Mergi la conținutul principal

Cum să scapi de prejudecăți în procesul de creație Ghid realizat de World Federation of Advertisers

Poate unul dintre cele mai mari blocaje în procesul de creație este să pleci la drum cu prejudecăți despre produs, percepțiile clienților sau mai ales să nu incluzi în publicul tău țintă anumite categorii.

Pentru a sparge toate aceste tipare, World Federation of Advertisers vine în ajutorul oamenilor de marketing cu un ghid despre pași concreți pe care să îi faci pentru a nu te bloca în prejudecăți în timpul procesului creativ.

Ghidul trece în revistă mai multe puncte cheie pe care un marketer trebuie să le parcurgă pentru a limita prejudecățile: conectarea brand-ului în mod real cu consumatorii, reprezentarea pozitivă și  adresarea situațiilor din mai multe puncte de vedere, înlăturarea stereotipurilor sau problema excluziunii.

E-book-ul intitulat ”Diversity & Representation: Guide to potential areas for bias in the creative process” este creat de Jerry Daykin – WFA Diversity Ambassador & GSK Senior Media Director, Belinda Smith – WFA Diversity Ambassador & CEO Americas, m/SIX, dar și de WFA Task Force – coaliția membrilor WFA și a agențiilor partenere.

”În toate etapele procesului de marketing, inclusiv, fără a ne limita la comunicările pe care le creăm, există o oportunitate de a reprezenta mai bine. Putem călători cu toții  de la a nu lua în considerare publicuri diverse până la a le reprezenta în mod echitabil sau chiar a stimula în mod intenționat acțiuni specifice pentru schimbare. Oriunde vă aflați în acest proces, sperăm să vă ajutăm să faceți următorul pas”, spune Jerry Daykin – WFA Diversity Ambassador & GSK Senior Media Director.

Ghidul urmărește 12 etape importante ale procesului de creație, printre care: business-ul și provocările brand-ului, etape și insight-uri, brief de comunicare și creație, selectarea partenerilor și a agenției, dar și lansarea sau evaluarea și analiza post-lansare a brand-ului.

Acest ghid încearcă să pună multe întrebări relevanteși să ofere soluții utile procesului creativ. Deși cercetarea este importantă atunci când iei o decizie la nivel de brand, ghidul prezintă pe scurt care sunt subiectele și întrebările cheie care trebuie puse pentru a avea un proces creativ bazat pe diversitatea și incluziune.

Află care sunt pașii concreți ce te pot ajuta să scapi de prejudecăți în procesul de creație, descărcând ghidul WFA de aici.

Poți descărca ghidul WFA chiar de aici. 

Newsletter