Mergi la conținutul principal

Golin devine agenția de PR a REHAU România

București, 3 iunie 2021. Golin a devenit agenția de comunicare a companiei REHAU România, furnizor german de soluții pentru ferestre, instalații și mobilă, în urma unui proces de selecție câștigat de agenție. Golin va coordona comunicarea corporate și de brand pentru REHAU România, care, în prezent, activează la nivel local cu trei divizii – REHAU Window Solutions, REHAU Building Solutions și REHAU Furniture Solutions.

REHAU este o companie de familie, lider în zona de sisteme și servicii pentru soluții bazate pe polimeri, care pune accentul pe inovație și sustenabilitate. Cu o experiență de peste 70 de ani la nivel global, REHAU a intrat pe piața din România în 1995. Cu ajutorul progresului tehnologic și al inovației, REHAU îmbunătățește confortul și calitatea vieții oamenilor prin soluții și produse adresate atât sectorului privat rezidențial, cât și celui industrial.

„Am văzut în Golin un partener de încredere și ne bucurăm să începem o colaborare cu obiective îndrăznețe și având în minte un obiectiv atât de important pentru noi – sporirea confortului oamenilor în viața de zi cu zi. Suntem convinși că împreună vom reuși să aducem soluțiile pentru ferestre, instalații și mobilă și mai aproape de oameni, pentru că ne dorim ca fiecare persoană să aibă șansa de a utiliza produsele puse la dispoziție de REHAU”, a declarat Alexandru Oprea, Country Manager, REHAU România.

„E o mare bucurie să lucrăm alături de REHAU și să contribuim la promovarea unui model de business axat pe inovație și sustenabilitate. Ne bucurăm să vedem că există companii care se dezvoltă și își diversifică constant gama de produse, în acord cu trendurile existente la nivel global și cerințele tot mai stricte în vederea protecției mediului. Este plăcerea noastră să promovăm realizările unui brand care pune la dispoziția oamenilor soluții și produse care le fac viața mai ușoară. Suntem convinși că împreună vom reuși să facem și mai cunoscută povestea progresului ingineresc de la REHAU”, a declarat Roxana Dibă, Managing Director, Golin România.

Produsele care înglobează soluțiile puse la dispoziție de REHAU permit utilizatorilor să sporească eficiența energetică a clădirilor și îi ajută să se bucure de ferestrele, instalațiile sanitare sau termice și mobilierul alese pentru o perioadă îndelungată, cu cheltuieli diminuate în ceea ce privește consumul de energie termică sau apă. De asemenea, REHAU vine în întâmpinarea clienților cu soluții pentru exploatarea la maximum a spațiului de locuit în zona de ferestre, uși și mobilă, dar și cu produse menite să ofere oamenilor apă potabilă de cea mai înaltă calitate.

REHAU, reprezentată în România prin birouri de vânzări, a anunțat o investiție de aproximativ 10 milioane de euro în județul Sibiu. REHAU dorește să își extindă activitatea în România și în Europa de Est. În acest sens, REHAU a decis să construiască un hub regional pentru a deservi mai ușor piața și clienții, dar și pentru a fi mai aproape de drumurile europene.

Echipa REHAU România este formată din Ioana Popescu (Marketing & Communication Specialist REHAU România & Bulgaria – Building Technologies), Mihaela Paraschiv (Corporate Communication & Marketing Manager REHAU România – Window Solutions) și Marilena Ivan (Marketing Specialist REHAU România & Bulgaria/ Senior Sales Coordinator REHAU România – Furniture Solutions).

Echipa Golin pentru REHAU România este formată din Cristina Butunoi (Deputy Managing Director), Horia Ghibuțiu (PR Director), Maria Bîrnaure (Senior Media Associate) și Cristina Dobre (Digital Associate).

***

Despre Golin România

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide, agenţie progresivă de Relaţii Publice care îşi aliniază eforturile de creaţie şi data cu business-ul clientilor, pentru a livra rezultate cu impact. Astăzi, cu peste 1.700 de angajaţi şi mai mult de 60 de ani de experienţă, Golin îşi însuşeşte cu mândrie statutul în industria de Relaţii Publice, în timp ce se redefineşte pentru viitor. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week Global Awards 2019, Agenţia Anului la PRmoment’s 2018, iar în 2017 a fost desemnată Agenţia de Consultanţă a Anului de către PRCA, în cadrul Drum’s PR.

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic) şi BPN (new media).

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Despre REHAU

Grupul REHAU este specialist în soluții bazate pe polimeri, cu vânzări anuale de aproximativ 3 miliarde EURO. Compania independentă, cu capital privat, are aproximativ 20.000 de angajați în peste 170 de locații din întreaga lume. Compania are 12.000 de angajați în toată Europa și 8.000 în Germania. De mai bine de 70 de ani, REHAU lucrează pentru a face produsele din polimeri mai ușoare, mai confortabile, mai sigure și mai eficiente. Compania produce soluții pentru construcții, automobile și industrie și furnizează produsele sale inovatoare în întreaga lume.

REHAU are o istorie de 25 de ani în România și are în acest moment 86 de angajați la nivel național. Cifra de afaceri a companiei a fost de 44 de milioane EURO în 2019.

Newsletter