Breaking news: Bruno Bertelli, pe scena “Creativity 4 Better” 2019

Bruno Bertelli, Global Chief Creative Officer al PUBLICIS WORLDWIDE se numără printre cei mai cunoscuți creativi din lume și va fi unul dintre vorbitorii de top de pe scena Conferinței Globale IAA ”Creativity 4 Better”. Cu o carieră impresionantă în care a câștigat peste 80 de premii Cannes Lions, dintre care 15 de aur, Bruno Bertelli se alătură line-up-ului de top al conferinței, dintre care mai fac parte Karim Rashid, Jacques Seguela, Geoffrey Hantson sau Mailine Swildens.

Autor al multor campanii răsunătoare, printre care numărăm ”Be a follower” și ”Go with the flow” pentru Diesel, ”A World without Waste” pentru Coca-Cola sau ”No compromises” pentru Heineken, Bruno s-a alăturat grupului Publicis în ianuarie 2011 ca ECD al Publicis Italia. În urma contribuției la dezvoltarea clientului Heineken, a fost numit la scurt timp Director Creativ Global al Publicis Worldwide.

”Go with the flow” este poate cea mai răsunătoare campanie a lui Bruno din ultimii ani. Un scurtmetraj lansat la începutul lui 2018 pune într-o lumină pozitivă omul cu defecte, iar acceptarea lor este leitmotivul spotului.

Astfel, ideea creativă a lui Bruno Bertelli, din spatele acestui spot, este să încurajeze consumatorii brandului Diesel să se bucure de defectele lor, dar mai ales să le sărbătorească. Cu acest mesaj, Diesel apasă butonul acceptării de sine, acceptării a lumii în care trăim și, mai mult decât atât, acceptării corpului nostru.

Creativitatea lui Bruno Bertelli se reflectă și în campania pentru Heinen, ”No compromises”, cea prin care, împreună cu legenda F1, Nico Rosberg, Heineken încearcă să reducă consumul de băuturi și să schimbe mentalitatea de a conduce după ce ai consumat alcool.

Iar pentru că Publicis Worldwide a anticipat succesul lui Bruno, în 2014 i-a fost acordat rolul de director general al Publicis Italia. La doar un an distanță, a fost numit ECD al Publicis Worldwide Europa de Est. Puțin mai târziu, în mai 2016, Bruno a fost promovat ca Global CCO al Publicis Worldwide. De atunci, el face parte din board-ul creativ global și lucrează cu clienți de renume internațional precum Renault, Nestlé și Heineken, Diesel.

În 2017 a fost președintele juriului pentru categoria OOH, la Cannes Lions. De asemenea, la același festival, Bruno a adunat de-a lungul timpului peste 80 de statuete.

Bruno este unul dintre cei care demonstrează că lumea poate fi schimbată cu ajutorul creativității. Este cel mai premiat creativ italiat din lume, cu zeci de premii internaționale, inclusiv 81 de Cannes Lions (15 de aur), un Grand Clio și un Grand Prix la NY Festivals. A realizat numeroase campanii pentru Diesel, Renault, Nescafe sau Leroy Merlin. Creativul italian este mereu invitat să facă parte din aceste festivaluri în calitate de membru al juriului sau ca speaker, atunci când vorbește din vasta sa experiență în publicitate.

Totodată, Bruno Bertelli demonstrează constant că este la curent cu ultimele trend-uri, nu doar din publicitate, cât și din cinematografie. Acest lucru este subliniat și de ultima sa campanie pentru Diesel, ”Join the band”, lansată în luna iulie a acestui an, inspirată din celebrul serial spaniol ”La casa de papel”.

Pe 17 Octombrie, la Opera Națională Română, Bruno Bertelli va face parte dintr-o companie selectă de speakeri internaționali care vor fi prezenți la Conferința Globală IAA ”Creativity 4 Better”. Va aduce cu el creativitatea, inovația și toată inspirația din spatele succeselor răsunătoare pe care le-a cunoscut la festivalurile internaționale de creație.

Mai multe detalii despre Conferința Globală ”Creativity 4 Better”, pe www.creativity4better.com.