De vorbă cu Răzvan Acsente – Digital Commercial Manager, Vodafone

Ce te-a motivat să te înscrii în cadrul acestui proiect?

Dorința de a transfera cele mai importante lecții pe care le-am învățat de-a lungul timpului ca om de marketing și digital, dar și din perspectiva așteptărilor pe care profesioniștii din celelalte arii ale unui business le au de la un specialist din industria noastră.

Ce părere ai despre această inițiativă a IAA România?

Cred că e o completare necesară a cunoștințelor pe care mediul academic le aduce unor marketeri la început de drum, extrem de necesară în piața de marcom.

Ce impact crezi că va avea acest proiect asupra tinerilor?

Așteptarea mea e ca tinerii înscriși în acest program să-și completeze entuziasmul specific vârstei și dorința de reușită cu latura aplicată a marketingului.

Care sunt informațiile pe care ai vrea să le împărtășești în timpul acestor întâlniri?

E acel bagaj de informații și principii care îi va ajuta să cântărească foarte bine situațiile în care vor fi challenge-uiți de momentele prin care vor trece, de mediul de afaceri, de contextul business-ului, de colegii lor din departamentele de marcomm și din afara acestora.

Ce așteptări ai de la studenții care îți vor fi repartizați? Crezi că sunt pregătiți pentru piața muncii?

Așteptarea mea e să văd dorința și preocuparea lor de reușită. Dacă sunt pregătiți pentru piața muncii, cred că sunt într-o poziție extrem de avantajoasă, dată de faptul că “trăiesc” așteptările noilor clienți, deci au toate premisele să facă diferența acolo unde își vor propune.

Care sunt obiectivele pe care le-ai stabilit pentru acest proiect?

Să găsesc o mențiune peste 4/5 ani din partea lor despre “tipul ăla cu care ne vedeam la IAA și care m-a ajutat să văd dincolo de reclame mișto și premii la festivaluri”.