Mergi la conținutul principal

În luna mai, Sankt Petersburg va găzdui cel de-al 45-lea Congres Mondial IAA, cu tema „Power to People”

Congresul Mondial IAA, cea mai influentă platformă de dezbatere a unei strategii de dezvoltare de marketing a brandurilor vizionare, se întoarce pentru ediția cu numărul 45 în mai 2020.

Dacă până anul trecut, orașele gazdă erau cele mai mari centre de afaceri din lume: Beijing, Londra, Moscova, Washington, Dubai. Începând cu anul trecut, asociația a decis să treacă la selectarea orașelor din perspectiva valorii lor culturale sau contribuției la inovația tehnologică. Astfel, Kochi (India) a devenit primul oraș care a găzduit Congresul în februarie 2019.

Al 45-lea Congres Mondial 2020 va avea loc în perioada 27-29 mai 2020, la Sankt Petersburg, Rusia, cunoscut pentru bogata sa moștenire artistică. Congresul va deveni o activitate majoră în industria comunicațiilor din Rusia și un eveniment ”must attend” pentru restul lumii.

Experți și speakeri de top cu o experiență extinsă în industrie, reprezentanți ai autorităților și tineri specialiști se vor reuni la Sankt Petersburg pentru a discuta oportunitățile de dezvoltare a parteneriatului strategic între participanții pe piața marcom și dezvoltarea industriei marcom în perspectiva anului 2030.

Industria marcom este în plină revoluție dat fiind că tehnologia schimbă dramatic modul în care sunt vândute produsele și serviciile. Într-o lume ”mobile first”, accesul la bunuri și servicii este infinit, iar achiziția este instantanee.

În plus, are loc un proces chiar mai important: relația dintre clienți și mărci evoluează cu o super viteză. Trecem de la o lume „tell and sell” la una în care clienții, datorită noilor tehnologii, au mai multă putere să decidă ce, unde, când, cum cumpără, precum și cum interacționează.
„Power to people”, tema Congresului Mondial IAA 2020, va aprofunda această mare schimbare și implicațiile pe care le are asupra mărcilor, clienților și societății în general.

O nouă eră de împuternicire a clienților are efect asupra tuturor abordărilor de marketing – de la preocupările privind confidențialitatea și noile forme de creativitate la importanța protecției datelor în realizarea de oferte personalizate de produse / servicii. În același timp, fundamentele atemporale ale creării de mărci de înaltă valoare rămân la fel de relevante ca oricând pentru performanțele ridicate ale oricărei companii.

Printre liderii globali care urmează să deschidă cel de-al 45-lea Congres Mondial IAA la Sankt Petersburg, Rusia, se numără Maher Nasser (directorul Diviziei de Dezvoltare a DGC, Organizația Națiunilor Unite), Shelly Lazarus (Președinte Emerit, Ogilvy), Philip Thomas (CEO Cannes Lions), Steven Zhang (TikTok), Anna Lukanina (RBCA).

Programul de business al Congresului Mondial va oferi participanților la eveniment oportunitatea să interacționeze cu profesioniști de top din întreaga lume în timpul sesiunilor plenare, mic dejunurilor de business, discuțiilor panel, discuțiilor deschise și sesiunilor de perspectivă pe teme cheie ale prezentului și viitorului industriei marcom.

Congresul va acorda, de asemenea, o mare șansă tinerilor profesioniști și studenților în cadrul programului educațional, care va implica briefing-uri, MasterClass-uri și prelegeri ale unor speakeri cheie ai Congresului.

Programul cultural va oferi momente de neuitat pentru delegații la Congres și persoanele care îi însoțitesc, deoarece Sankt Petersburg, fiind unul dintre centrele culturale mondiale de top, prezintă cea mai largă gamă de evenimente culturale, de la celebrul balet al teatrului Marinsky la colecțiile unice de artă ale muzeelor ​​rusești și până la parcurile fabuloase și palatele din jurul orașului.

După terminarea programului de business al Congresului, participanții la eveniment pot vizita Moscova, care îi încântă pe vizitatori cu istoria, cultura și măreția sa.

Mai multe detalii despre Congresul IAA pot fi găsite pe www.iaawordcongress.org/ro

DESPRE IAA
IAA este cea mai influentă rețea de profesioniști de marcom din lume. Înființată în 1938, Asociația Internațională de Publicitate este singura asociație globală care reprezintă toate sferele industriei de marcom. Timp de peste optzeci de ani, IAA a jucat un rol puternic în sprijinirea problemelor cheie ale industriei, cum ar fi libertatea de exprimare comercială, autoreglarea, publicitatea responsabilă, educația și dezvoltarea profesională.

Avem astăzi în lume peste 4.000 de membri individuali și corporate, care se ocupă de sectoare de marketing, publicitate, mass-media, comunicații IT și academice – toți implicați în gama largă de discipline de marcom. IAA estte prezenă în majoritatea piețelor prin intermediul filialelor din 56 de țări în care servim interesele colective ale întregii profesii de marcom, spre deosebire de alte organisme care apără doar interesele sectorului pe care îl reprezintă.

Newsletter