Mergi la conținutul principal

NIVEA și FCB Bucharest dau voce adolescentelor care au încredere în ele

Cel mai important like este cel pe care ni-l dăm singuri în oglindă. Încrederea și succesul pornesc de la acest like. Și tot el inspiră și alte fete să înțeleagă de unde pleacă frumusețea, să aibă grijă de ele și să fie conștiente că nu există lucruri pe care să nu le poată realiza. Despre asta este manifestul mișcării NIVEA #LikeYourself, o campanie semnată FCB Bucharest și adresată adolescentelor din toată țara.

Campania NIVEA #LikeYourself a început în 2016, sub forma unei caravane naționale care le aducea liceenelor o nouă materie și o altfel de oră de curs. Una la care foloseau telefonul mobil și o aplicație dedicată ca să primească tips & tricks personalizate, unde discutau despre îngrijire și cum să-și pună în evidență frumusețea naturală și mai ales despre faptul că #LikeYourself este despre o stare interioară mai mult decât despre ceva fizic. Anul acesta, din dorința de susține cât mai mult adolescentele care cred în ele, campania a continuat cu o surpriză: șansa ca ele să se numere printre influencerii care duc mesajul încrederii în sine mai departe.

“Femeile au încredere în brandul NIVEA, iar noi vrem să le inspirăm să aibă încredere în ele și să se simtă bine în pielea lor. Succesul caravanei #LikeYourself din licee ne-a arătat că adolescentele primesc cu entuziasm mesajul nostru și ne-a inspirat să le transformăm chiar pe ele în vocea acestei mișcări. Credem că încrederea în sine poate fi “molipsitoare” atunci când e exprimată convingător, iar Mișcarea #Likeyourself și-a propus să găsească și să susțină acele tinere care pot da un exemplu frumos mai departe, declară Oana Niculae, Jr. Brand Manager, Beiersdorf România.

Primul pas pe care fetele au trebuit să îl facă a fost să se înscrie pe site-ul inițiativei cu o postare care exprima părerea lor legată de această mișcare despre care vorbeau deja bloggerițele lor preferate. Dacă inițial s-au înscris aproape 1.000 de tinere cu vârsta între 18 și 25 de ani, în etapa a doua au fost selectate 400 de persoane care au început deja să încurajeze starea de încredere în sine, prin propriul exemplu.

NIVEA selectează dintre influenceri la fiecare etapă, iar cei rămași primesc #LikeYourself box-uri cool cu o scrisoare personalizată de la Andreea Ibacka, produse NIVEA și accesorii fun, sub diverse tematici, având misiunea de a inspira cât mai multă lume să nu plece de acasă fără să-și dea un like în oglindă.

Pentru a susține în mod activ și constant tinerele implicate în proiect, NIVEA a creat un grup dedicat de Facebook, unde au loc discuții ,,ca între fete” și unde Andreea Ibacka face live session-uri cu influencerii care au întrebării legate de încredere în sine.

Finalul campaniei de anul acesta este unul demn de o adevărată mișcare, susținătoarea cea mai cea a încrederii în sine fiind ambasadoarea care va duce mișcarea și semnul #LikeYourself la New York, într-o excursie unică alături de NIVEA.

 „Mișcarea #LikeYourself este un proiect de suflet. Este al nostru, al brand-ului NIVEA, al celor care s-au înscris, al adolescenților care am fost, al oricui crede în propria persoană. Este despre acea voce interioară care îți spune că ești ok așa cum ești și că vrei reuși, dar pe care cu greu ajungi să o asculți și să o crezi atunci când ești adolescent. Dorința noastră a fost ca această voce să fie auzită și susținută, iar rezultatul a fost acest minunat pay it forward al încrederii în sine. Urmărim zi de zi, cu multă curiozitate și interes, comunitatea care s-a format, suntem tare plăcut surprinși de afinitatea organică pe care a dobândit-o mișcărea și, mai mult decât orice, suntem mândri că am reușit să transformăm validarea celorlalți în validare proprie pentru atât de mulți adolescenți”, adaugă Olivia Spânu, Senior Copywriter și Tiberiu Papa, Senior Art Director.

Proiectul se desfășoară în perioada mai – decembrie 2018 și este comunicat prin intermediul canalelor online NIVEA (website, Facebook, Instagram și Youtube), prin acțiuni de PR și prin colaborarea cu trei dintre cele mai apreciate bloggerițe de beauty:  Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko). De asemenea, mesajul a fost preluat de mulți alți influenceri din online care au încurajat fetele să se alăture campaniei, să aibă încredere în ceea ce simt și în ceea ce sunt.

Echipele participante la proiect:

Beiersdorf România:  Daniela Crăciun, Brand Manager, Oana Niculae, Jr. Brand Manager, Carmen Pavel, Marketing Manager Romania & Bulgaria.

FCB Bucharest: Olivia Spânu – Senior Copywriter, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Oana State – Group Creative Director, Alina Stanciu – Senior Account Manager, Alexandra Rus – Senior Account Manager, Ștefania Dinu – Account Executive, Teodora Ieșeanu – Senior PR Executive, Alina Ștefan – PR Director, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuț Stan – Production Executive, Vlad Crișu – DTP Manager.

Componentele digitale și media ale campaniei au fost realizate cu sprijinul Republika și WAVEMAKER.

 

NIVEA este cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezinta expresia inovației și calității superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari și mai importante branduri globale. Manifestând mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns sa fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marca de îngrijire personală, devenind parte din familie.   

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți ai FCB Bucharest fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Tymbark Maspex, Molson Coors.

*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.

Newsletter