Mergi la conținutul principal

Doi români în board-ul de conducere global al IAA

Felix Tătaru și Iulia Niculae – Cuciurean au fost aleși Vicepreședinți în boardul global al IAA pentru un mandat de 2 ani. Ei vor lucra îndeaproape cu noul Președinte IAA, Joel E. Nettey, primul Președinte African al IAA, cea mai influentă rețea globală de marketing și comunicare ce a implinit anul acesta 82 de ani.

Felix Tătaru a fost numit Advisory Vice-President, în timp ce Iulia Niculae – Cuciurean devine Young Professional Vice-President în noua structură de conducere IAA.

“La IAA Global avem vorba că la noi, la IAA, “Dinosaurs meet Aliens”. Generațiile profesioniștilor consacrați se întâlnesc cu tinerii profesioniști care parcă vin din altă lume, în contextul actualei revoluții digitale. Așa și în cazul de față: un VP care va conduce organizația globală a Young Professionals împreuna cu un VP care se va limita la consultanță vor reprezenta România în boardul global. Cred că vom continua să facem performanță cel puțin ca până acum și că proiectul românesc www.Creativity4Better.com va deveni o referință globală în spiritul poziționării IAA, “the global compass of marketing communications”.

Felicitări, Iulia, pentru această nouă provocare. Sunt convins că vei reuși să inspiri organizația globală a Young Professionals cel puțin cum ai făcut cu filiala din România și cu colegii din Europa.

Cu încredere pentru un Alien de la un Dinozaur.” declară Felix Tătaru, fost Președinte IAA Global și IAA România, Advisory Vice-President of IAA Global.

Cei doi Vicepresedinți din România, alături de întreaga echipă globală, vor contribui la întărirea poziției IAA ca cea mai relevantă și de impact organizație din marketing și comunicare din lume, fiecare fiind responsabil de arii specifice de acțiune.

Rolul de a întări colaborarea între chapterele Young Professionals din cele 5 continente și de a lansa filiale noi YP în lume nu este unul ușor, însă sunt sigură că această experiență mă va îmbogăți foarte mult din punct de vedere cultural și ca expunere la piețe, echipe de lucru și provocări foarte diferite.  De altfel, cred cu tărie că investițiile în tinerii profesioniști, identificarea viitorilor leaderi și formarea lor ar trebui să fie tratate cu prioritate pentru a genera inovație și a asigura apariția unei generații de elită capabilă să “modeleze” întreaga industrie de marcom. Așa că sunt “all in” în această provocare și sunt bucuroasă că în acest parcurs voi putea beneficia de prezența lui Felix care și-a pus amprenta puternic asupra organizației globale prin toate inițiativele pe care le-a intreprins în mandatele anterioare.“,  declară Iulia Niculae-Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România,  Young Professional Vice-President of IAA Global

 Iulia Niculae – Cuciurean face parte din IAA YP România de 12 ani. În aprilie 2017, Iulia a fost aleasă Preşedintele IAA Young Professionals România, iar in februarie 2019 a fost numită Vicepreședinte Young Professionals pentru Europa.

Sub mandatul său, IAA Young Professionals România a câştigat de două ori premiul pentru cel mai bun chapter din lume, în 2018 și în 2020, iar în anul 2017 aceasta a fost distinsă la nivel global cu premiul “IAA Young Leader”, în cadrul galei Creativity Can Change the World.

Iulia Niculae – Cuciurean este în prezent Marketing Manager al Federaţiei Române de Fotbal şi are o experienţă de peste 13 ani în marketing şi comunicare. De-a lungul timpului, ea a coordonat campanii complexe, atât la nivel local, cât și regional, pentru clienți din diverse industrii precum: tehnologie, FMCG, telecomunicații, pharma, beverage, ONG.

Felix Tătaru este antreprenor în domeniul comunicării, educației și tehnologiei. Astfel, Felix este co-fondator al Itsy Bitsy, al Institutului Dezvoltării Personale, al aplicației Feexers și a mișcării educative non-profit SuperTeach.

Felix conduce GMP Group de al cărui nume sunt legate multe campanii de comunicare cu impact social semnificativ.

Ca Președinte al IAA Global în perioada 2016-2018 a reușit să rebranduiască și să repoziționeze IAA ca “the global compass of marketing communications”, dar și să reformeze echipa executivă globală a IAA.

Este inițiator al Conferinței Globale a IAA,  www.Creativity4Better.com,  care a ajuns la a 4-a ediție.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic care reprezintă interesele întregului spectru al comunicării de marketing: de la advertiseri la companii de media la agenții și companii de marketing direct cât și ale practicienilor individuali.

IAA a fost fondată la New York în 1938 și până astăzi rețeaua internațională s-a extins în peste 56 de țări prin Chaptere și centre afiliate de educare.

IAA are un total de peste 4.000 de membri individuali și corporate care reprezintă industrii, precum marketing, publicitate, media, IT, sectorul academic și afiliați disciplinelor de branding, comunicare și marketing.

Descoperă mai mult despre rețea pe site-ul IAA Global.

 

 

 

Newsletter