Mergi la conținutul principal

MediaCom România a dezvoltat primul proiect de original branded content pentru HBO România

Battle of Thrones este o producție originală de conținut, dezvoltată de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicată serialului Games of Thrones.

Serialul pentru care a fost declarată, neoficial, o zi de sărbătoare, la nivel mondial, a inspirat echipa MBA, divizia de content a agenției MediaCom,  să dezvolte un proiect de branded content pentru HBO România, unul dintre clienții agenției de media.

 Battle of Thrones este conceptul original care a transformat săbiile în cuvinte și scena de rap battle într-un câmp de luptă, unde cei mai grei MC din rap-ul românesc și-au încrucișat talentele și rimele.

Macanache, OmuGnom, Motanu, Bonel, Phunk B, Breloc, Oliniutza si Krem au răspuns provocării MediaCom și HBO, alături de invitați surpriză, fiecare MC reprezentând o Casa din GOT. Naratorul Battle of Thrones este Vlad Dobrescu, iar Lordul beat-urilor este DJ Dox.

Confruntarea surprinsă în patru episoade video, incluzând semifinala și finala, a fost difuzată în perioada 13-21 aprilie, anticipând premiera sezonului final GOT. Mini-seria a cumulat, 100% organic, peste 280 000 de vizualizări în 7 zile de la publicare și peste 1000 de comentarii, reflectând feedback-ul pozitiv asupra producției, atât din partea comunității de fani hip hop, cât și a fanilor GOT.

Obiectivul de comunicare a fost atingerea unei audiențe noi pentru Game of Thrones și pentru platforma de video on demand, HBO GO.

Serialul are deja un fanbase solid și în România, însă, abordarea strategică a vizat o comunitate tânără și cu potențial mare de conversie pentru HBO GO.

 „Știam că fanii Game of Thrones vor fi prezenți pe HBO și pe HBO GO pentru a urmări în continuare povestea personajelor iconice și a confruntării cu Regatul de Gheață. Provocarea noastră a fost să îi aducem în fața ecranelor de diverse dimensiuni și pe cei neconvinși până acum“, spune Irina Petrovici, Content Lead / MediaCom MBA.

Battle of Thrones este un proiect dezvoltat și coordonat de MBA, divizia de content a MediaCom România, în parteneriat cu studioul de producție Workhorse pentru HBO România și distribuit pe canalul PORC TV, locul ideal de întâlnire a comunității de fani ai rapului.

După prima runda, care a ajuns în top 40 trending videos în YouTube-ul românesc, pe 19 aprilie au fost publicate semifinalele celui mai dur battle din Westerosul hip hopului românesc, iar duminică, cu câteva  ore înainte de premiera noului episod Game Of Thrones, publicul a avut ocazia să afle cine este câștigătorul Battle of Thrones.

Celelalte patru runde ale confruntarii Battle of Thrones pot fi urmarite aici:

 https://www.youtube.com/watch?v=P-pglEVaGF0

https://www.youtube.com/watch?v=xxEKwhFLY7o

https://www.youtube.com/watch?v=OHTJLdIcJnM

https://www.youtube.com/watch?v=USFne97Rfu0

 Echipa implicată în proiect:

HBO România: Magda Lisca, Marketing Coordinator

Content strategy: Irina Petrovici, Content Lead, MediaCom/MBA

Producator si regizor: Florin Ivan, Workhorse

DOP: Dan Petru, Workhorse

Distributie si amplificare: PORC

3D Artwork: Marius Goleanu

Visuals: Aural Eye

Despre MediaCom

MBA (MediaCom Beyond Advertising) este departamentul de content al Mediacom România, specializat în strategie și dezvoltare de conținut original și optimizare de conținut existent, influencer marketing și marketing experiențial.

Alături de Ogilvy Group România, MediaCom este parte din Grupul WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume.

MediaCom susține creșterea brandurilor prin media. Compania dezvoltă strategii de comunicare ce au ca obiectiv construirea brandurilor și creșterea vânzărilor printr-o abordare proprie, Systems Thinking, ce combină creativitatea cu analiza datelor și tehnologia.

Newsletter