Mergi la conținutul principal

Ogilvy România și Asociația Dăruiește Viață premiate pentru campania Viața atârnă de un fir de păr

Aur, Argint și un premiu special – PR Innovator of the Year –  sunt cele 3 premii acordate de juriul celei mai importante competiții de PR din România, în cadrul Galei PR Award.

București, 26 noiembrie 2019

Inovație prin simplitatea mesajului și forța execuției

Pornind de la un insight foarte simplu, campania Viata atarna de un fir de par și-a propus să atragă atenția asupra unei realități crude și concrete: viața copiilor bolnavi de cancer din România atârnă de un fir de păr. Obiectivul campaniei a fost să sprijine procesul de donații pentru construirea primului spital dedicat copiilor afectați de această boală.

Proiectul este inițiativa Asociației Dăruiește Viață și reprezintă unul dintre cele mai  îndraznețe proiecte din România ultimilor 30 de ani, o premieră în spațiul public și un exemplu de mobilizare a societății civile.

Campania, premiata și în cadrul Galei Effie din acest an, a adus împreună personalități marcante din spațiul public românesc: Andreea Esca, Paula Herlo, Alex Dima, Gabriel Liiceanu, Tudor Chirilă, Marius Manole, Smiley, Pavel Bartoș, Florin Busuioc.

Continuați să donați!

#NoiFacemUnSpital

Ogilvy România oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local – Philips, ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Sanofi, Leroy Merlin, Globalworth, Dr.Max, Qreator by IQOS şi alte companii de renume. Mai multe detalii despre proiectele agenției pe Facebook.

Newsletter