Mergi la conținutul principal

IAA Young Professionals organizeaza Seara YP: Fashion and its advertising styles

IAA Young Professionals organizeaza miercuri, 21 martie 2018, ora 19:00, la sediul IAA House din Calea Victoriei, nr 126, et. 3, Seara YP dedicată advertisingului si comunicarii in fashion&beauty. Advertisingul este designerul de care depinde orice brand puternic de fashion sau beauty.

Canalele de comunicare alese și noile medii digitale croiesc alternative nelimitate in crearea si menținerea unei imagini. Cum sa ramai relevant si cool, cum sa-ti alegi strategiile de comunicare in social media, cu ce influenceri sa te asociezi si la ce evenimente sa participi, sunt doar cateva subiecte pe care le vom dezbate in cadrul Serii YP fashion&beauty.

“Industria de fashion in Romania creste semnificativ de la an la an. Campaniile de publicitate si comunicare potenteaza aceasta crestere. Astfel, in luna dedicata femeilor, vom afla de la invitatii nostri ce inseamna digitalizarea in fashion, care sunt avantajele magazinelor fizice si de ce nu vor fi inlocuite si ce compromisuri sunt dispuși sa faca influnceri cand se asociaza cu branduri din acest domeniu.”, spune Iulia Niculae – Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România.

Seara YP: Fashion and its advertising styles îi va avea ca invitati pe: Oana Cuzino, doctor în stiinte medicale și jurnalista, Denisa Mihai Mirea (PR & Marketing Manager Avon), Ana Andrei (Lifestyle Strategy Communicator) și Alex Cotet (Sector 7 si imaginea ZOOT Romania).

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale Asociatiei IAA Young Professionals si aduce in atentia publicului subiecte de actualitate din industria de Marcomm, cu scopul de a incuraja dezbaterile, transferul de cunoastere de la specialisti de top si urmarirea tendintelor principale din domeniu. Printre temele abordate in cadrul editiilor anterioare se numara: trenduri in marketing politic, comunicare globala versus comunicare locala, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri romanești s.a.m.d.

La eveniment sunt asteptați tineri profesionisti si studenti care doresc sa fie mereu informati privind noutatile din domeniile marketing, comunicare și publicitate.

Participarea este gratuita si se realizeaza completand formularul de inscriere.

Locurile sunt limitate si se ocupa in ordinea inscrierilor.

 

IAA Young Professionals Romania este un program al Internațional Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sau studenti in ultimii ani de studiu universitar, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si al comunicarii. La nivel international, asociatia are peste 1000 de membri din 15 tari: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, Romania, UK si Bosnia Hertegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals Romania sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing si comunicare), Serile YP (dezbateri si workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (solutii de marketing pentru ONG-uri).

IAA YP Romania este castigatoarea a The Inspire Award pentru excelenta 2016.

Newsletter