15 ani în media & advertising, dintre care 11 ani în televiziune, unde a făcut research și marketing, și 4 ani în agenție, în Starcom, ca Account Director.

“Ana ne completează foarte frumos echipa, acum devenită cea mai mare echipă de DATA dintr-o agenție de publicitate. Experiența ei aduce multă valoare departamentului de strategie pe zona de insights de consumator și, în același timp, ajută să închidem cercul, bazându-ne pe date în orice proiect: analiză piață, analiză de consumator, strategie de brand, strategie de comunicare, măsurare și optimizare a comunicării, calcule de ROI. Practic, înlăturăm subiectivismul din propunerile pe care le facem către clienți, mergem direct la țintă către ceea ce generează business”. Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence – Digitas România

“Mă bucur să mă alătur echipei Digitas și sper că expertiza mea să contribuie din plin la dezvoltarea departamentului de Data & Business Intelligence. Ambiția noastră este ca, prin analizele pe care le facem și insighturile de consumator, să generăm un impact real în businessul clienților noștri”. Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager – Digitas România

Ana-Maria fost dintotdeauna pasionată și a aplicat rezultate din DATA pentru a eficientiza proiecte, fie că a fost vorba de grilele de programe din televiziune, fie că a fost vorba de research-ul care venea în întâmpinarea optimizărilor de media în cadrul Starcom.

Revine în Publicis Groupe România după aproape un an sabatic în care, în ciuda pandemiei, în viața ei s-au întâmplat multe lucruri frumoase. Unul dintre acestea au fost și lunile petrecute la “Horeca Culinary School”, soldate cu un examen de absolvire și o diplomă de bucătar.

Despre Digitas

Digitas este agenția de Connected Marketing, construită pe principiul că există modalități mai bune pentru ca brandurile să se conecteze cu oamenii. Valorificăm capabilități complete de date, tehnologie, creație, media și strategie pentru a oferi creativitate bazată pe media prin soluții conectate, care includ campanii conectate, marketing social, experiență de brand, CRM & Loyalty și Marketing Transformation. Lider in Gartner Magic Quadrant / Global Marketing Agencies timp de cinci ani consecutivi, Digitas deservește brandurile de top din lume printr-o rețea globală formată din peste 4,000 de angajați în peste 30 de țări și 50 de birouri.

Pentru mai multe informații, vizitați www.digitas.com și www.digitalhealthindex.ro.

Despre Publicis Groupe – The Power of One.

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] este lider mondial în comunicare.

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie. Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business – Power Of One – un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.

www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!