Mergi la conținutul principal

CUM SĂ FII PLĂTIT PENTRU VALOAREA ADĂUGATĂ PE CARE O CREEZI ȘI NU PENTRU ORELE PE CARE LE LUCREZI

UAPR anunță un nou „ATELIER PENTRU PROFESIONIȘTII DIN AGENȚIILE DE PUBLICITATE” susținut de Tim Williams, Fondator Ignition Consulting Group.

Atelierul se va derula online în data de 2 septembrie 2020, orele 17:00 și se adresează tuturor profesioniștilor din publicitate care au în atribuțiile de serviciu construirea estimatelor de cost, negocierea fee-urilor de agenție sau orice fel de responsabilitate financiară.

„Agențiile se luptă să extragă valoarea pe care o merită din relațiile cu clienții nu pentru că nu facturează suficient, ci pentru că nu vând clienților ceea ce trebuie. Această „nealiniere” economică este cauza erodării de zeci de ani a profiturilor agențiilor, dar și pentru deteriorarea gravă a relațiilor agenție-client.

Practicile de pricing ale agențiilor de azi datează din era industrială. În loc să propună metodologii de secol 21, agențiile sunt blocate în prostul obicei de a-și negocia propriile costuri lor în loc să vândă valoarea pe care o creează.” Spune Tim Williams în prezentarea seminarului online.

Principalele teme ce vor fi explorate sunt:

  • Strategii de stabilire progresivă a prețurilor – modele utilizate de business-urile de succes de azi și modul în care acestea se pot aplica cu ușurință serviciilor profesionale, cum ar fi agențiile.
  • De ce „oră facturabilă” nu este o „unitate de valoare” (ci doar o unitate de cost) și cum să vindeți valoarea pe care o creați în alte forme mai eficiente?
  • De ce costurile tale nu sunt și nu trebuie să fie problema clientului?  Cum să schimbati focusul discuției/ negocierilor de la transparența costurilor agenției la ceea ce contează cu adevărat: vaoarea pe care o creați pentru client/brand?

Vom investiga, de asemenea, de ce si clientii își doresc o schimbare în compensarea agenției. Unii dintre cei mai mari și mai cunoscuți marketeri din lume își plătesc agențiile pe baza rezultatelor/output-ului (în loc de resurse/ input). Această abordare reflectă valoarea pe care o primește clientul, și s-a demonstrat că duce la o îmbunătățire radicală a dinamicii relației agenție-client.

Pe baza exemplelor din viața reală de la firme din întreaga lume, veți fi inspirați să vă dezvoltați competențele devânzător profesionist mai bine echipat pentru a face față cumpărătorilor profesioniști de pe cealaltă parte a mesei, inclusiv concepte precum:

  • Cum să facturezi valoarea output-ului/rezultatelor vs. Costul resurselor/inputului?
  • Importanța separării valorii ideilor/ideației vs implementare și execuție.
  • Puterea variantelor de preț.
  • De ce și cum să lucrați prioritar cu „Scop of Value” și nu cu „Scope of Work”?
  • Cum să aveți în pitch-uri propuneri de pricing mai eficiente și mai creative?
  • Cum să creați noi fluxuri de venituri și să vă diversificați portofoliul de remunerații?

ÎNSCRIERI ȘI TAXA DE PARTICIPARE

Numărul de locuri este limitat, dar membrii UAPR beneficiază de un loc gratuit pe agenție.  În cazul în care membrii UAPR doresc mai multe coduri de acces, prețul participării este de 40 EURO + tva/persoană.

Pentru non membrii UAPR, prețul este de 65 EURO + tva/persoană.

Înscrierile se pot face până pe data de 28 August 2020, folosind acest link. 

Detalii despre eveniment găsiți la acest link. 

DESPRE PREZENTATOR

​Tim Williams este una dintre cele mai importante autorități din lume cu privire la strategii de pricing pentru business-urile din sfera serviciilor.

Atelierele lui Tim au fost apreciate de catre agentii si companii de pe toate continentele, iar cărțile și articolele sale au contribuit la formularea strategiilor de pricing și modelelor de business  pentru mii de firme din întreaga lume. În rolul său de fondator al Ignition Consulting Group (www.ignitiongroup.com), Tim a lucrat cu companii diverse de la agenții independente de dimensiuni medii la rețele multinaționale de agenții, precum și birourile centrale ale celor mai mari grupuri de comunicare.

CE SPUN ALȚII

“Ideile prezentate au fost atât de utile încât am început să le aplic în mare parte în eforturile noastre de restructurare a agenției. De asemenea, am prezentat ideile de compensare unui grup divers de oameni de agenție, care a fost entuziasmat și deschis la a schimba modul de compensare. Este probabil pentru prima dată în cariera mea când oamenii creativi au fost implicați într-un dialog privind compensațiile!” Philip George, Director General, TBWA/Toronto.

“Niciodată nu aș fi crezut că un atelier/workshop despre pricing mă va inspira atât demult! Creativitatea din spatele abordării validează și amplifică spiritul creativ și inovativ al agentiilor. Abia aștept să pun în practică lucrurile învățate azi!” Jennifer Putnam, Chief Creative Officer, Allen & Gerritsen, Boston.

DESPRE UAPR

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referință.

UAPR reprezintă o sursă de educație pentru profesioniștii din industrie și urmărește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie.

Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune România pe harta internațională prin deschiderea către colaborari cu alte țări. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).

Newsletter