Mergi la conținutul principal

KFC România și MRM//McCann România lansează RANDOM, primul serial distopic românesc în care omenirea renunță voluntar la liberul arbitru

După succesul înregistrat cu serialele online SOCIALME și FRIENDZONE, brandul lansează a treia producție care continuă filosofia locală: Fii pe bune, nu perfect, sub umbrela KFC Social Entertainment.

Cum ar fi dacă nu ar mai trebui să facem alegeri? Dacă am putea scăpa de presiunea deciziilor? Cine sau ce și-ar asuma asuma responsabilitatea de a lua decizii? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările explorate în serial.

RANDOM conturează un univers viitor în care tehnologia intervine intruziv în remodelarea societății. În această lume, omenirea a cedat sub presiunea alegerilor, așa că a creat cea mai avansată inteligență artificială, R.A.D.U. sau Random Assignment Directive Unit, să facă alegeri în locul ei. Pot fi oamenii fericiți cu toate deciziile pe care le ia o inteligență artificială pentru ei? Poate că da, poate că nu… Dar într-un univers în care totul pare întâmplător, oferta CEVA RANDOM este singurul răspuns pozitiv la această întrebare pentru că un singur lucru rămâne neschimbat: gustul KFC care nu dezamăgește.

„Când am lansat divizia de content din cadrul MRM//McCann România, ne-am propus să spunem povești despre branduri pe care oamenii să și le dorească la ei în feed, să reziste butonului de skip. Iată ca suntem la a treia producție sub platforma KFC Social Entertainment Channel, iar fanii brandului apreciază munca din spatele ei. Uitându-mă la comentariile primite pe canalele social media, cred că am reușit să creăm content care să-i miște prin insight-uri relevante și tensiuni la care să rezoneze. Nimic din toate acestea nu ar fi fost posibile fără o echipă valoroasă în spate și clienți cu adevarat curajoși care să creadă în noi, precum KFC”, declară Ion Cojocaru, MRM//McCann Content Director și regizor al serialului.

„De ceva vreme, KFC nu mai este doar un brand orientat spre inovație la nivel de servicii și produse, ci și-a definit și o strategie de social media bazată pe un model inedit de comunicare cu fanii. Motivul principal pentru care am dezvoltat platforma-concept KFC Social Entertainment Channel este acela de a oferi consumatorilor un conţinut de calitate pe news feed-ul lor şi de a trata teme de actualitate, în special din viaţa tinerilor. Este pentru prima dată când am construit o campanie 360 al cărui nucleu este reprezentat de un serial online: RANDOM. O distopie bazată pe imaginea unei societăţi perfecte, care, sub presiunea deciziilor de zi cu zi, dezvoltă o inteligență artificială ce face alegeri în locul oamenilor. Fiţi pregătiţi să aflaţi mai multe despre această lume urmărind cele 4 capitole ale serialului RANDOM pe YouTube, Facebook și IGTV”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

„Am pornit de la insight-ul de produs și de la deciziile pe care le luăm zilnic. Oamenilor le este poftă de KFC, dar nu știu exact ce vor, așa că vin să își ia CEVA RANDOM. Soluția pentru brief a venit oarecum singură: dacă tot ne jucăm cu problema deciziilor, hai să creăm un univers în care nimeni nu mai face alegeri. De aici a pornit RANDOM.

A fost un proiect care ne-a plăcut foarte mult, iar toți oamenii care au contribuit au rezonat cu ideea și acest lucru se vede în produsul final. Cred că fiecare dintre noi s-a gândit cum ar fi dacă nu am mai pierde timp în fiecare zi să alegem ce vrem să mâncăm, ce vrem să bem, ce vrem să purtăm. Dar răspunsul la această dilemă este simplu: nu putem fi fericiți dacă renunțăm la liberul arbitru.

Aici am vrut să ajungem cu serialul: e ok dacă nu știi ce vrei. Decizii perfecte nu există – decizii #pebune, da”, declară Cosmin Voicu, screenwriter RANDOM.

Serialul este disponibil pe canalele oficiale de social media ale KFC România: Facebook, YouTube și Instagram TV, cele patru capitole fiind lansate câte unul pe săptămână, începând cu 21 martie.

Capitol 1:  https://www.youtube.com/watch?v=APYGwwnqLBk

Capitol 2: https://www.youtube.com/watch?v=x1sNMcTf8X0

CREDITS

Agencies:

MRM // McCann

  • Ionela Buta (Deputy Chief Executive Officer)
  • Ion Cojocaru (Content Creative Director)
  • Simona Suman (Creative Director)
  • Corina Ionita (Head of Art)
  • Oana Grasu (Regional Group Account Director)
  • Ruxandra Florescu (Regional Account Manager)
  • Cosmin Voicu (Copywriter)
  • Laura Catea (Art Director)
  • Andreea Sofrone (Group Account Director)
  • Simona Mocanu (Junior Account Manager)

McCann

  • Tiberiu Munteanu (Head of AV)
  • Alexandru Platon (AV Producer)
  • Anca Crisan (AV Producer)
  • Alexandru Ionescu (AV Producer)
  • Catalin Dobre (Chief Creative Officer)
  • Costin Bogdan (Group Creative Director)
  • Carmen Marin (Group Account Director)
  • Iulia Stefan (Account Executive)
  • Diana Patriche (Account Manager)

UM // McCann

  • Dora Bodor (Account Director)
  • Cristian Ene (Digital Planner)

KFC România:

  • Monica Eftimie (Chief Marketing Officer),
  • Monica Douglas (Marketing Director),
  • Gabriel Alin Nenciu (Senior Brand Manager),
  • Ionela Văcaru (Brand Manager),
  • Mihai Stanciu (Brand Manager),
  • Tina Crețu (Senior Digital Marketing Manager),
  • Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Manager),
  • Claudia Porojan (Senior PR & CSR Manager),
  • Florina Călin (Junior PR & CSR Manager),
  • Cosmin Canteri (Senior Local Store Marketing Manager).

 

 

Newsletter