Mergi la conținutul principal

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării lansează PR Arena

București, 25 iunie 2018Global Women in PR România, prima comunitate a celor cu o experiență de peste 10 ani în PR, anunță PR Arena prima sa inițiativă în domeniul educației, în cadrul unui parteneriat strategic cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) din cadrul Universității din București. PR Arena se desfășoară sub forma unei competiții între echipe de studenți din programele de licență și master ale FJSC, fiecare echipă urmând să rezolve un brief de PR, sub îndrumarea unui mentor din cadrul GWPR România.

Competiția urmează să se desfășoare pe parcursul a două zile, în perioada 18-19 aprilie. Prima zi este destinată lucrului în echipă, alături de un mentor, provocarea lansată studenților fiind de a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele din brief. Mentorii, membri ai GWPR cu vastă experiență în industrie, vor lucra cot la cot cu studenții astfel încât să existe un transfer de know-how relevant și valoros pentru participanți. În cea de-a doua zi, fiecare echipă urmează să susțină o prezentare de maxim 10 minute în care să “vândă” cât mai profesionist și convingător soluțiile propuse, în fața unui juriu format din reprezentanți ai FJSC și GWPR.

Dincolo de experiența acumulată lucrând alături de profesionistele din industria de PR, studenții din echipele câștigătoare vor beneficia de acces gratuit la programele și întâlnirile lunare ale GWPR, ca parte a aceluiași parteneriat strategic cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC).

Mentorii primei ediții ai PR Arena fac parte din conducerea departamentelor de comunicare ale unor mari companii precum Lidl, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank, Orange, Coca-Cola HBC și Michelin sau ale marilor agenții de PR din piață precum GMP PR, The Practice, Rogalski Damaschin PR sau DC Communications.

PR Arena este o primă inițiativă dintr-un program mai amplu pe zona de educație, dedicat pregătirii viitoarei generații de profesioniști în domeniul relațiilor publice. Sunt încântată de parteneriatul cu FJSC pe care îl anunțăm azi și le mulțumesc pentru deschiderea și sprijinul de care beneficiem din partea lor. Numărul mare de înscrieri ca mentori din rândul membrelor asociației este încă o dovadă a faptului că o astfel de inițiativă este binevenită. Pentru mine, este un semn clar al maturității industriei, mai ales a aripii feminine – dacă pot să spun așa – care își dorește să transmită tinerei generații din cunoștințele și experiența practică acumulată în cadrul unor programe de educație non-formală, cum este și acesta. Ne gândim și la alte inițiative, poate și într-o zonă de educație mai formală, mizând pe sprijinul membrelor GWPR, dar și al altor profesioniști din industrii conexe”, a spus Ana-Maria Diceanu, Președinte și co-fondator GWPR România.

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) și-a deschis porțile către colaborarea cu industria cu mulți ani în urmă, încurajând profesioniștii din media, din advertising și relații publice să vină să împărtășească din experiența lor profesională studenților. Vrem să intensificăm aceste colaborări și suntem deschiși oricăror parteneri instituționali și proiecte care permit studenților contactul direct cu mediul de afaceri, cu provocările reale ale profesiei și industriilor pentru care se pregătesc. Ne dorim să facem din acest proiect PR Arena cu GWPR România o inițiativă anuală, care să permită studenților să aibă acces la experiența unor profesioniști cu peste zece ani de experiență în domeniu dar și la alte oportunități de dezvoltare precum cursuri, întâlniri cu experți din afară țării sau, de ce nu, internship-uri oferite în departamentele de comunicare sau agenții conduse de membrele GWPR” a declarat Lector univ. dr. Anamaria Nicola, decan FJSC.

 Lansată în iunie 2018 și având peste 70 de membre, GWPR România este prima comunitate a profesionistelor cu o experiență de peste 10 ani în PR, care își propune să consolideze reputația industriei, să contribuie la educarea tinerei generații și să ofere interacțiuni cu rețeaua globală de profesioniști. Un alt obiectiv este acela de a susține ascensiunea profesionistelor din industrie în board-ul de conducere al companiilor.

Membrii fondatori ai asociației sunt: Lidia Solomon (Honeywell); Dana Oancea (Forum for International Communications), Irina-Ileana Ionescu (Coca-Cola Hellenic Bottling Company), Cristina Hanganu (Lidl România), Corina Vasile (Raiffeisen Bank), Ioana Mănoiu (GMP PR), Crenguta Roșu (DC Communications), Cristina Popescu (Danone), Gabriela Lungu (WINGS Creative Leadership Lab), Anca Ungureanu (UniCredit Bank), Irina Roncea (Golin), Oana Mateescu (Ursus Breweries), Ana Maria Diceanu (Brain4Strategy).

Despre GWPR

GWPR este o organizație globală care conectează profesionistele din PR din întreaga lume. Comunitatea oferă oportunități de a împărtăși idei, experiențe și resurse. GWPR oferă oportunități de networking, insight-uri și leadership cu privire la practicile flexibile pentru programul de muncă, reducerea diferențelor salariale dintre femei și bărbați cu scopul de a avea un echilibru în echipele de conducere a companiilor și un climat de muncă mai bun.

Fondată în 2015, GWPR este o organizație non-profit și parte importantă a ICCO – International Communications Consultancy Organisation, reprezentând peste 2.500 de firme de PR din întreaga lume și 40 de asociații de comerț.

www.globalwpr.com

office@globalwpr.ro

https://www.facebook.com/globalwprRo/

Ana-Maria Diceanu

0740 426 835

Despre FJSC

 FJSC este singura facultate din România care oferă un program de studii complex în domeniul Științele comunicării, având trei direcții de studiu: Jurnalism, Comunicare şi relaţii publice şi Publicitate. Alături de cadre didactice specializate în acest domeniu, la FJSC predau unii dintre cei mai cunoscuţi profesionişti din domeniu.

Fondată în 1990, FJSC îşi propune să prezinte studenților bazele comunicării de masă, tehnicile şi exigenţele morale ale jurnalismului, înțeles ca reflectarea curentă şi raţională a evenimentelor, prin presa scrisă, audiovizuală sau online. FJSC oferă posibilitatea aprofundării cunoștințelor în domeniul comunicării cu aplicații în sfera relațiilor publice şi a publicităţii. 

http://www.fjsc.unibuc.ro/

https://www.facebook.com/fjsc20/

secretariat@fjsc.ro

021 318 15 55/ 0784 206 860

 

Newsletter