Mergi la conținutul principal

Golin, agenția din România cu cele mai multe nominalizări la European Excellence Awards 2019

București, 30 octombrie 2019

Golin este prezentă pe lista scurtă a European Excellence Awards, unul dintre cele mai importante festivaluri de comunicare din Europa, care premiază an de an campaniile de PR cu rezultate excepționale. Cu cinci proiecte nominalizate în categorii diferite ale competiției, Golin este agenția de PR din România cu cele mai multe selecții în lista scurtă.

Veștile de la European Excellence Awards ne-au bucurat extrem de mult și suntem mândri că proiectele de PR dezvoltate alături de clienții noștri și partenerii lor se bucură de recunoaștere la nivel european. Ne bucură foarte mult și faptul că toate aceste campanii sunt proiecte autentice, de impact, cu rezultate reale și care și-au atins obiectivele”, declară Irina Roncea, Managing Director Golin.

Campania Lidl „100 de Români” se află pe lista scurtă a categoriei The Balkans, ce premiază campaniile cu rezultate excepționale din spațiul balcanic. Mai mult, campania s-a bucurat și de recunoaștere locală, în cadrul Webstock Awards 2019, în categoria Best Influencer Campaign.

Totodată, campania 7UP „From #FOMO to #JOMO” este nominalizată în cadrul categoriei Brand Relationship. Proiectul, lansat în vară, a construit un brand experience în jurul revenirii celebrului personaj al anilor ’90 – Fido Dido, pe ambalajele 7UP.

Lidl – „How to win an angry mob” se află pe lista scurtă a categoriei Crisis Communications, fiind singurul proiect din România nominalizat în această categorie. De asemenea, amplul proiect „Random”, dezvoltat de KFC România și pentru care Golin a realizat componentele de PR, este pe lista scurtă în categoria Retail. Nu în ultimul rând, „Mastercard Vibes”, platformă dezvoltată de Mastercard România, pentru care agenția a realizat proiectele de PR, este nominalizată în categoria Corporate Social Responsibility.

Despre Golin

Golin este singura agenţie de PR din România care a câştigat patru ani la rând titlul de Agenţia #1 în topul Biz PR Awards. În 2017, Golin a fost şi prima agenţie care a obţinut Grand Prix la golden Hammer, iar în 2018 a fost cea mai premiată agenţie la premiile Webstock şi singura cu Gold la două festivaluri internaţionale – SABRE Awards EMEA şi IAB MIXX Awards Europe. Tot în 2018, Golin a obţinut premiul pentru Creativitate în PR şi două premii pentru Notorietate în cadrul BIZ PR Awards.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide, agenţie progresivă de Relaţii Publice care îşi aliniază eforturile de creaţie şi data cu business-ul clientului, pentru a livra rezultate cu un impact maxim şi pentru a ajunge la un public însemnat, divers pe piaţa globală. Astăzi, cu peste 1.700 de angajaţi şi mai mult de 60 de ani de experienţă, Golin îşi însuşeşte cu mândrie statutul în industria de Relaţii Publice, în timp ce se redefineşte pentru viitor. Câştigarea atenţiei publicului nu a fost niciodată mai importantă, iar Golin este lider pe piaţă în a-şi ajuta clienţii să obţină rezultatele dorite. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week Global Awards 2019, Agenţia Anului la PRmoment’s 2018, iar în 2017 a fost desemnată Agenţia de Consultanţă a Anului de către PRCA, în cadrul Drum’s PR.

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic) şi BPN (new media).

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Newsletter