MRM//McCann România îşi adjudecǎ lucrarea lunii şi locul 1 la categoria Digital, în Top 3 ADC*RO al lunii Iulie

Cele mai bune creaţii în categoriile TV, Digital, Print şi Outdoor au fost alese în luna Iulie de ADC România. Lucrarea lunii, dar şi locul 1 la secţiunea Digital, merg la MRM//McCann România pentru campania KFC – Social me.

Lucrarea lunii

MRM//McCann România a lansat pentru KFC România serialul online SOCIAL ME, o producție inspirată din povești reale, care exagerează diferența dintre persoana pe care o construim în social media și persoana din viața reală. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri. Serialul este construit pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect! Campania este semnata de Corina Ioniță (Senior Art Director) şi Mihai Vasile (Senior Copywriter).

 

“Pentru cǎ a avut curaj sǎ forţeze limita formatului de media clasic şi sǎ se ducǎ acolo unde îl aşteptau consumatorii – pe youtube şi social media, pentru cǎ a fǎcut asta printr-un entertainment piece care vorbeşte cu totul despre valorile brandului şi pentru cǎ a fost printre primii (sunt sigurǎ cǎ vor urma mulţi alţii), KFC meritǎ din plin sǎ câştige Ideea Lunii. Bravo tuturor celor implicaţi!”,  a declarat Sandra Bold, Senior Creative Publicis London & membru ADC România.

TV

Ȋn luna Iulie, locul 1 în sectiunea TV îl ocupǎ campania Rexona te provoacǎ la 5000 de paşi pe zi, prin care Simona Halep lanseazǎ un îndemn cǎtre toatǎ lumea sǎ încerce sǎ facǎ zilnic sport şi mişcarea. Ideea aparţine creativilor de la Propaganda, Alexandru Lazăr (Art Director) si Cătălin Manciuc (Copywriter).

Menţiunile se duc la Jazz Communication pentru Star Fun – Battle: Gabriel Miu, Raluca Circo (Art Directors) & Miruna Dumitrescu (Copywriter) şi la Heraldist & Wondermarks pentru Cris-Tim – Multa Carne: Noemi Kruppa, Ainhoa Morales (Art Directors) şi Marius Pop (Copywriter).

 

Alege produsele cu multă carne de la Cris-Tim!

Așteptarea a luat sfârșit și surpriza a sosit!Procentul de carne din alimentele consumate ne influențează aportul de energie. Așa că am venit în întâmpinarea dorinței consumatorilor, iubitori de mezeluri, fiind transparenți și arătându-le procentele de carne de la Cris-Tim.Intră pe: www.cristim.ro/multacarne și află mai multe detalii despre mezelurile cu multă carne! Aici prietenii noștri, Ion și Dumitru îți recomandă cu mâna pe inimă: “Ia cu carne, că-i mai bun!”

Publicată de Cris-Tim pe Luni, 18 Iunie 2018

Digital

Campania KFC – Social Me a MRM//McCann România ocupǎ locul 1 ş în secţiunea Digital.

Pe poziţia a doua îi gǎsim pe creativii de la McCann Worldgroup România cu The Cans Album, o campanie pentru Coca-Cola, care o are ca protagonistǎ pe Inna. Noul album al artistei, YO, este disponibil pe dozele Coca-Cola Zero Zahǎr, în locul unui suport tradiţional cum sunt vinilul sau CD-ul şi poate fi ascultat cu ajutorul aplicaţiei Shazam. Echipa din spatele ideii creative este formatǎ din Lia Bira (Senior Art Director) & Irina Popp (Senior Copywriter).

Noul album INNA, exclusiv pe dozele de Coca-Cola Zero Zahar

It’s here and it’s cool! Literally ? I’m so exciteeed! ❤️ Noul meu album e ready si il poti asculta in exclusivitate pe dozele de Coca-Cola Zero Zahar! Scaneaza cu Shazam & press play! ❤️More info about this album sooon! So stay tuned!

