Mergi la conținutul principal

Centrade | Cheil, „codul-sursă” pentru Carrefour Messenger ChatBot, o premieră în România

Agenția de publicitate Centrade | Cheil a adăugat în portofoliul său un nou proiect de pionierat digital, dezvoltând primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația Carrefour ChatBot adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare.

Centrade | Cheil a implicat în proiect specialiști care înțeleg business-ul clientului și au, totodată, experiență de creație și digital. Echipa coordonată de Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher, Head of Digital Development, Bogdan Deaconescu, Senior Web Developer, Mircea Alexandrescu, Head of Digital Experience, Monica Garbur, Head of AVF Production, Alexandru Buta, Digital Art Director, Ioana Hurjui, Digital Copywriter, a fost prezentă pe parcursul întregului proces, de la momentul primirii brief-ului, la analiză şi cercetare, design, dezvoltarea şi implementare, comunicare de produs şi, în prezent, analiză post-lansare.

„Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea interacțiunii cu utilizatorii – de la ușurința cu care aplicația poate fi accesată și folosită, până la naturalețea întregii experiențe”, subliniază Teodor Gurgui„Fiind primul bot dezvoltat local și in-house de către agenţia noastră, am dedicat mult timp cercetării domeniului per ansamblu. Cu toţii am învăţat prin intermediul acestui proiect şi putem spune că învăţăm în continuare, pentru că acum suntem în etapa post-lansare, care ne ajută să verificăm funcționalitatea sa în timp real și să o adaptăm cât mai bine la comportamentul și nevoile utilizatorilor”.

Centrade | Cheil  a lucrat alături de echipele de Resurse Umane și Digital din partea Carrefour pentru un produs ușor de folosit și eficient care să genereze rezultate imediate pe 3 paliere de interes: accesul la piața muncii  – funcția Cariere, accesul utilizatorilor la magazinele din reţea – funcția Magazin, respectiv trimiterea direct către responsabilii de magazine a mesajelor clienților – funcția Sesizări.

Teodor Gurgui, Digital Project Manager și coordonatorul echipei, adăugă: „Am plecat de la trei nevoi diferite de business, pe care le-am integrat într-o platformă interactivă bazată pe aspecte şi situaţii concrete. Ne-a preocupat foarte mult mecanismul de aplicare la un job, posibilitatea de a aplica spontan pentru un job, (atunci când utilizatorul este interesat de o poziție pe care angajatorul nu o are încă deschisă), permanenta informare a clienților despre magazinele Carrefour, de exemplu, cataloage valabile, orar, adresă, mijloace de transport etc., și direcționarea mult mai rapidă a mesajelor și sesizărilor utilizatorilor din social media.”

El a explicat că integrarea în platforma de Facebook Messenger a venit ca o decizie firească, pentru că aceasta este accesibilă atât celor peste un milion de fani ai Carrefour România, cât și celorlalţi utilizatori ai canalului de socializare – de la Millennials și Gen Z, la generațiile mature Gen X și Baby Boomers.

„Viitorul este deja aici”, spune Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe„Tehnologia rescrie comportamente și, implicit, modul de a face business. Companiile cu care lucrăm înţeleg să îşi adapteze procesele în acest sens, iar acest lucru se vede foarte bine dacă analizăm proiectele pe care agenţia noastră a lucrat în ultimii doi – trei ani. Practic, funcţia digital a crescut exponențial ca volum de activitate și a devenit parte integrată în toate campaniile noastre de comunicare (în unele cazuri, este chiar punctul de plecare în strategia clientului). În ceea ce ne priveşte, ne dezvoltăm echipa în consecinţă, investind tot mai mult în know-how şi dezvoltarea resurselor pe zona de digital”.

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din România şi hub regional Sud Estul Europei (10 pieţe). Ca agenţie integrată, Centrade | Cheil are capabilităţi de coordonare la nivel de strategie, creaţie, PR, implementare şi audio-video.

Misiunea Centrade | Cheil este aceea de a construi business-ul şi reputaţia clienţilor săi prin idei de comunicare puternice şi inspirate, ce aduc valoare clienţilor, comunităţii şi angajaţilor.

Grupul Centrade a fost fondat de fraţii Nick, John şi Radu Florescu, fiind prezent în România încă de la începutul anilor ’90. Pentru mai bine de 20 de ani, Centrade Integrated a fost afiliată reţelei internaţionale Saatchi & Saatchi, până în decembrie 2014, când şi-a continuat operaţiunile ca agenţie independentă, păstrând acelaşi portofoliu de clienţi şi aceeaşi echipă.

Din ianuarie 2016, Centrade a devenit Centrade | Cheil, hub regional de comunicare pentru sud-estul Europei, cu sediul în Bucureşti şi birouri locale în Belgrad, Zagreb şi Budapesta.

Newsletter