Mergi la conținutul principal

Cheil Connec+ lansează raportul ‘The Outperformers’, un ghid al performanței pentru noua generație de marketeri

Cheil Connec+, rețeaua globală de agenții care include Cheil, Barbarian, BMB, Iris și McKinney a lansat un raport de cercetare intitulat „The Outperformers” care analizează caracteristicile brandurilor cu performanțe extraordinare, modalitățile prin care acestea rescriu regulile marketingului și ce ar trebui să facă agențiile pentru a ține pasul cu provocările primite.

Bazat pe analiza detaliată a unei serii de companii performante de diferite dimensiuni și din sectoare de activitate variate, cum ar fi Samsung, MailChimp, Oatly, Activision, Shiseido, Hive, Peanut și Amex, raportul analizează procedurile și comportamentele pe care le-au adoptat acestea pentru a obține creșteri spectaculoase.

Există deja pe piață noi tipuri de business care transformă piețele și modifică așteptările de creștere prin realizări cu adevărat aparte. Acești outperformeri nu numai că își înving concurenții, dar cresc într-un ritm nemaivăzut până acum în sectorul lor de activitate. Prin acest raport de cercetare ne-am dorit să înțelegem mai bine aspectele comune ale acestor companii inovatoare și agile”, spune Ian Millner, CEO Cheil Connec+

Indiferent de domeniul în care activează sau de stadiul de dezvoltare al acestor outperformeri, studiul arată că lucrul pe care îl au în comun toate aceste companii este o structură organizațională care combină un nucleu stabil cu reflexe tactice ultra-rapide și o abordare holistică a marketingului care este capabilă să extragă creștere din piețe din ce în ce mai complexe.

Într-o lume care este din ce în ce mai conectată, Cheil Connec+ are capabilitățile integrate de a ajuta brandurile să valorifice datele despre comportamentele consumatorilor si să anticipeze modul în care aceștia percep și reacționează la această lume în continuă schimbare. Informația corect interpretată rămâne cheia oricărei decizii de afaceri sănătoase, iar pentru Cheil este modalitatea prin care poate construi valoare pentru parteneri pentru a-i sprijini să devină outperformeri.”, adauRadu Florescu, CEO Cheil | Centrade

Acest tip de marketing necesită creativitate și colaborare, precum și o bună înțelegere a datelor și a scopului urmărit. Pe măsură ce era capitalului ieftin se apropie de sfârșit, iar inflația în creștere amenință puterea de cumpărare a consumatorilor, pe măsură ce un număr record de noi companii intră constant pe piață, genul aceste de abordare va deveni absolut vital.”, completează Ian Millner

Raportul „The Outperformers” a identificat opt ​​comportamente comune companiilor intervievate, recomandate marketerilor viitorului:

  1. Solicită pasiune Outperformerii își operează business-ul cu o pasiune molipsitoare și cer același lucru și de la partenerii lor.
  2. Acționează acumOutperformerii sunt capabili să ia decizii rapide pe fondul complexității tot mai mari. Reacţionează fără a fi reactivi.
  3. Fii diferitOutperformerii se folosesc de ceea ce îi face diferiți pentru a crește, nu doar a ieși în evidență, prin produse inovatoare, ce schimbă regulile jocului, dar și prin modalități inedite de la aduce pe piață.
  4. Pune focus în operaționalOutperformerii prioritizează disciplina operațională pentru a aduce la viață noi inițiative și idei.
  5. Redefinește marketing-ulOutperformerii încorporează marketingul la fiecare nivel organizational și orientează toți pilonii mixului de marketing către creștere.
  6. Cere mai mult de la dateOutperformerii obțin maximum de rezultate din datele prelucrate, asigurându-se că toată lumea din cadrul organizației lor are acces la acestea și știe cum să le interpreteze.
  7. Atinge-ți misiuneaOutperformerii își conduc afacerea și brandul în conformitate cu o misiune clar definită, orientată spre binele social și al planetei.
  8. Ia talentul în seriosOutperformerii redefinesc ierarhiile organizaționale și se așteaptă ca angajații și partenerii lor să aibă un nivel vast de cunostințe și expertiză în detaliu.

Lumea se schimbă. A apărut un nou tip de client hiper-competitiv, iar rețelele mari nu sunt foarte confortabile cu acest lucru. Modelele lor de afaceri nu sunt adaptate pentru a putea face față intensității și presiunii pe care le vedeți în aceste companii și nici nu sunt cu adevărat dispuși să-si conecteze toate resursele pentru o reacție rapidă la cerințele acestui gen de client. Așa că am lansat Cheil Connec+ pentru a răspunde acestei nevoi.”, concluzionează Ian Millner.

 

Raportul „The Outperformers”, realizat în parteneriat cu Contagious, poate fi descărcat aici.

Cheil Connec+ reunește specialiști din rețeaua globală de agenții formată din: Cheil, Barbarian, BMB, Iris, CYLNDR și McKinney, rețea alcătuită din 53 de birouri și peste 6.500 de experți din întreaga lume, pregătiți pentru a construi echipe interdisciplinare personalizate, concentrate pe furnizarea de soluții inovatoare și performante.

“Born to Outperform” este promisiunea noastră față de clienți. Acesta este felul în care descriem rezultatele pe care le generăm atunci când colaborăm pentru rezolvarea celor mai mari provocări ale acestora.

Când specializările noastre fuzionează, creăm oportunități de transformare a afacerilor și dezvoltare la nivel tehnologic, oferind clienților noștri șansa să-și devanseze competitorii.

Esențial este impactul de înaltă performanță pe care l-am generat pentru brandul Samsung și pentru alți clienți globali la nivel de rețea.

Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte PROFI România, Hochland România, First Bank, ENGIE Romania, NN România, Carrefour România, Alpin 57, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way.

 

În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA şi Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului.

 

În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania “Guilt Gifts Puppetry” pentru Asociația ANAIS, precum și Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie. În 2021, Cheil | Centrade a obținut cele mai multe premii (16 lucrări finaliste și 7 medalii) la Webstock Awards, a fost cea mai premiată agenție românească la Cresta Awards, a obținut Marele Premiu al IAB MIXX Awards și trofeul Gold la Internetics. Totodată, a obținut 5 nominalizări și 3 trofee la Premiile Effie în categoriile tech, energie, banking și asigurări.

 

 

PENTRU DETALII DESPRE ACEST COMUNICAT VĂ RUGĂM CONTACTAȚI:

Măcrina Vendlinger

macrina.vendlinger@centrade-cheil.com

https://centrade-cheil.com/

Newsletter