Mergi la conținutul principal

Ecosistemul digital al lui Alibaba

Joi, 19 noiembrie va avea loc un nou webinar IAA despre sistemul de operare bazat pe date al Alibaba, unul care alimentează la nivel digital puterea de creștere a brandurilor.

Chris Tung, una dintre cele mai cunoscute voci în comunitatea globală de marcom și reprezentantul uneia dintre cele mai inovative companii de pe mapamond, va fi star speaker-ul acestui webinar. Chris a contribuit la construirea unui portofoliu puternic Alibaba, combinând două componente uimitoare: creativitatea și tehnologia. Drept consecință, Alibaba a fost supranumită una dintre cele mai valoroase brand-uri din China, potrivit celor mai recente sondaje independent realizate.

Chris Tung, CMO Alibaba, este persoana cheie din spatele creării instrumentelor necesare pentru promovarea și susținerea a peste 180 000 de brand-uri globale ce își desfășoară atât activitatea comercială, cât și pe cea de marketing pe platforma Alibaba într-o manieră eficientă.

Chris Tung a coordonat campanii importante de lansări de produse și inovații în sfera marketing-ului pentru multinaționale de renume, precum: PepsiCo, L’Oreal, Procter & Gamble. De asemenea, activitatea lui Tung s-a dovedit eficace și în domeniul antreprenoriatului, acesta a creat două start-up-uri de succes: o agenție de marketing digital în 2010 și ca furnizor de servicii de Internet în bandă largă – Gigamedia în 1998.

Pentru a afla care sunt strategiile, tacticile și instrumentele ce au stat la baza dezvoltării digitale a platformei Alibaba, biletele pot fi achiziționate chiar de aici.

Membrii IAA pot accesa acest webinar gratuit. Pentru a obține codul de acces, trimiteți un e-mail către victor.dobre@iaa.ro

 

Newsletter