Mergi la conținutul principal

De vorbă cu Teodora Juravle – Marketing Director, Vel Pitar SA

Ce te-a motivat să te înscrii în cadrul acestui proiect?

Lucrez cu tineri de când mă știu, îmi place să construim împreună lucruri, încurajez ideile și inițiativele lor, încerc să creez un cadru pozitiv pentru a-i ajuta să se dezvolte. Îmi doresc să o fac și la o scară mai largă.

Ce părere ai despre această inițiativă a IAA România?

Este o inițiativă foarte bună, cred că este necesară pentru crearea unei adevărate comunități în industria de marketing-comunicare din care să facă parte atât specialiști, cât și cei la început de drum.

Ce impact crezi că va avea acest proiect asupra tinerilor?

Este clar că tinerii au nevoie de îndrumare, de feedback, de exemple concrete care să îi ajute în ceea ce vor să facă mai departe. Dacă reușim să le livrăm aceste lucruri, sigur vom avea un impact în traseul lor ulterior.

Care sunt informațiile pe care ai vrea să le împărtășești în timpul acestor întâlniri?

După cum spuneam anterior, pentru cei la început de drum este nevoie de exemple concrete, de studii de caz, de situații reale de business, având în vedere că sistemul românesc de învățământ are lacune mari în această zonă. De aceea aș accentua această componentă practică, aplicată și mai puțin partea teoretică.

 Ce așteptări ai de la studenții care îți vor fi repartizați? Crezi că sunt pregătiți pentru piața muncii?

Dacă s-au înscris în program, înseamnă că sunt interesați să se dezvolte 🙂 Iar dacă există interes (motivare), cred că relația se stabilește ușor și evoluează pozitiv.

Nu cred că tinerii noștri sunt pregătiți pentru piața muncii din România, realitatea din facultate este departe de mediul actual de business.

Care sunt obiectivele pe care le-ai stabilit pentru acest proiect?

Aș vrea ca prin experiența mea de muncă și prin exemplele pe care le voi aduce, să ajut studenții să devină mai buni – de la skill-urile de bază de organizare, time management, relaționare de business, până la cele mai avansate – cum să privești strategic un proiect, cum să evaluezi opțiunile, cum să-ți setezi instrumentele de măsurare etc.

Și de ce nu, să învăț și eu de la ei lucruri noi.

Newsletter