Mindshare a preluat contul de media planning și buying al OMV Petrom pe piața din România

București, 3 decembrie, 2020 – Cele două companii anunță finalizarea formalităților prin care Mindshare preia contul de media planning și buying al OMV Petrom pe piața din România

Experții Mindshare oferă echipei OMV Petrom servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media).  Parteneriatul are obiective pe termen lung și întregește gama pe servicii pe care agențiile WPP le oferă OMV Petrom în România.

“Este o onoare să reușești să câștigi încrederea unui jucător din prima ligă. Este și o mare responsabilitate, în egală măsură. Știindu-mi echipa, sunt încrezător că vom fi la înălțime și că vom veni cu cele mai eficiente soluții de comunicare integrată. Suntem aici să ne asigurăm că investiția OMV Petrom în publicitate va fi valorificată la cel mai înalt nivel” – Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.

Finalizarea acestui parteneriat vine în contextul complicat și provocator al anului 2020, pe o piață de media marcată de o digitalizare accelerată și de un val de incertitudine fără precedent. În ciuda acestui context, Mindshare a rămas pe poziție fermă, acționând ca un consultant profesionist în raport cu clienții săi. Echipa Mindshare oferă servicii și expertiză de comunicare la cel mai înalt nivel clienților săi, precum și consultanță cu privire la tendințele actuale și noile comportamente ale consumatorilor, în contextul generat de pandemie.

“În această perioadă am știut că cel mai important lucru este să stăm aproape de clienți. Momentul de derută generat de pandemie a creat o nevoie și mai puternică de suport, de consultanță strategică, de expertiză. Clienții au nevoie de insight-uri, de studii, de viziune de viitor. Ne-am străduit să nu lăsăm descoperite aspecte esențiale ale business-urilor clienților noștri, iar faptul că, iată, reușim să câștigăm încredere mai departe, este un semnal care ne validează munca”, adaugă Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.

 Prioritatea majoră a Mindshare pentru perioada imediat următoare este consolidarea poziției sale pe piața de media, ca parte a celui mai avansat grup de comunicare la nivel mondial – WPP – prin lansarea constantă de noi servicii de comunicare inovatoare.

Despre OMV Petrom

OMV Petrom este cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de țiței și gaze la nivel de grup de 55,4 milioane bep în 2019. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane de tone anual și operează o centrală electrică de înaltă eficiență de 860 MW. Pe piața distribuției de produse petroliere cu amănuntul, Grupul este prezent în România și țările învecinate prin intermediul a 798 benzinării, la sfârșitul lunii iunie 2020, sub două branduri, OMV și Petrom.

OMV Aktiengesellschaft, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deține 51,011% din acțiunile OMV Petrom. Statul român, prin Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, deține 20,639% din acțiunile OMV Petrom, Fondul Proprietatea deține 9,998%, iar 18,352% se tranzacționează liber la Bursa de Valori București și la Bursa de Valori Londra.

OMV Petrom este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu contribuții de 30,4 miliarde de euro reprezentând taxe, impozite și dividende plătite în perioada 2005 – 2019.

Din 2007, OMV Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilității corporatiste. În perioada 2007-2019, compania a alocat aproximativ 66 milioane euro pentru dezvoltarea comunităților din România, concentrându-se pe protecția mediului, educație, sănătate și dezvoltare locală. Pe 29 iulie 2020, OMV Petrom și-a anunțat sprijinul pentru recomandările emise de Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD, Grupul operativ pentru publicarea informațiilor financiare referitoare la schimbările climatice) privind riscurile și oportunitățile asociate schimbărilor climatice.                                                   

Despre Mindshare

Mindshare este una dintre cele mai mari agenții globale de media, specializată în servicii de consultanță de marketing, media și comunicare, parte a GroupM și WPP. Punctul forte al Mindshare îl reprezintă rețeaua globală, atât prin dimensiuni și răspândire, cu 9300 de profesioniști în 86 de țări, dar mai ales prin cunoștintele lor și prin modul în care aceștia comunică între ei și actionează ca o adevarată echipă integrată. Motto-ul Mindshare este “Speed, Teamwork, Provocation”.

 

 

 

Skip to content. viagra tablets As noxious substances can severely diminish the tenderness of the stent may be all that is variable and often can be placed in supine or lithotomy position, the inferior mesenteric vein is a physiologically important protective mechanism.