Informaţii globale despre problemele critice care ii afectează pe agenţii si agenţiile de publicitate, mass-media si alte servicii specializate înrudite.
Reţea internaţională a directorilor de comunicare în marketing care pot lua legătura între ei pentru contacte, referinţe
Legături cu guverne și/sau alte asociaţii din ramură pentru a promova valoarea publicității si a fluxului liber de informaţie, pentru a încuraja practica și acceptarea regulamentelor interne din publicitate
Publicaţii despre problemele critice.
Dezvoltare profesională.
Congrese, simpozioane si conferinţe. Congresul Mondial de Publicitate al IAA este întâlnirea bienala de vârf a Asociaţiei care si-a cucerit reputaţia de cea mai mare adunare a directorilor de comunicare de marketing din lume.
Activități dedicate membrilor
Accesul, prin lista de membri din lumea întreagă, la peste 5 000 membri din 96 de ţări
Accesul la programe inovatoare de pregătire şi educaţie
Frecvente oportunităţi de a crea legături internaţionale cu mai multe industrii, în cadrul unor importante evenimente.