Mergi la conținutul principal

PepsiCo anunță o serie de promovări la nivel local și internațional

București, 20 decembrie2021–PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o serie de modificări la nivel organizațional.

Radu Berevoescu, până acum Finance Director CFO East Balkans, a preluat rolul de Organized Trade Director (Snacks &Beverages) și îi va raporta direct lui Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director. Radu și-a început cariera în PepsiCo în 2010 cu un rol local și a evoluat preluând roluri în Greater Balkans și Central Europe Greater Balkans FP&A (Financial planning & analysis). În 2019, a devenit Finance Director CFO East Balkans, coordonând aria financiară și contribuind la gestionarea companiei în perioada pandemiei.

Claudiu Dorcioman a fost numit în funcția de Senior Manager Away From Home & Traditional Trade în cadrul PepsiCo DACH, cu biroul în Germania, raportând activitatea sa lui Torben Nielsen, GM DACH. Anterior, Claudiu a ocupat funcția de Organized Trade Director în PepsiCo România (Snacks & Beverages). Claudiu lucrează în PepsiCo de 22 de ani și a dat constant dovadă de performanță, capacitate de luare a deciziilor, aducând rezultate foarte bune pe piață. A excelat în rolurile avute în zona comercială, precum HoReCa & Traditional Trade Manager, Sales Capability, Integration Manager și Organized Trade Manager.

 

***

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo se bucură de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.

Ghidarea PepsiCo este viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile, câștigând cu scop. „Winning with purpose” reflectă ambiția noastră de a câștiga sustenabil pe piață și de a încorpora scopul în toate aspectele strategiei noastre de afaceri și a mărcilor.

Pentru mai multe informații, www.pepsico.ro.

Newsletter