Mergi la conținutul principal

De vorbă cu Ioana Teodorescu – Client Service Director, Friends TBWA

Ce te-a motivat să te înscrii în cadrul acestui proiect?

Vreau să explorez potențialul viitorilor noștri colegi de industrie, să văd ce perspective diferite au, cu ce provocări vin, și acolo unde e nevoie, să încerc să îi îndrum și să îi ajut în primii pași, care sunt de obicei cei mai dificili.

Ce părere ai despre această inițiativă a IAA România?

Sună bine, cred că e o nevoie reală de mentorat și îndrumare și în alte zone decât strict creație, unde există structuri formale care își fac bine treaba. E nevoie și pentru alte specializări și discipline.

Ce impact crezi că va avea acest proiect asupra tinerilor?

Sper să îi ajute să își verifice așteptările și să fie mai informați/ mai convinși atunci când ajung să înceapă un job într-o agenție/ companie (sau chiar dacă l-au început deja). Practic, să creștem nivelul entry level-ul 🙂

Și în general, mi-aș dori ca poate cu ajutorul “noii generații” să schimbăm niște prejudecăți și percepții greșite din domeniu.

Care sunt informațiile pe care ai vrea să le împărtășești în timpul acestor întâlniri?

Aș vrea să văd care sunt informațiile de care au nevoie, care sunt zonele “blind” unde nu știu prea multe, ce vor să verifice și să înțeleagă. Cred că într-o industrie care încă are un efect de “glamour” există destul de multe așteptări dezechilibrate, de ambele părți (și angajat junior și angajator de junior). Aș vrea să facem un mythbusting care să îi ajute să înțeleagă dacă și de ce își doresc să facă ceva în industria de comunicare.

Ce așteptări ai de la studenții care îți vor fi repartizați? Crezi că sunt pregătiți pentru piața muncii?

Mi-aș dori să fie deschiși, să pună multe întrebări și să fie sinceri cu ei. Din experiența de până acum cu studenții și juniorii în internships, sunt destul de pregătiți la nivel de hard skills, însă, nu au o înțelegere prea bună asupra acelor soft skills de care au nevoie.

Care sunt obiectivele pe care le-ai stabilit pentru acest proiect?

Obiective de learning pentru mine: ce așteptări au viitori colegi de industrie și cu ce sunt ei diferiți de cei cu care lucrăm deja. Cum manage-uim echipele formate din “fresh meat” și cum trebuie abordați ei diferit. Ce ii motivează și ce ii descurajează.

Obiective de learning pentru studenți: Cum să supraviețuiască primelor 6 luni într-o agenție, primelor obstacole, primelor conflicte. Și cum să își dea seama care e locul lor în industrie, pe mid term.

 

Newsletter