Mergi la conținutul principal

Kaufland lansează noua campanie de vară

București, 10 iunie 2022 – Vara aceasta, noua campanie Kaufland România se desfășoară sub umbrela de comunicare „Vara asta e atât de bine să fii FRESH”.

Campania „Vara asta e atât de bine să fii FRESH” este un manifest al promisiunii Kaufland pentru prospețime, calitate, prețuri avantajoase, varietate și cumpărături rapide. Și pentru că prospețimea merită sărbătorită, spotul campaniei include o abordare creativă asupra conceptului – o petrecere la raionul de legume-fructe din hipermarket, pe ritmurile piesei „Fresh” a lui Kool & The Gang.

Campania se desfășoară la nivel național și poate fi urmărită începând cu luna iunie pe toate mediile de comunicare principale, printre care și canalele oficiale de social media Kaufland România – Youtube, Facebook, Instagram  și TikTok și pe TV.

Kaufland oferă clienților săi o selecție variată de fructe și legume proaspete, avantajoase ca raport calitate-preț. Hipermarketurile Kaufland sunt aprovizionate în fiecare dimineață cu produse proaspete, iar stocul de la raft este refăcut chiar și de mai multe ori pe parcursul unei zile.

Din grijă față de mediu, Kaufland amintește cumpărătorilor că cea mai bună variantă de a cântări și transporta fructele și legumele rămâne saculețul reutilizabil din material textil, deoarece „Consumul excesiv de plastic dăunează grav comunității”.

Mai multe informații despre campania de vară puteți regăsi pe kaufland.ro/vara-fresh.

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro

Newsletter