Mergi la conținutul principal

Personalitățile, brandurile și proiectele care s-au impus ca repere ale excelenței în 2022 sunt laureații Galei Valori de România

București, 1 Iunie – Personalități românești, branduri și organizații care s-au impus ca repere ale excelenței pe plan național și internațional în business, cultură, sport, sustenabilitate și societate au fost premiate pe 31 mai, în cadrul celei de-a V-a ediții a Galei Valori de România.

Printre valorile premiate în cadrul evenimentului organizat de echipa Biz, s-au numărat campioanele olimpice Simona Radiș și Ancuța Bodnar, regizorul Alexander Nanău și trupa Phoenix.

 

Iată lista completă a personalităților și organizațiilor care au primit recunoaștere la Gala Valori de România, pentru rolul lor de arhitecți ai brandului de țară în perioada 2020-2022:

  • Simona Radiș și Ancuța Bodnar – Campioanele olimpice de la Tokyo în proba de dublu vâsle, unde au făcut un concurs de excepție și au câștigat detașat finala olimpică.
  • Alexander Nanău – Regizorul care a adus României primele nominalizări la Oscar și care a cucerit lumea cu documentarul „colectiv”.
  • Gabriel Băicuș – Alpinistul care, la începutul lunii mai, a reușit să escaladeze alte două vârfuri de peste 8.000 de metri – Everest și Lhotse – în 24 de ore, o premieră în alpinismul românesc. Expediția „2 vârfuri în 24 de ore” face parte dintr-un proiect mai ambițios al său, acela de a cuceri și celelalte 11 vârfuri de peste 8.000 de metri din lanțul muntos Himalaya – Karakorum.
  • Phoenix – legendara trupă românească de rock cu influențe tradiționale care anul acesta aniversează 60 de ani printr-un turneu național care va avea loc în toamna acestui an.
  • Cristina Chiriac – Doctor în economie al Academiei Române, are o vastă experiență de business atât în sectorul administrativ, cât și în cel privat. Din 2018, este președinta Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF).
  • Florentina Olar Spânu – A fost desemnată „Fotbalista anului” în România (2015) și în Danemarca (2016). Este căpitanul echipei naționale, pentru care joacă de aproape două decenii și are un palmares sportiv de invidiat.
  • Art Safari – Este evenimentul care a devenit încă de la prima ediție, în 2014, un reper pentru lumea artistică românească și a pus România pe harta marilor evenimente de artă din lume. Art Safari este un model de management cultural și curatoriat modern.
  • Sînziana Mircea – Pianista care a debutat la 7 ani pe scena Ateneului Român, iar la recitalul de debut de la Carnegie Hall, din noiembrie 2016, sala plină a ovaționat-o în picioare minute în șir. În 2017, a devenit prima pianistă din România desemnată Young Steinway Artist.
  • Horațiu Ioani – Este medic supraspecializat în tumori cerebrale și chirurgie spinală, dar și singurul neurochirurg atestat de Colegiul Regal Britanic care practică în România. Deși avea posibilitatea de a rămâne în Anglia, a decis să revină în țară și să facă diferența în România.
  • Respo City – Acest proiect-concurs, inițiat de Asociația RESPO DEEE și susținut de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, a invitat studenții din domeniul arhitecturii să fie creativi și inovatori în ceea ce privește felul în care vedem și ne apropiem de reciclare. Sunt peste 100 de proiecte înscrise în competiție, iar câștigătorul urmează să fie anunțat pe 16 iunie.
  • Ema Hafner – După o carieră de succes în bankingul românesc și în mai multe clinici private din țară, a plecat în Austria și, de peste cinci ani este Head of Marketing and International Business la unul dintre cele mai mari spitale private austriece, Wiener PrivatKlinik (WPK), loc unde vin să se trateze și numeroși pacienți români.
  • Ovidiu Toma – A fondat acum 9 ani compania CryptoDATA Tech, care a lansat în martie Momentum, primul concept de supercar electric dezvoltat integral în România și bazat pe tehnologia blockchain.
  • Kaufland – Susține producătorii români prin numeroase programe, cum este “Vreau din România”, care cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni și îndeamnă românii să se conecteze din nou la origini, prin gust și tradiție. Kaufland este un adevărat suporter al businessurilor românești.
  • Denis Tudor – A făcut parte din echipa câștigătoare a SpaceX Hyperloop Competition, ediția 2019. Pe baza ideilor prezentate în competiție, a fondat startup-ul Swisspod, ce dezvoltă capsule în care urmează să călătorească pasagerii și să fie transportate mărfurile prin sistemul Hyperloop.
  • Sebastian Dobrincu – Fondatorul Storyheap, platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu sau Universal Music. A intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în SUA. A renunțat la cursurile Universității Stanford după ce a ajuns în Silicon Valley, unde și-a stabilit primul sediu al companiei. A fost numit “Cel mai tânăr milionar din Silicon Valley”.

 

„Gala Valori de România își propune la fiecare ediție să premieze anual oamenii, proiectele și organizațiile care ne fac să fim mândri că suntem români. Suntem încântați să descoperim, la fiecare nouă ediție, noi și noi valori ale României care cuceresc lumea. Prin Gala Valori de România, ne-am asumat misiunea de a promova aceste personalități și de a le onora realizările așa cum merită.”, a spus Marta Ușurelu, Owner & Publisher, Revista Biz.

Gala Valori de România a fost realizată de Biz alături de Leading Partner: Kaufland și Partners: Farmec, PAID și Siviero Maria.

 

 

***

Despre Biz

Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

 

Revista Biz

Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanți CEO sau directori de marketing din Romania își schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.

 

Biz Events

Divizia organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate  sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

De 16 ani, echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.

 

Biz Market View

Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

 

Biz Story

Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare Biz Agency.

 

 

 

Contact

Lelia Petrescu

Lelia.petrescu@revistabiz.ro

0723443150

Newsletter