Mergi la conținutul principal

AXI Finance & Mullen România prezintă Familia Bandi-Ncard, umoristica poveste fericită a unei familii românești obișnuite

București, România

9 martie 2021

Între consumatori și produs, legătura trebuie să fie la fel de strânsă precum… dragostea și căsnicia. Aceasta este ceea ce AXI Finance, companie care aparține Access Finance, și Mullen România, în urma unui pitch de creație câștigat de agenție, dezvoltă din plin în recent-lansata campanie de comunicare pentru AXI Card – un produs inovator, ce oferă publicului acces extrem de simplu la credite de nevoi personale, prezent pe piața din România, unde sunt active 25.000 de carduri, iar compania este formată din 81 de angajați, Polonia, Spania și Bulgaria. Era și timpul, de altfel. Piața IFN (instituțiilor financiare nebancare) era pe cât de aglomerată, pe atât de unidirecționată în comunicare numai pe viteza de obținere a împrumutului. Dar în casa unei familii obișnuite din România… oare ce se întâmplă totuși?

Faceți cunoștință cu familia Bandi-Ncard: doi soți ca oricare alții din România, căsătoriți, cu copii. Probabil și cu un cățel și cu doi vecini mai înstăriți. Cum lună de lună cei doi încearcă să facă finanțele gospodăriei să funcționeze, ei au un ajutor de nădejde: AXI Card. Acum, poate să vină orice cheltuială pe neașteptate (chiar și întinzând mâna din spatele canapelei), că având AXI Card nu te stresezi. Sună aproape ca un serial de comedie american de anii ’90, nu? Unul al cărui soundtrack și celebrul Sinatra ar fi mândru să-l cânte, nu? Ei bine, povestea familiei ultraromânești Bandi-Ncard poate fi urmărită AICI.

„Publicul obișnuit din România e unul care apreciază o comedie bună. Și slavă cerului, au rulat comedii foarte bune de-a lungul timpului la noi: MASH, Seinfeld, Cheers, Friends… Era tare dacă am fi avut și un sitcom bun despre o familie oarecare – fie ea și americană, dar una în care românii să se recunoască imediat. Așa că am decis să facem noi acest concept. Așa s-a născut familia Bandi-Ncard. Doi soți (să-i numim Alexe și Petruța) care, în ciuda diverselor obstacole financiare sau familiale pe care le traversează, reușesc de fiecare dată să se descurce – e drept, și cu un mic ajutor”, a adăugat Vladi Păunescu, Senior Copywriter, Mullen România.

De la an la an, din ce în ce mai mulți români preferă cardul ca modalitate de plată pentru cumpărăturile zilnice sau achizițiile de valoare mai mare. Astfel că ne-am dorit să venim în întâmpinarea nevoilor acestora cu un produs flexibil, ușor de accesat și folosit, ca soluție pentru orice cheltuială neprevăzută le apare în cale. Însă piața pe care activăm este una extrem de competitivă, iar comunicarea urmează, în cele mai multe dintre cazuri, un tipar similar. Ne-am propus să ne diferențiem de competiție printr-o abordare care îl pune pe client în centrul atenției, asemenea businessului nostru, iar echipa Mullen ne-a oferit cea mai bună perspectivă în acest sens”, a declarat Petya Dimitrova, Group Brand & Social Media Manager, Management Financial Group, companie din care face parte AXI Finance.

Campania este prezentă atât pe TV, prin spotul dedicat, cât și pe radio și social media.

Echipele implicate în proiect:

MullenLowe Romania: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Vladi Păunescu (Senior Copywriter), Mario Francisco (Art Director), Adrian Radu (A/V Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director).

AXI Finance: Petya Dimitrova (Group Brand & Social Media Manager).

###

Despre MullenLowe

De 28 de ani în România, MullenLowe este o agenție de creație, marketing și brand strategy, care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

MullenLowe Romania face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.

Despre Access Finance, companie din care face parte AXI Finance

Access Finance, companie deținută de Management Financial Group, a fost înființată în 2013. În Bulgaria, compania este formată din peste 230 de angajați, care deservesc peste 150.000 de utilizatori de carduri active. Cel mai popular brand este White Card, un card de credit internațional pentru plăți și cumpărături, cu o limită de până la 3.000 leva. Modelul de activitate al companiei se bazează, în principal, pe digital customers service, care oferă servicii financiare și accesibile clienților orientați spre tehnologie. În 2018, Access Finance a lansat un card de credit comun cu A1 telecom și în prezent extinde numărul de clienți și portofoliul de produse, adăugând la serviciile sale împrumuturi rapide, complet digitale, acordate în câteva minute. În 2017, brandul AXI Card a intrat în România, iar în 2018 a fost lansat în Polonia. În 2021, urmează a fi lansat pe piața din Spania. Seriviciul pentru clienți este susținut prin intermediul unui call center, precum și online, prin intermediul website-ului, al paginilor de social media, al chat-ului și serviciului prin SMS.

Despre Management Finance Group

Management Financial Group (MFG) este format din companii de top din Europa, specializate în servicii financiare nebancare, și gestionează un portofoliu extins de servicii de succes în domeniul creditării de consum, finanțării întreprinderilor mici și microîntreprinderilor, creditare digitală, creditare peer to peer, carduri de credit și multe altele. Deținem peste 15 licențe în mai multe piețe puternic regularizate. O parte dintre companiile noastre au peste 16 ani experiență de succes pe piață, unele în proces de creștere dinamică, iar altele la nivel de start-up. Companiile MFG au peste 8.300 de angajați în peste 450 de birouri din Bulgaria, Ucraina, România, Polonia, Macedonia și Spania. Misiunea MFG este de a construi un ecosistem fintech în continuă evoluție, la nivel global, pentru a spori incluziunea financiară și pentru a dezvolta tehnologii financiare în beneficiul oamenilor. Construim companii care sunt în armonie cu natura, societatea și oamenii. Clienții și angajații noștri reprezintă nucleul activității noastre, deoarece considerăm că aceștia sunt cele mai valoroase resurse. Activitatea noastră este ghidată de inovație, care sta la baza operațiunilor și deciziilor noastre de bu

Newsletter