Publicată de INNA pe Joi, 5 Iulie 2018

Friends\TBWA Bucharest, cu echipa formatǎ din Paul Nedelcu (Senior Art Director) şi Teo Chiripuci (Copywriter), primeşte luna aceasta menţiune pentru campania In a Relationship, un proiect al Fundaţiei Friends for Friends împreună cu Avon Space [Campania Respectului]. Campania adreseazǎ direct subiectul sensibil al relaţiilor toxice şi te ajutǎ sǎ identifici cum sǎ eviţi un rol de potenţial abuzator sau abuzat în cuplul tău arǎtând eventualele semnale de alarmǎ şi fǎcând testul In a Relationship.

In a Relationship – Ana și Alex – #DrumBun

Crezi că ești într-o relație care riscă să devină toxică pentru tine sau pentru celălalt? Cum să eviți un rol de potențial abuzator sau abuzat în cuplul tău? Testul In a Relationship te ajută să ai o privire mai obiectivă asupra propriei relații și să poți să identifici eventualele semnale de alarmă din cuplu. Fă-ți TESTUL IN A RELATIONSHIP: https://ffff.ro/licee/test-relatie/ Campanie Friends TBWA Bucharest pentru In a Relationship, un proiect de Fundatia Friends for Friends împreună cu Avon Space [Campania Respectului]

Publicată de In a Relationship pe Miercuri, 11 Iulie 2018

Tot menţiune ia şi Pegas, alǎturi de trupa Ceva, pentru Am vǎzut o bicicletǎ. Autorii campaniei sunt Ciprian Frunzeanu (Art Director) şi Andrei Botescu (Copywriter). Am vǎzut o bicicletǎ este o melodie cu accente orientale care își propune să transmită un mesaj celor tentați să își însușească fără drept bicicletele din programul Ape Rider. Melodia descrie tristețea unui tată care a furat o bicicletă și acum își părăsește familia pentru că a primit o pedeapsă cu închisoarea pentru furt calificat. Mesajul este transmis într-un mod contagios, o melodie ritmată care te prinde și nu poți să nu o fredonezi repetat.

Print

Ȋn sectiunea print au fost acordate doar menţiuni luna aceasta. Cele douǎ agenţii selectate sunt FCB Bucharest pentru clientul Dental House şi campania Floss is in the air şi Rusu+Borţun pentru United Way Romania cu ideea Educaţie fǎrǎ întrerupere.

FCB Bucharest/Dental House/Floss is in the air
FCB Bucharest/Dental House/Floss is in the air

Echipa creativǎ FCB Bucharest: Viorel Holovaci (Art Director) şi Rareş Gall (Coypwriter)

Echipa creativǎ Rusu+Borţun: Bob Toma (Art Director) & Mihaela Neațu (Copywriter)

OOH

Luna Iulie aduce în secţiunea Outdoor 3 menţiuni. Douǎ dintre ele sunt tot pentru FCB Bucharest/Dental House/Floss is in the air şi Rusu+Borţun/United Way Romania/Educaţie fǎrǎ întrerupere.

Rusu+Borţun/United Way Romania/Educaţie fǎrǎ întrerupere
Rusu+Borţun/United Way Romania/Educaţie fǎrǎ întrerupere

Cea de-a treia campanie care primeşte menţiune este tot a agenţiei Rusu+Borţun, de data aceasta pentru clientul Ţiriac Energy – Whatever you drive it’s a smooth drive, cu echipa creativǎ formatǎ din Bob Toma (Art Director) alǎturi de Mircea Crăciun (Copywriter).

Ţiriac Energy - Whatever you drive it's a smooth drive
Ţiriac Energy – Whatever you drive it’s a smooth drive

 

ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre  teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni.

Call-ul de acum vizeazǎ luna august, cu proiecte apǎrute în perioada 26 Iulie – 25 august 2018, pe fiecare dintre cele şase categorii: TV, Radio, Print, Outdoor, Digital, Experiential / BTL.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe: 

www.adcromania.ro 
www.facebook.com/ADCRomania